WSBK: Ο Jonathan Rea φτάνει στο Magny-Cours με ανάμεικτα συναισθήματα

Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του
rea
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/9/2025

Στη Γαλλία διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο ο 9ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, λίγες μέρες αφού ο πολυπρωταθλητής Jonathan Rea ανακοίνωσε την απόσυρσή του.

Με τέσσερις γύρους να απομένουν για την αυλαία του πρωταθλήματος, ο Βορειοϊρλανδός δήλωσε: “Είναι η εβδομάδα του αγώνα και είναι τόσο παράξενο – μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής μου στο τέλος του 2025 – θα είναι η τελευταία φορά που θα αγωνιστώ στο Magny-Cours. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα και, αν και είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό, ήταν σημαντικό να μοιραστώ την απόφαση κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών με μοναδικό στόχο να φτάσω στη Γαλλία χωρίς πίεση και να αποδώσω πραγματικά καλά για τον εαυτό μου και τη Yamaha R1”.

Συνέχισε λέγοντας “Το Magny-Cours είναι ξεχωριστό για πολλούς λόγους και εκεί κέρδισα τον πρώτο μου τίτλο, αλλά πέρυσι σημαδεύτηκε από τραυματισμό, όταν χρειάστηκε να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση στον αντίχειρά μου μετά από σύγκρουση με τον Bulega στον τελικό σικέιν του Race 1. Φέτος ελπίζω να ξεπεράσω τους δαίμονες του 2024. Μου αρέσει πολύ η πίστα – ταιριάζει στο στυλ μου και ταιριάζει και στη Yamaha R1. Είναι μια πίστα όπου πρέπει να έχεις μια μοτοσυκλέτα που αλλάζει κατεύθυνση πολύ καλά, στρίβει και έχει μέγιστη απόδοση στην περιοχή φρεναρίσματος. Ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα την Παρασκευή – όπως τα περισσότερα Σαββατοκύριακα στο Magny-Cours, πρέπει να προσέξουμε τον καιρό, γιατί τον Σεπτέμβριο μπορεί να έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες ή βροχές και καταιγίδες! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ό,τι μας τύχει. Θα είναι ένα ξεχωριστό Σαββατοκύριακο και ανυπομονώ να ξεκινήσω μετά από τη μακρά καλοκαιρινή διακοπή χωρίς οδήγηση, οπότε θα προχωρήσω βήμα-βήμα στην αρχή και θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις ρυθμίσεις για να είμαι έτοιμος για τις τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου”.

Ο Jonathan Rea βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 18η θέση με 37 βαθμούς.

MotoGP: Oι διοργανωτές υπερασπίζονται τη διπλή επανεκκίνηση στο Καταλανικό GP

Ο Αθλητικός Διευθυντής των MotoGP απαντά στις κριτικές αναβατών - "Ασφαλής η πίστα της Βαρκελώνης"
Catalan GP 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/5/2026

Το επεισοδιακό Καταλανικό Grand Prix του 2026 άφησε πίσω του έντονες αντιδράσεις, με τον Carlos Ezpeleta να υπερασπίζεται δημόσια την απόφαση για διπλή επανεκκίνηση του αγώνα, παρά τα δύο σοβαρά ατυχήματα που οδήγησαν τους Alex Marquez και Johann Zarco στο νοσοκομείο.

Αντί το νέο του κυριακάτικου αγώνα να είναι η νίκη του Fabio Di Giannantonio, το ενδιαφέρον στράφηκε στα δύο σοβαρά περιστατικά που προκάλεσαν διακοπές με κόκκινη σημαία.

Μετά το τέλος του αγώνα, αρκετοί αναβάτες εξέφρασαν αμφιβολίες για το αν έπρεπε να δοθεί δεύτερη εκκίνηση. Μεταξύ αυτών ήταν οι Pedro Acosta και Jorge Martin, οι οποίοι θεώρησαν πως, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Johann Zarco, δεν υπήρχε λόγος να συνεχιστεί ο αγώνας.

Catalan GP 2026

Το πρώτο ατύχημα ήταν και το πιο σοβαρό. Ο Alex Marquez συγκρούστηκε με τη KTM του Acosta που έσβησε ξαφνικά λόγω τεχνικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να εκτοξευτεί βίαια στον αέρα. Οι εικόνες από τη σύγκρουση ήταν σοκαριστικές, ενώ ο αναβάτης της Gresini έδειξε να χάνει προσωρινά τις αισθήσεις του.

Η δεύτερη κόκκινη σημαία προήλθε από σύγκρουση πολλών αναβατών στην πρώτη στροφή της επανεκκίνησης. Εκεί, ο Zarco τραυματίστηκε σοβαρά στο γόνατο όταν το πόδι του μπλέχτηκε με τη Ducati του Francesco Bagnaia.

Catalan GP 2026

Παρά τις αντιδράσεις, ο Ezpeleta ξεκαθάρισε πως όλες οι αποφάσεις λήφθηκαν σε συμφωνία με τους κανονισμούς και τόνισε ότι η πίστα της Βαρκελώνης δεν θεωρείται επικίνδυνη.

Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πόσο τυχεροί ήμασταν την Κυριακή. Φυσικά, οι Alex και Zarco έχουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν χειρότερα. Το περιστατικό των Alex και Pedro ήταν αρκετά μεμονωμένο, κάτι που μπορεί να συμβεί στους αγώνες. Δεν υπάρχει πραγματικό ζήτημα ασφάλειας με την πίστα.”

Catalan GP 2026

Σχετικά με τη δεύτερη επανεκκίνηση, πρόσθεσε: “Η Διεύθυνση Αγώνα αποφάσισε σωστά να επανεκκινήσει τον αγώνα. Δυστυχώς, ακολούθησε ακόμη ένα ατύχημα, κάτι που επίσης μπορεί να συμβεί στην εκκίνηση. Ήμασταν πολύ άτυχοι με τη δυναμική της σύγκρουσης και τον τρόπο που τραυματίστηκε ο Zarco. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, πιστεύω ότι τόσο η Διεύθυνση Αγώνα όσο και η FIM πήραν τις σωστές αποφάσεις.”

Catalan GP 2026
Carlos Ezpeleta