Ξεσπαθώνει εναντίον του Dall'Igna ο Dovizioso!

Τον κατηγορεί ευθέως για την έξοδό του από την Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/1/2021

Ο Dovizioso θα είναι ο μεγάλος απών από την φετινή σεζόν των MotoGP, κάνοντας ένα διάλλειμα στην πολύχρονη καριέρα του. Τον περασμένο Αύγουστο, κατά την διάρκεια του αυστριακού GP, είχε ανακοινώσει ο ίδιος πως δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του με την Ducati, χωρίς όμως να θέλει να θίξει τους λόγους που τον οδήγησαν σε μια τέτοια απόφαση.

Εκείνη την περίοδο, οι περισσότεροι θεώρησαν πως υπήρχε μια οικονομική διαφορά ανάμεσα στις απαιτήσεις του Ιταλού αναβάτη και την προσφορά της Ducati, το οποίο δεν μπορούσε να γεφυρωθεί, αλλά τώρα, ο 15 φορές νικητής στην μεγάλη κατηγορία, λέει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ποτέ δεν του έγινε κάποια πρόταση από την μεριά του εργοστασίου. Σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην ιταλική Gazzetta dello Sport, ο Dovizioso ήταν ιδιαίτερα χειμαρρώδης σχετικά με το τι ακριβώς συνέβη που οδήγησε στην έξοδό του από την ομάδα της Ducati, δίνοντας ιδιαίτερη έμφση στην ρήξη των σχέσεων του με τον Gigi Dall'Igna από το 2017, τον άνθρωπο δηλαδή που έφερε ένα σωρό καινοτομίες και ριζοσπαστικές λύσεις στην μοτοσυκλέτα, αναμορφώνοντας πλήρως την εικόνα του εργοστασίου στους αγώνες.

"Ποια είναι η σχέση μου με τον Gigi; Μηδενική", είπε με κάθε ειλικρίνεια ο Dovi. "Τα τελευταία χρόνια είχαμε φτάσει στο ποσοστό του 30%. Στην συνέχεια, όταν ήρθε ο Lorenzo στην Ducati το 2017, με τις διαφωνίες και τις κόντρες μεταξύ μας, η ομάδα μου απομονώθηκε. Δεν είχαμε πλέον λόγο για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ούτε κάναμε συγκεντρώσεις και συζητήσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Στην Ducati όμως υπάρχει πρόσφορο έδαφος, καθώς το επίπεδο των ικανοτήτων των ανθρώπων της είναι πάρα πολύ υψηλό κι αυτό είναι το μόνο που με θυμώνει πάρα πολύ. Αυτά τα οκτώ χρόνια θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολλά περισσότερα πράγματα. Ο Gigi κι εγώ δεν έχουν μιλήσει σε ήρεμο τόνο από το 2017 και μετά."

Στην συνέντευξή του ο Dovizioso αρνείται ότι η απόφαση να μην συνεχίσουν μαζί του ήταν ομόφωνη, ανάμεσα στους διευθυντές της Ducati και ισχυρίζεται πως αυτή η απόφαση προερχόντουσαν μόνο από τον Dall'Igna. Μάλιστα λέει πως κακώς γίνεται λόγος για την Ducati, καθώς για τα πάντα αποφάσιζε ο Dall'Igna, ακόμη και για την επιλογή του Lorenzo το 2017. Με αφορμή όμως αυτό, θίγει και ένα ακόμη πολύ σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με τον Marc Marquez: "Στις αρχές του 2016, υπήρχε η δυνατότητα να πάρουμε τον Marc Marquez, αλλά ο Gigi είχε ήδη αποφασίσει πως ήθελε τον Lorenzo", λέει ο Dovizioso.

Σε ό,τι αφορά την απόφαση για τον ίδιο, θεωρεί πως ο Dall'Igna είχε πάρει ήδη την απόφασή του, όταν συγκρούστηκαν κατά την διάρκεια μιας τεχνικής ενημέρωση στο διάστημα μεταξύ του γερμανικού και του αυστριακού Grand Prix το 2019. Όπως δηλώνει στην συνέντευξή του "Υποτίθεται ότι θα ήταν μια τεχνική ενημέρωση, καθώς είχαμε διαφορετικές ιδέες, υπήρχε διχογνωμία και θέλαμε να είναι παρόντες όλοι οι μηχανικοί και οι μηχανολόγοι. Ξεκίνησε λοιπόν, ως μια τεχνική ενημέρωση, αλλά κατέληξε ως μια προσωπική διαμάχη ανάμεσά μας. Ο Gigi αισθάνθηκε ότι του γινόταν επίθεση. Νομίζω ότι εκείνη την στιγμή ήταν που έκλεισε τις πόρτες, αλλά το έκανε πολύ ήρεμα και όσα εί0πε αργότερα το επιβεβαιώνουν."

