WSBK - Danilo Petrucci: Και επίσημα στην BMW το 2026

Θα αντικαταστήσει τον Toprak Razgatlioglu που πάει MotoGP
Petrucci
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/8/2025

Όπως είχατε διαβάσει και εδώ, επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που έδειχναν ότι ο Danilo Petrucci υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα ROKiT BMW Motorrad WorldSBK για τη σεζόν 2026. Έτσι οι δύο πλευρές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2026.

Μετά από τρία χρόνια με την Barni Spark Racing, ο Ιταλός μετακομίζει στη Βαυαρική εταιρεία για να αγωνιστεί για μία εργοστασιακή ομάδα. Μάλιστα ο Ιταλός θα έχει από την αρχή υψηλές προσδοκίες, καθώς αντικαθιστά τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2024 Toprak Razgatlioglu, που είναι και φέτος πρώτος στην γενική κατάταξη και θα είναι μέλος του grid του MotoGP από την επόμενη σεζόν.

Ο Petrucci δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενταχθώ στην BMW Motorrad Motorsport για την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και περήφανος που θα οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα που φέρει σήμερα τον αριθμό ένα. Ήταν στόχος μου να οδηγήσω μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, γιατί θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό είναι το βήμα που χρειαζόμουν για να φτάσω στη θέση που θα μου επιτρέψει να πετύχω αυτόν τον στόχο. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην BMW και όλους όσους με υποστηρίζουν από την πατρίδα μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Barni Spark Racing Team για αυτά τα τρία χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και για το ότι μου έδωσε τη δυνατότητα να ενταχθώ σε μια εργοστασιακή ομάδα, που ήταν ο στόχος μου”

Από την πλευρά της εταιρείας ο Sven Blusch, επικεφαλής της BMW Motorrad Motorsport, πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Danilo Petrucci στην οικογένεια της BMW Motorrad Motorsport το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι με τον Danilo θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας στο WorldSBK. Η μεταγραφή του στη BMW Motorrad Motorsport είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο συμβόλαιο – είναι μια αναγνώριση της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Ο Danilo έχει κερδίσει με το παραπάνω τη θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και είμαστε πεπεισμένοι ότι το πάθος και το ταλέντο του θα βοηθήσουν την ομάδα μας να προχωρήσει μπροστά”.

MotoGP: Τραυματίστηκε ο Ai Ogura στον γύρο του Misano

Τραυματισμοί σε κόκκαλα και μαλακούς ιστούς - Επιστροφή στην Ιαπωνία για ανάρρωση
Ai Ogura Injury
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/9/2025

Ο Ai Ogura, αναβάτης της Trackhouse Racing, είχε μια πτώση κατά τον τρίτο γύρο του Grand Prix του San Marino, υποφέροντας από πολλαπλά αιματώματα στο δεξί χέρι και φλεγμονή στον αριστερό αστράγαλο. Ο Ιάπωνας θα επιστρέψει στην πατρίδα του για ανάρρωση πριν από τον αγώνα στο Motegi.

Η πτώση σημειώθηκε στη γρήγορη δεξιά στροφή 12, στον τρίτο γύρο εκ των 27 συνολικά. Ο Ogura ακύρωσε τις υποχρεώσεις του με τα μέσα ενημέρωσης και δεν συμμετείχε στο επίσημο τεστ της Δευτέρας στο Misano. Σύμφωνα με την Trackhouse Racing, ο Ιάπωνας δεν υπέστη σοβαρό τραυματισμό αλλά παρουσίασε αιμάτωμα στη βάση των δαχτύλων 2, 3 και 4 του δεξιού χεριού, με φλεγμονή και περιορισμένη κίνηση, ενώ πρησμένοι μαλακοί ιστοί κάτω από τη φτέρνα του αριστερού ποδιού προκαλούσαν δυσφορία.

Κατόπιν ιατρικών οδηγιών, ο Ogura δεν θα συμμετάσχει στο τεστ της Δευτέρας και θα επιστρέψει στην Ιαπωνία την Τρίτη, ώστε να προετοιμαστεί για τον επόμενο αγώνα στο Grand Prix της Ιαπωνίας, στο Motegi. Ο rookie του MotoGP έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα τραυματισμών φέτος, έχοντας χάσει τα GP της Βρετανίας και της Αραγονίας λόγω τραυματισμού στο γόνατο από προηγούμενο ατύχημα.