Virtual MotoGP - Silverstone: Ο Lorenzo νικητής! [video]

Κέρδισε με την πρώτη!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/6/2020

O Jorge Lorenzo, με τα χρώματα της Monster Energy Yamaha στέφθηκε virtual νικητής στον εικονικό αγώνα των MotoGP στο Silverstone! Μπορεί το όνειρό του για wild card συμμετοχή στον… κανονικό κόσμο να ναυάγησε μετά την απαγόρευση των wild card συμμετοχών για φέτος, αλλά τουλάχιστον στην ψηφιακή πραγματικότητα το πραγματοποίησε και μάλιστα πήρε και τη νίκη.

Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Tito Rabat φαίνεται πως εξοικειώθηκε με την παιχνιδομηχανή του και πάλεψε μέχρι το τέλος με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή. Τρίτος στο εικονικό podium ανέβηκε ο Fabio Quartararo.

Από το εικονικό περιβάλλον δεν έλειψαν φυσικά οι δυνατές μάχες και ο χαμός της πρώτης στροφής, με τον Lorenzo μάλιστα να πέφτει θύμα της φόρας του Quartararo. Στην εξέλιξη του αγώνα δεν έελιψαν οι πτώσεις, μιας και οι αναβάτες δεν είχαν να ρισκάρουν κάτι παραπάνω από μερικά Mbps χαμένα, με τον Bagnaia να μπαίνει κι αυτος στο παιχνίδι για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nakagami, ο οποίος μέχρι και τα μισά του αγώνα δεν έκανε ούτε ένα λάθος, αλλά κάπου εκεί έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έστειλε το avatar του στο χώμα, με τον Rabat να παίρνει τα ηνία. Τον τελευταίο λόγο όμως τον είχε ο Lorenzo, ο οποίος οδήγησε στο ψηφιακό περιβάλλον όπως οδηγεί και στην πραγματικότητα, μεθοδικά και υπολογισμένα, για να πάρει τελικά τη νίκη, στην πρώτη του κιόλας εμφάνιση στους Virtual MotoGP αγώνες.

Πέρα όμως από την κατηγορία των MotoGP, στο εικονικό Silverstone συμμετείχαν και οι μικρότερες κατηγορίες, με αντίστοιχο θέαμα. Στην Moto2 νικητής αναδείχθηκε ο Bo Bendsneyder, ο οποίος σαφώς ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο αγώνα της κατηγορίας στη Jerez. Μάλιστα, το μέγεθος της κυριαρχίας του φαίνεται και από τα οκτώ δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον δεύτερο, τον Kasmayudin, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου κατέλαβε ο Garzo που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος του Schrotter στον προτελευταίο γύρο.

Στην Moto3 –όπως και στα MotoGP- είχαμε για νικητή έναν αναβάτη που για πρώτη φορά έπαιρνε μέρος στο virtual… πανηγύρι, τον Stefano Nepa. Ο Ιταλός πιτσιρικά φαίνεται πως έχει περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην οθόνη του, καθώς ήταν μια κλάση πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά και στα δοκιμαστικά ως κάτοχος της pole position. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το avatar του Jeremy Alcoba και τρίτος ήταν ο Ayumu Sasaki.

Δείτε εδώ το video με τους αγώνες όλων των κατηγοριών

 

Ετικέτες

Jorge Martin: Ιστορική η επιστροφή του Marc Marquez είναι “μεγάλο παράδειγμα"

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής παραδέχεται ότι ο Marquez προσφέρει και στον ίδιο έμπνευση μετά τους τραυματισμούς του
MotoGP Martin on Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/9/2025

Ο Jorge Martin χαρακτηρίζει την επιστροφή του Marc Marquez στο MotoGP ως "μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία του αθλητισμού", τονίζοντας ότι αποτελεί "ένα μεγάλο παράδειγμα" μετά τις δικές του περιπέτειες

Με τον Marc Marquez στο τέλος της περασμένης σεζόν να επιλέγεται για να πλαισιώσει τον Francesco Bagnaia στη Ducati Lenovo, ο Martin μετακόμισε από την Pramac στην Aprilia, κουβαλώντας μαζί το #1 ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ωστόσο, η υπεράσπιση του τίτλου του τελείωσε προτού καν αρχίσει, αφού τραυματισμοί τον άφησαν εκτός τόσο από τις χειμερινές δοκιμές όσο και από δέκα από τους έντεκα πρώτους αγώνες.

Ο Ισπανός αποκάλυψε αργότερα ότι στον τραυματισμό του στο Κατάρ φοβήθηκε ακόμα και για τη ζωή του, ενώ στη συνέχεια μπλέχτηκε σε εξωδικαστική διαμάχη σε σχέση με το συμβόλαιο του με την Aprilia για το 2026.

Πλέον ξανά σε φόρμα και δεσμευμένος με την Aprilia, ο Martin δηλώνει ότι αντλεί έμπνευση από τον Marquez, ο οποίος βρίσκεται μια ανάσα από τον πρώτο του τίτλο μετά το 2019, έχοντας ξεπεράσει χρόνια προβλημάτων με χειρουργεία και επεισόδια διπλωπίας.

"Σίγουρα, είναι μία από τις μεγαλύτερες επιστροφές στην ιστορία του αθλητισμού," είπε ο Martin στο motogp.com. "Για μένα, πρέπει να πω ότι είναι ένα μεγάλο παράδειγμα.

Γιατί προερχόμενος από τη δική μου εμπειρία, να είσαι πρωταθλητής και μετά να τραυματίζεσαι, πιστεύω ότι έχοντας το παράδειγμά του μπορώ κι εγώ να επιστρέψω στις νίκες.

Είναι μια ιστορική σεζόν, οπότε συγχαρητήρια στον Marc."

Το "μεγάλο βήμα" του Martin στο Misano

Ο Martin παραμένει σε αναζήτηση του πρώτου του βάθρου για το 2025, με καλύτερο αποτέλεσμα την τέταρτη θέση στο Balaton Park, με τον Μαδριλένο να βρίσκει σιγά-σιγά τον εαυτό του. Παρ' όλα αυτά, έφυγε από τις δοκιμές του Misano αισιόδοξος, χάρη σε πρόοδο που σημειώθηκε με νέα θέση χειριστηρίων.

Ωστόσο, προειδοποίησε ότι υπάρχει ακόμα δρόμος προτού μπορέσει να μπει στη μάχη με τον teammate του Marco Bezzecchi για νίκες με την RS-GP.

"Στις δοκιμές κάναμε ένα μεγάλο βήμα όσον αφορά την απόδοση και επίσης νιώθω πολύ πιο άνετα με τη μοτοσυκλέτα," εξήγησε. "Οπότε, ας δούμε αν αυτή η δουλειά θα αποδώσει εδώ.

Σίγουρα, είναι ακόμα ένα μεγάλο ταξίδι μέχρι να επιστρέψουμε στις νίκες, αλλά πιστεύω ότι μπορεί να είναι ένας καλός αγώνας. Όχι μόνο αυτός, αλλά και οι επόμενοι αγώνες μπορούν να είναι πραγματικά πολύ καλοί για μένα."