O Jorge Martin ήταν ένα από τα επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορωνοϊού πριν τον αγώνα του Misano, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός των GP, γεγονός που του στοίχισε σημαντικά σε απώλεια βαθμών. Να θυμίσουμε ότι ο Martin ήταν το μεγάλο φαβορία για τον τίτλο στην Moto2, αλλά τώρα φαίνεται πως και οι τελευταίες ελπίδες να συμβεί κάτι τέτοιο εξαφανίζονται, καθώς ο Ισπανός αναβάτης βρέθηκε ξανά θετικός στον ιό, μετά και το δεύτερο τεστ που έκανε.
Όπως αναφέρει κι ο ίδιος σε post στο Twiiter, παρότι είναι ασυμπτωματικός χωρίς κανένα σημάδι από την ασθένεια, δυστυχώς το τεστ βγήκε θετικό και θα πρέπει να μείνει εκτός από τον αγώνα της Κυριακής, θέλοντας τουλάχιστον έτσι να καθησυχάσει τους φίλου και τους υποστηρικτές του.
Billy Bolt: Επιβεβαιώθηκε η wildcard συμμετοχή στο EnduroGP της Ουαλίας
Πρόκειται για τον τελευταίο γύρο που είναι προγραμματισμένος για τον Αύγουστο
Από τον
Παύλο Καρατζά
27/4/2026
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt επιβεβαιώθηκε ως wildcard συμμετοχή για τον τελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM 2026, EnduroGP της Ουαλίας, τον ερχόμενο Αύγουστο.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP βρίσκεται μόλις στον πρώτο του γύρο, με τους Josep Garcia, Andrea Verona, Steve Holcombe, Magain Antoine και Brad Freeman να είναι κοντά στη βαθμολογία, όμως από τώρα οι διοργανωτές του GP της Ουαλίας ανακοίνωσαν ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt θα συμμετάσχει επίσης στον αγώνα.
Ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 9 Αυγούστου στο Rhayader, στην Κεντρική Ουαλία. Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing δήλωσε: “Έχουν περάσει μερικά χρόνια από την τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε έναν γύρο του EnduroGP. Επειδή ήμουν πολύ επικεντρωμένος στο SuperEnduro και το Hard Enduro, αλλά ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο ξανά εδώ και καιρό. Είναι μια καλή ευκαιρία να ανακατέψω τα πράγματα, να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και να ανταποδώσω κάτι στους οπαδούς. Η υποστήριξη ήταν πάντα απίστευτη, οπότε το να κάνω κάτι τέτοιο στην πατρίδα μου είναι υπέροχο. Φαίνεται ότι θα είναι ένα φοβερό Σαββατοκύριακο, οπότε ανυπομονώ να συμμετάσχω.”
Ο Adam Rees, Διευθυντής της διοργάνωσης, δήλωσε: “Αυτή είναι μια τεράστια στιγμή για το EnduroGP της Ουαλίας. Ο Billy Bolt είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στις αγώνες off-road και το γεγονός ότι έρχεται στην Ουαλία ως wildcard είναι απίστευτα συναρπαστικό.
"Είναι ένας αναβάτης που λατρεύουν οι οπαδοί, φέρνει πραγματική ενέργεια όπου κι αν πάει και η παρουσία του προσθέτει κάτι επιπλέον σε μια διοργάνωση που ήδη οδηγούσε προς έναν τεράστιο τελικό πρωταθλήματος. Γνωρίζουμε ότι το κοινό θα τον υποστηρίξει και αυτό θα δημιουργήσει μια υπέροχη ατμόσφαιρα."