Virtual MotoGP - Silverstone: Ο Lorenzo νικητής! [video]

Κέρδισε με την πρώτη!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/6/2020

O Jorge Lorenzo, με τα χρώματα της Monster Energy Yamaha στέφθηκε virtual νικητής στον εικονικό αγώνα των MotoGP στο Silverstone! Μπορεί το όνειρό του για wild card συμμετοχή στον… κανονικό κόσμο να ναυάγησε μετά την απαγόρευση των wild card συμμετοχών για φέτος, αλλά τουλάχιστον στην ψηφιακή πραγματικότητα το πραγματοποίησε και μάλιστα πήρε και τη νίκη.

Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Tito Rabat φαίνεται πως εξοικειώθηκε με την παιχνιδομηχανή του και πάλεψε μέχρι το τέλος με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή. Τρίτος στο εικονικό podium ανέβηκε ο Fabio Quartararo.

Από το εικονικό περιβάλλον δεν έλειψαν φυσικά οι δυνατές μάχες και ο χαμός της πρώτης στροφής, με τον Lorenzo μάλιστα να πέφτει θύμα της φόρας του Quartararo. Στην εξέλιξη του αγώνα δεν έελιψαν οι πτώσεις, μιας και οι αναβάτες δεν είχαν να ρισκάρουν κάτι παραπάνω από μερικά Mbps χαμένα, με τον Bagnaia να μπαίνει κι αυτος στο παιχνίδι για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nakagami, ο οποίος μέχρι και τα μισά του αγώνα δεν έκανε ούτε ένα λάθος, αλλά κάπου εκεί έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έστειλε το avatar του στο χώμα, με τον Rabat να παίρνει τα ηνία. Τον τελευταίο λόγο όμως τον είχε ο Lorenzo, ο οποίος οδήγησε στο ψηφιακό περιβάλλον όπως οδηγεί και στην πραγματικότητα, μεθοδικά και υπολογισμένα, για να πάρει τελικά τη νίκη, στην πρώτη του κιόλας εμφάνιση στους Virtual MotoGP αγώνες.

Πέρα όμως από την κατηγορία των MotoGP, στο εικονικό Silverstone συμμετείχαν και οι μικρότερες κατηγορίες, με αντίστοιχο θέαμα. Στην Moto2 νικητής αναδείχθηκε ο Bo Bendsneyder, ο οποίος σαφώς ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο αγώνα της κατηγορίας στη Jerez. Μάλιστα, το μέγεθος της κυριαρχίας του φαίνεται και από τα οκτώ δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον δεύτερο, τον Kasmayudin, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου κατέλαβε ο Garzo που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος του Schrotter στον προτελευταίο γύρο.

Στην Moto3 –όπως και στα MotoGP- είχαμε για νικητή έναν αναβάτη που για πρώτη φορά έπαιρνε μέρος στο virtual… πανηγύρι, τον Stefano Nepa. Ο Ιταλός πιτσιρικά φαίνεται πως έχει περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην οθόνη του, καθώς ήταν μια κλάση πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά και στα δοκιμαστικά ως κάτοχος της pole position. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το avatar του Jeremy Alcoba και τρίτος ήταν ο Ayumu Sasaki.

Δείτε εδώ το video με τους αγώνες όλων των κατηγοριών

 

Ετικέτες

Ο Toprak Razgatlioglu εντυπωσιάζει στο COTA με χρόνο ταχύτερο από Superbike

Σε δοκιμή με BMW Superstock στο Texas των ΗΠΑ
Toprak Razgatlioglu COTA
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/9/2025

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Superbikes πέτυχε εκπληκτικό χρόνο στο Circuit of the Americas με μία BMW M1000RR σε stock-spec, ξεπερνώντας τον pole χρόνο του MotoAmerica Superbike.

Ο Toprak Razgatlioglu, που βρίσκεται μια ανάσα από τον τρίτο τίτλο του στο World Superbike και τον δεύτερο με τη BMW, πριν περάσει το 2026 στο MotoGP με την Pramac Yamaha, βρέθηκε στο Texas για μια ξεχωριστή δοκιμή.

Στο διάλειμμα ανάμεσα στους αγώνες του Magny-Cours και του επερχόμενου γύρου στην Αραγονία, ταξίδεψε στην Αμερική μαζί με την Alpha Racing για ένα track day στο Circuit of the Americas, οδηγώντας μια BMW M1000RR σε προδιαγραφές Superstock.

Ήταν η πρώτη του επίσκεψη στην πίστα του Austin, έδρα του αμερικανικού γύρου του MotoGP, και ο Razgatlioglu εντυπωσίασε με το 2’06.790 που σημείωσε, χρόνος ταχύτερος από την pole position του Cameron Beaubier στο MotoAmerica Superbike φέτος (2’07.078). 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Toprak Razgatlıoğlu (@toprak_tr54)

Ο Beaubier, που επίσης αγωνίζεται με BMW στις ΗΠΑ, απάντησε με χιούμορ στο Instagram “παρακαλώντας” τον να φύγει μακριά. Ο Marco Melandri τον χαρακτήρισε “βασιλιά”.

Με τρεις γύρους να απομένουν στο πρωτάθλημα του 2025, ο Razgatlioglu προηγείται του Nicolo Bulega με 39 βαθμούς. Παρά τα αρχικά παράπονα για τους κανονισμούς που δυσκόλευαν τη BMW, έχει ήδη 18 νίκες έναντι 8 του Ιταλού σε 27 αγώνες. Από το Misano και μετά παραμένει αήττητος και δεν έχει τερματίσει χαμηλότερα από δεύτερος, εκτός από την 8η θέση στον τρίτο αγώνα του Assen.

Ο Razgatlioglu θα λάβει μέρος σε ιδιωτική δοκιμή με τη Yamaha τις επόμενες εβδομάδες, πριν κάνει την επίσημη πρώτη του στο MotoGP στο τεστ της Βαλένθια τον Νοέμβριο. Το 2026 θα είναι teammate του Jack Miller στην Pramac, ενώ ο Miguel Oliveira φημολογείται ότι θα αναλάβει ρόλο είτε δοκιμαστή στο MotoGP είτε αγωνιζόμενου επιστρέφοντας στο WorldSBK.