"Λένε ότι εγώ ήθελα το ένα, ήθελα το άλλο", συνεχίζει ο Dovizioso. "Είναι όλα ψέματα. Δεν μου έγινε ποτέ κάποια πρόταση, δεν έγιναν ποτέ διαπραγματεύσεις. Ακόμη και τότε δεν ήξερα ότι δεν με ήθελαν πια. Όσα όμως που είπαν, ήταν μια επιβεβαίωση πως ο Dall'Igna το είχε ήδη αποφασίσει από εκείνη την συνάντηση το 2019."

Ο Dovizioso εμφανίστηκε επίσης επικριτικός σε ό,τι έχει να κάνει με την έλλειψη ειλικρίνειας στο θέμα της συμφωνίας με την Ducati για το 2021, λέγοντας ότι αν ήξερε πραγματικά ποια ήταν η θέση του μέσα στην ομάδα, θα έβλεπε με διαφορετικό μάτι την πρόταση της ΚΤΜ και τις συζητήσεις με τους Αυστριακούς, οι οποίες ναυάγησαν.

Προς το παρόν ο Dovizioso δεν απορρίπτει την πιθανότητα να αντικαταστήσει τον Marc Marquez, που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάρρωσης, στην Honda το 2021, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι επ' αυτού προτιμώντας να περιμένει "τι προσφορά και αν θα την κάνουν", πριν καταστρώσει τα σχέδιά του για το μέλλον.

MotoGP: Στην Aprilia ο Bagnaia για τα επόμενα τέσσερα χρόνια

Θα αγωνίζεται από του χρόνου δίπλα στον Marco Bezzecchi
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Ο Francesco Bagnaia υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με την Aprilia Racing με έναρξη το 2027. Ο Ιταλός αναβάτης θα αγωνιστεί με την RS-GP στο πλευρό του Marco Bezzecchi, συμπληρώνοντας την εξ ολοκλήρου ιταλική σύνθεση της Aprilia στο MotoGP.

Η υπογραφή του Bagnaia αποτελεί μια πολύτιμη προσθήκη για την Aprilia Racing, καθώς η άφιξη του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ομάδας στο MotoGP. Μαζί με τον Bezzecchi θα ηγηθούν της προσπάθειας της Aprilia στη νέα εποχή των 850 κυβικών.

Pecco

Τα στατιστικά του Francesco Bagnaia είναι εξαιρετικά, καθώς έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Moto2 το 2018 και δύο διαδοχικούς τίτλους στο MotoGP το 2022 και το 2023, έχει επίσης κατακτήσει συνολικά 41 νίκες, 86 θέσεις στο βάθρο και 35 pole positions.

Massimo Rivola: “Ο Michele Colaninno και εγώ μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για τη στήριξη της Ιταλίας, και γι’ αυτό σκεφτήκαμε και οι δύο μαζί τον Marco και τον Pecco για το επόμενο κεφάλαιο της Aprilia Racing. Η άφιξη του Bagnaia αποτελεί επιβεβαίωση της αξίας του ιταλικού αθλητισμού, ο οποίος τους τελευταίους μήνες έχει διακριθεί στη διεθνή σκηνή χάρη στις επιτυχίες του Kimi Antonelli στη Φόρμουλα 1, του Jannik Sinner στο τένις και της Federica Brignone στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Μιλάνου-Κορτίνα 2026. Γι’ αυτό το λόγο, το να καλωσορίσουμε τον Pecco μας γεμίζει με υπερηφάνεια και δίνει μια επιπλέον ώθηση στον ιταλικό αθλητισμό σε διεθνές επίπεδο. Θα του προσφέρουμε, καθώς και στην οικογένειά του, ένα θερμό καλωσόρισμα, αλλά πρώτα θα προσπαθήσουμε να τον νικήσουμε! Το να έχουμε έναν Παγκόσμιο πολυπρωταθλητή του κόσμου είναι μια ευθύνη που ανυπομονούμε να αναλάβουμε”.