WSBK - Danilo Petrucci: Και επίσημα στην BMW το 2026

Θα αντικαταστήσει τον Toprak Razgatlioglu που πάει MotoGP
Petrucci
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/8/2025

Όπως είχατε διαβάσει και εδώ, επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που έδειχναν ότι ο Danilo Petrucci υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα ROKiT BMW Motorrad WorldSBK για τη σεζόν 2026. Έτσι οι δύο πλευρές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2026.

Μετά από τρία χρόνια με την Barni Spark Racing, ο Ιταλός μετακομίζει στη Βαυαρική εταιρεία για να αγωνιστεί για μία εργοστασιακή ομάδα. Μάλιστα ο Ιταλός θα έχει από την αρχή υψηλές προσδοκίες, καθώς αντικαθιστά τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2024 Toprak Razgatlioglu, που είναι και φέτος πρώτος στην γενική κατάταξη και θα είναι μέλος του grid του MotoGP από την επόμενη σεζόν.

Ο Petrucci δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενταχθώ στην BMW Motorrad Motorsport για την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και περήφανος που θα οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα που φέρει σήμερα τον αριθμό ένα. Ήταν στόχος μου να οδηγήσω μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, γιατί θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό είναι το βήμα που χρειαζόμουν για να φτάσω στη θέση που θα μου επιτρέψει να πετύχω αυτόν τον στόχο. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην BMW και όλους όσους με υποστηρίζουν από την πατρίδα μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Barni Spark Racing Team για αυτά τα τρία χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και για το ότι μου έδωσε τη δυνατότητα να ενταχθώ σε μια εργοστασιακή ομάδα, που ήταν ο στόχος μου”

Από την πλευρά της εταιρείας ο Sven Blusch, επικεφαλής της BMW Motorrad Motorsport, πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Danilo Petrucci στην οικογένεια της BMW Motorrad Motorsport το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι με τον Danilo θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας στο WorldSBK. Η μεταγραφή του στη BMW Motorrad Motorsport είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο συμβόλαιο – είναι μια αναγνώριση της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Ο Danilo έχει κερδίσει με το παραπάνω τη θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και είμαστε πεπεισμένοι ότι το πάθος και το ταλέντο του θα βοηθήσουν την ομάδα μας να προχωρήσει μπροστά”.

Gigi Dall’Igna για Bagnaia: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, είναι φυσιολογικό”

Ο Bagnaia κινδυνεύει πλέον να χάσει την 3η θέση του πρωταθλήματος από τον Bezzecchi
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/9/2025

Η σεζόν εξελίσσεται πτωτικά για τον Francesco Bagnaia που πλέον κινδυνεύει να χάσει την 3η θέση της γενικής κατάταξης από τον Marco Bezzecchi, μετά και την πτώση του στον αγώνα του Misano.

Ο Ιταλός αναβάτης μετά την 13η θέση στον αγώνα Sprint δήλωσε: “ Ζω έναν εφιάλτη και θέλω μόνο να σηκώσω το κεφάλι μου για να δω λίγο φως, μετά την 13η θέση σε έναν αγώνα Sprint”.

Βέβαια περισσότερο ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Ducati, Gigi Dall’Igna, που είπε σχετικά με την απόδοση του Bagnaia: “ Η κατάσταση είναι σίγουρα ευαίσθητη με τον Pecco. Αντιμετωπίζει δυσκολίες. Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, θα πρέπει να βρούμε μια λύση. Την Δευτέρα έχουμε ένα τεστ, μια σημαντική μέρα όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα είναι ένα αποδοτικό τεστ”.

Όταν ρωτήθηκε για τα πρόσφατα σχόλια του Bagnaia που υποδηλώνουν ότι χάνει την υπομονή του, ο Dall’Igna απάντησε με ειλικρίνεια: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, και οι οπαδοί του Pecco έχουν χάσει την υπομονή τους. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό να λέει κανείς τέτοια πράγματα όταν τα αποτελέσματα δεν έρχονται. Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Είμαστε όλοι άνθρωποι και πρέπει πάντα να ξεκινάμε από αυτή την παραδοχή”.

“Είναι πολύ απλό: όταν αρχίσει η αρνητική πορεία, πάντα πηγαίνει προς τα κάτω”, εξήγησε ο Dall’Igna. “Γι' αυτό είναι πάντα περίπλοκο να βρεις έναν τρόπο να την αντιστρέψεις. Αυτό που λέω πάντα είναι ότι η θετική στάση βοηθάει πολύ σε αυτό. Δεν ξέρω τι θέλετε να πω. ”

Μιλώντας αργότερα το βράδυ της Κυριακής, ο Bagnaia σχολίασε την κατάσταση ξεκινώντας με την ατάκα που έκλεισε ο Dall’Igna: “Ειλικρινά, δεν ξέρω τι θέλετε να πω. Είδατε τι συνέβη. Προσπαθούσα και απλά έπεσα. Ανέλυσα τα πράγματα με την ομάδα και τώρα δουλεύουμε για το αυριανό τεστ, το οποίο θα είναι σημαντικό”.

Όταν ρωτήθηκε τι σκεφτόταν αμέσως μετά το ατύχημα, ο Bagnaia απάντησε: “Πράγματα που είναι καλύτερα να μην τα λες στον αέρα. Σε κάθε περίπτωση, την πρώτη στιγμή που πέφτεις, δεν είσαι και πολύ χαρούμενος. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε κάποιες λύσεις αύριο, αλλά ακόμα φαίνεται ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, γιατί αγωνιζόμαστε από την αρχή της σεζόν ”.

Χωρίς να κερδίσει κανένα πόντο στον "εντός έδρας" αγώνα στο Misano, ο Pecco βλέπει πλέον τον ανεβασμένο Marco Bezzecchi να απειλεί σοβαρά την τρίτη θέση που έχει ο αναβάτης της Ducati στο πρωτάθλημα αναβατών καθώς έπειτα από την εξαιρετική του εμφάνιση στην ιταλική πίστα ο Bezzecchi βρίσκεται πίσω του μόλις 8 βαθμούς.