WSBK - Danilo Petrucci: Και επίσημα στην BMW το 2026

Θα αντικαταστήσει τον Toprak Razgatlioglu που πάει MotoGP
Petrucci
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/8/2025

Όπως είχατε διαβάσει και εδώ, επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που έδειχναν ότι ο Danilo Petrucci υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα ROKiT BMW Motorrad WorldSBK για τη σεζόν 2026. Έτσι οι δύο πλευρές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2026.

Μετά από τρία χρόνια με την Barni Spark Racing, ο Ιταλός μετακομίζει στη Βαυαρική εταιρεία για να αγωνιστεί για μία εργοστασιακή ομάδα. Μάλιστα ο Ιταλός θα έχει από την αρχή υψηλές προσδοκίες, καθώς αντικαθιστά τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2024 Toprak Razgatlioglu, που είναι και φέτος πρώτος στην γενική κατάταξη και θα είναι μέλος του grid του MotoGP από την επόμενη σεζόν.

Ο Petrucci δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενταχθώ στην BMW Motorrad Motorsport για την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και περήφανος που θα οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα που φέρει σήμερα τον αριθμό ένα. Ήταν στόχος μου να οδηγήσω μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, γιατί θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό είναι το βήμα που χρειαζόμουν για να φτάσω στη θέση που θα μου επιτρέψει να πετύχω αυτόν τον στόχο. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην BMW και όλους όσους με υποστηρίζουν από την πατρίδα μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Barni Spark Racing Team για αυτά τα τρία χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και για το ότι μου έδωσε τη δυνατότητα να ενταχθώ σε μια εργοστασιακή ομάδα, που ήταν ο στόχος μου”

Από την πλευρά της εταιρείας ο Sven Blusch, επικεφαλής της BMW Motorrad Motorsport, πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Danilo Petrucci στην οικογένεια της BMW Motorrad Motorsport το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι με τον Danilo θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας στο WorldSBK. Η μεταγραφή του στη BMW Motorrad Motorsport είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο συμβόλαιο – είναι μια αναγνώριση της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Ο Danilo έχει κερδίσει με το παραπάνω τη θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και είμαστε πεπεισμένοι ότι το πάθος και το ταλέντο του θα βοηθήσουν την ομάδα μας να προχωρήσει μπροστά”.

MotoGP: Πήγε ανάποδα στην πίστα και έφαγε πρόστιμο ο Jack Miller

Ο Αυστραλός τιμωρήθηκε για επικίνδυνη κίνηση στην πίστα, λίγο μετά τον τερματισμό στο San Marino
MotoGP Miller Gloves Fine
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/9/2025

Μια γενναιόδωρη κίνηση προς τους φιλάθλους κατέληξε να κοστίσει στον Jack Miller 2.000 ευρώ, μετά τον τερματισμό του Grand Prix στο Misano.

Ο Miller, που τερμάτισε 12ος στον αγώνα, είχε προσέξει μια πινακίδα στις κερκίδες κατά την παρέλαση των αναβατών πριν την εκκίνηση. Έγραφε ότι ήθελαν τα γάντια του “σε αντάλλαγμα για μία μπύρα”. Ο Αυστραλός κράτησε την δική του μεριά της συμφωνίας στον γύρο επιστροφής, βγάζοντας τα γάντια για να τα χαρίσει στους φιλάθλους.

Ωστόσο, όταν κατάλαβε ότι τους είχε προσπεράσει, έκανε αναστροφή μέσα στην πίστα για να τους βρει. Παρότι πέτυχε τον στόχο του και έδωσε τα γάντια, η ενέργεια παραβιάζει ξεκάθαρα τον κανονισμό 1.21.11, που απαγορεύει την κίνηση αντίθετα με τη φορά της πίστας, εκτός αν δοθεί οδηγία από αξιωματούχο.

Έτσι του επιβλήθηκε πρόστιμο 2.000 ευρώ, για “πιθανό κίνδυνο προς τον εαυτό του και σε άλλους αναβάτες που ακόμη ολοκλήρωναν τον γύρο επιστροφής”.

Για κακή του τύχη, ο Miller τελικά δεν πήρε ούτε τη μπύρα που του είχαν υποσχεθεί οι φίλαθλοι! Ο Αυστραλός βρίσκεται και σήμερα στο Misano για τις επίσημες δοκιμές, όπου θα δοκιμάσει ξανά την νέα πρωτότυπη Yamaha V4.