Virtual MotoGP 4: Πάνε Misano

Τώρα ψηφιακά αλλά έρχεται και το κανονικό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/5/2020

Έχουν γίνει ήδη τρεις εικονικοί αγώνες των MotoGP, όπου σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Dorna 81 εκατομμύρια άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο ασχολήθηκαν με το ψηφιακό πρωτάθλημα, συμμετέχοντας ή παρακολουθώντας τους ψηφιακούς αγώνες από την τηλεόραση. Ο τελευταίος ήταν στην πίστα της Jerez, που ελπίζουμε να δούμε και τον πρώτο αληθινό αγώνα της χρονιάς εκεί, ενώ τώρα οι παιχνιδομηχανές θα μας μεταφέρουν στην πίστα του Misano για τον τέταρτο αγώνα του Virtual MotoGP. Συμπτωματικά, το Misano είναι άλλη μια πίστα όπου έχει μεγάλες πιθανότητες να φιλοξενήσει έναν διπλό αγώνα των MotoGP φέτος. Ο αγώνας έχει οριστεί για τις 17 Μαΐου και ώρα (15:00 GMT+2) δηλαδή 16:00 ώρα Ελλάδος λόγω θερινού ωραρίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες, τα MotoGP και τα MotoE, δηλαδή δεν έχει την Moto2 και την Moto3 που είχε ο προηγούμενος στη Jerez. Επίσης άλλη μια διαφορά θα είναι στους γύρους, όπου τα MotoGP θα κάνουν 9 γύρους (το 35% ενός αληθινού αγώνα στο Misano) και τα MotoE θα κάνουν 5 γύρους (αντιστοιχεί στο 50% ενός αληθινού αγώνα της κατηγορίας). Στη Jerez τα MotoGP είχαν κάνει 13 γύρους. Αλλάγές έχουμε και στις συμμετοχές, όπου για την Ducati τα κουμπάκια θα πάει ο  Michele Pirro, αντικαθιστώντας τον Danilo Petrucci, ενώ στην ομάδα της Suzuki θα είναι ο Joan Mir αντί του Alex Rins (που μόλις υπέγραψε το νέου του συμβόλαιο με τους γαλάζιους…). Μετά τον αγώνα θα υπάρξει συνέντευξη του νικητή στο instagram. Ακολουθεί η λίστα με τις συμμετοχές για τις δύο κατηγορίες:

 

MotoGP™ line-up


Repsol Honda Team: Marc Marquez, Alex Marquez
Ducati Team: Michele Pirro
Monster Energy Yamaha MotoGP: Valentino Rossi, Maverick Viñales
Team Suzuki Ecstar: Joan Mir
Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo
Pramac Racing: Francesco Bagnaia
LCR Honda Idemitsu: Takaaki Nakagami
Reale Avintia Racing: Tito Rabat
Aprilia Racing Team Gresini: Lorenzo Savadori


MotoE™ line-up

Trentino Gresini MotoE: Matteo Ferrari
Avintia Esponsorama Racing: Eric Granado
EG 0,0 Marc VDS: Mike Di Meglio
LCR E-Team: Xavier Simeon
Ongetta SIC58 Squadra Corse: Mattia Casadei
Intact GP: Dominique Aegerter
Tech 3 E-Racing: Lukas Tulovic
Join Contract Pons 40: Jordi Torres
Openbank Aspar Team: Alejandro Medina

 

KTM-Pedro Acosta: Τελειώνει η υπομονή του Ισπανού - "Δεν αποδέχομαι και δεν είμαι υπομονετικός"

Πιστεύει στο εγχείρημα των Αυστριακών – Απαιτεί όμως άμεσες λύσεις από την ομάδα
Pedro Acosta Red Bull KTM Factory Racing 2025
Από το

motomag

26/5/2025

Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, Pedro Acosta, δήλωσε πως η υπομονή του εξαντλείται με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Αυστριακοί στο MotoGP και πως δεν πρόκειται να περιμένει μια ζωή για να γίνει πρωταθλητής.

