Δωρεάν αγώνες-ορόσημα MotoGP & WSBK, για όσους μένουν σπίτι!

Προσφορά της διοργάνωσης!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/3/2020

Το παγκόσμιο κίνημα “Μένουμε σπίτι” δεν άφησε ασυγκίνητη την διοργανώτρια αρχή των MotoGP και των Motul WSBK, δηλαδή την Dorna, που μπήκε κι αυτή στο χορό για να προσφέρει κίνητρα στους πολίτες όλου του κόσμου να κάτσουν σπίτι τους, ανακόπτοντας την εξάπλωση του ιού.

Το επίσημο site των MotoGP προσφέρει δωρεάν στα μέλη του –η εγγραφή μέλους είναι κι αυτή δωρεάν- την δυνατότητα να παρακολουθήσουν μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες, τόσο από την εποχή των δίχρονων όσο και των τετράχρονων MotoGP. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται η τρομερή μάχη ανάμεσα σε Doohan και Criville στην Jerez το 1996, αλλά και ο αγώνας στην Laguna Seca με το πολυσυζητημένο και απίθανο προσπέρασμα του Rossi στον Stoner στην στροφή Corkscrew το 2008. Το πακέτο των αγώνων που προσφέρονται δωρεάν είναι το εξής:

2018 Dutch GP

2017 Australian GP

2015 Australian GP

2012 United States GP

2009 Catalan GP

2008 United States GP

2007 Catalan GP

2006 Portuguese GP

2000 British GP

1996 Spanish GP

Σε ό,τι αφορά τα Motul WSBK η προσφορά είναι ακόμη πιο πλούσια και θα ανανεώνεται διαρκώς, για όσο διαρκούν τα μέτρα της απομόνωσης, με πλούσιο υλικό. Η πρώτη… δόση συμπεριλαμβάνει πέντε θρυλικούς αγώνες, όπως αυτός του Hockenheim όπου ο Carl Fogarty πήρε την πρώτη του νίκη το 1996, αλλά και τον αγώνα στην Imola που στέφθηκε νικητής για πρώτη φορά ο Regis Laconi. Ο πιο πρόσφατος αγώνας είναι ο περσινός γύρος όπου ο Torpak Razgatlioglou αναδείχθηκε ο πρώτος Τούρκος αναβάτης που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Τους αγώνες των Motul WSBK μπορείτε να τους βρείτε εδώ.

Πέραν αυτών όμως, κάθε σαββατοκύριακο θα εμπλουτίζεται το υλικό με έναν ολόκληρο αγώνα των Superbikes που θα περιλαμβάνει όλη την αγωνιστική δραστηριότητα, από τις ελεύθερες δοκιμές μέχρι τα δύο σκέλη, και θα είναι διαθέσιμος από Παρασκευή μέχρι και Δευτέρα. Ακόμη θα υπάρχουν συνεντεύξεις, όπως αυτές των Alex Lowes, Alvaro Bautista, αλλά και του πολυπρωταθλητή Troy Bauliss!

 

Ο Mirko Giansanti Τεχνικός Διευθυντής της GYTR GRT Yamaha WorldSBK έχασε τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε

Η Yamaha Motor Europe και η Yamaha Racing θρηνούν για την απώλεια ενός πολύτιμου συνεργάτη
Giasanti
Από το

motomag

8/8/2023

Ο Mirko Giansanti ο οποίος αγωνίστηκε στις κατηγορίες GP125 και GP250 από το 1996 έως το 2005, τα τελευταία χρόνια κατάφερε να βρεθεί στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, ωστόσο αυτή η σταδιοδρομία δεν θα συνεχιστεί καθώς ο Ιταλός έχασε χθες τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε.

Ο 46χρονος Giansanti, ο οποίος είχε καταφέρει αρκετές επιτυχίες στην αγωνιστική του καριέρα -είχε τερματίσει δώδεκα φορές στο βάθρο- ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών με τον ίδιο να δημιουργεί το 2016 την GRT (Giansanti Racing Team), την σημερινή GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team. Ο Ιταλός όμως δεν κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια με μία ανίατη ασθένεια με αποτέλεσμα να αφήσει κενή από χθες την θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team.

Giansanti

Η ανακοίνωση της ομάδας ανάφερε: "Mirko, θα μας λείψεις πολύ, αλλά ξέρουμε ότι θα είσαι πάντα μαζί μας. Σου υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να εκπληρώσουμε ένα κοινό όνειρο, να πάμε το δικό σου και το δικό μας δημιούργημα στην κορυφή του κόσμου. Πάνω απ' όλα, θα κρατάμε πάντα ζωντανή τη μνήμη σου."

O Andrea Dosoli Road Racing Manager της Yamaha Motor Europe δήλωσε: “Είμαστε πολύ λυπημένοι από τον χαμό του Mirko μετά από μακρά περίοδο ασθένειας. Ήταν ένας άνδρας που έλεγε λίγα, προτιμώντας να ηγείται και να παραδειγματίζει, με αυτήν την προσέγγιση τόσο ο ίδιος όσο και η GRT Yamaha Team κατάφεραν πολλά. Ο Mirko ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Yamaha Racing και πλέον το paddock του WorldSBK θα είναι φτωχότερο. Αναπαύσου εν ειρήνη Mirko.”

Giansanti

 

Ετικέτες