Το Grand Prix της Βρετανίας αποδείχθηκε δύσκολο για την KTM, καθώς κανένας από τους αναβάτες της δεν κατάφερε να προκριθεί από το Q1 στις κατατακτήριες, αν και ο Acosta κατάφερε να τερματίσει έκτος σε έναν χαοτικό αγώνα.

Το Σάββατο, ο Acosta σε δηλώσεις του, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στην KTM ότι μπορεί να φτιάξει μια καλή μοτοσυκλέτα, καλώντας ωστόσο την εταιρεία να προσφέρει λύσεις πιο άμεσα.

Μετά τον αγώνα της Κυριακής, τον οποίο χαρακτήρισε αγώνα απελπισίας, ο Acosta δήλωσε ότι η έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος του έφερε πολλά προβλήματα.

"Λοιπόν, δεν ήταν παράξενος αγώνας. Ήταν ένας αγώνας απελπισίας", είπε.

"Είναι λυπηρό να βλέπεις ότι προσπαθείς να είσαι τέλειος στην επιτάχυνση και στην έξοδο των στροφών, προσπαθείς να μείνεις κοντά στους άλλους και μετά χάνεις τα πάντα στην επιτάχυνση, για κάτι ξεκάθαρο – δεν έχουμε την πρόσφυση που έχουν οι άλλες μοτοσυκλέτες. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να συνεχίσουμε."

Στην ερώτηση αν πρέπει να αποδεχτεί την κατάσταση και να μάθει να είναι υπομονετικός, ο Acosta απάντησε κοφτά: "Δεν αποδέχομαι και δεν είμαι υπομονετικός….Η ευκαιρία περνάει μία φορά στη ζωή. Δεν θα περάσω όλη μου τη ζωή για να γίνω πρωταθλητής σε αυτό το πρωτάθλημα. Χρειάζομαι βοήθεια από το εργοστάσιο. Είσαι νέος μέχρι να μην είσαι πια. Πολλοί αστέρες στο πρωτάθλημα αναδείχθηκαν γρήγορα και εξαφανίστηκαν το ίδιο γρήγορα. Freddie Spencer, τον θυμάσαι; Κέρδισε δύο τίτλους, μετά είχε κάτι με το χέρι του και δεν επέστρεψε ποτέ ο ίδιος."

"Στο τέλος, δεν είναι μόνο εγώ. Βλέπεις και τις τέσσερις KTM να μην περνάνε στο Q2 αυτό το Σαββατοκύριακο και να δυσκολεύονται πολύ. Χρειαζόμαστε βοήθεια από το εργοστάσιο. Τώρα μιλάω για τους τέσσερις αναβάτες – όχι μόνο για μένα."

Ο Acosta εξακολουθεί να συζητιέται για θέσεις άλλων ομάδων καθώς και την ενδεχόμενη αποχώρηση του από την KTM στο τέλος της σεζόν, αν και ο ίδιος επέμεινε για άλλη μια φορά πως έχει ακόμη έναν χρόνο συμβόλαιο και πιστεύει πραγματικά στο εγχείρημα της ομάδας. 

“Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο μίλησα πολύ σοβαρά και είπα ότι χρειάζομαι βοήθεια. Δεν θέλω να έρχομαι εδώ με την KTM μόνο για να καίω καύσιμα. Θέλω να αγωνίζομαι. Και σήμερα μπόρεσα να αγωνιστώ, περίπου, μέχρι ένα σημείο όπου ήμουν στο γκρουπ με τους Marc, Franco, Jack και Alex αλλά δεν μπορούσα να παλέψω. Και αυτό είναι που με καίει, να είσαι τόσο κοντά και να μην μπορείς να το πιάσεις, να μην μπορείς να το καταφέρεις, χωρίς να έχει σημασία τι κάνεις γιατί δεν φτάνει ποτέ.”