Επίδειξη ισχύος απ' την Ducati Aruba.it στην παρουσίασή της!

Πιο αποφασισμένοι από ποτέ!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/2/2020

Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale, πραγματοποίησε χθες την παρουσίαση της Aruba.it Racing – Ducati team στην Imola. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, όπως η Honda που παρουσίασε την εργοστασιακή της ομάδα στα MotoGP στην Ινδονησία επειδή αποτελεί μια σημαντική αγορά για αυτήν, η Ducati τόσο στα Superbike όσο και στα MotoGP παρουσίασε τις ομάδες της στην έδρα της, την Ιταλία.

Εξάλλου, η Ducati είναι μια απ’ τις εταιρείες με το πιο φανατικό κοινό και δεν θα μπορούσε να στερήσει τη χαρά απ’ τους Ducatisti να δουν από κοντά τη νέα της ομάδα στα Superbikes. Η Imola, είναι κατ’ εξοχήν μια πίστα με ιδιαίτερη σημασία για το εργοστάσιο απ’ τη Bologna, αφού το 1972, όταν πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας Imola 200, πήρε τη νίκη με τον Paul Smart. Αργότερα το 2006, η Ducati δημιούργησε την Paul Smart 1000 Limited Edition, σε μόλις 2.000 αντίτυπα, τιμώντας τον αναβάτη της.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν σύσσωμοι όλοι οι άνθρωποι της Ducati, απ’ τον CEO του ιταλικού εργοστασίου, Claudio Domenicali, τον CEO της Aruba S.p.A. και διευθυντή της ομάδας Aruba.it Racing – Ducati, Stefano Cecconi, τον General Manager της Ducati Corse Luigi Dall’Igna, τον Sporting Director της Ducati Corse, Paolo Ciabatti, τον Team Manager της Aruba.it Racing – Ducati, Serafino Foti, τον SBK Technical Coordinator Ducati Corse, Marco Zambenedetti και τέλος τον ιδιοκτήτη της Feel Racing, Daniele Casolari.

Για το 2020 η ομάδα κράτησε την ίδια χρωματική ταυτότητα με μικρές διαφορές, ενώ ο πύργος της πίστας ήταν και αυτός ντυμένος με τα χρώματά της! “Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζω την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα Superbikes εδώ στην Imola, την καρδιά του Motor Valley, που βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απ’ το εργοστάσιό μας στο Borgo Panigale,” δήλωσε ο Domenicali. Στο περσινό πρωτάθλημα η Aruba.it κατάφερε συνολικά να κερδίσει 17 αγώνες και να συμβάλλει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της. “Η νέα V4S του 2020 είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως και έχει τα ίδια αεροδυναμικά βοηθήματα με την V4R,” είπε ο CEO της Ducati, θέλοντας να τονίσει πως  οι μοτοσυκλέτες παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου έχουν αγωνιστικά γονίδια.

Από την άλλη, ο Dall’Igna ανέφερε: “Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να δουλεύουμε εντατικά πάνω στην ανάπτυξη της V4R, παρότι ήταν αρκετά ανταγωνιστική πέρσι, καθώς πιστεύουμε πως το επίπεδο του ανταγωνισμού στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω των νέων μοτοσυκλετών που ετοίμασαν οι αντίπαλοί μας. Η τελευταία φορά που πήραμε το πρωτάθλημα στα Superbikes ήταν το 2011 και φέτος στοχεύουμε στο να ξαναφέρουμε το κύπελλο στο εργοστάσιό μας. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους αναβάτες με μεγάλα κίνητρα. Ο Davies είναι μαζί μας τα τελευταία επτά χρόνια και αποτελεί τον πυλώνα της ομάδας, ενώ ο Scott που έγινε πρωταθλητής στα BSB πέρσι, ήταν πολύ ανταγωνιστικός κατά της διάρκεια των επίσημων δοκιμών.”

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που ο Davies θα βρεθεί στη σέλα της V4R και δεν θα έχει κάποιο τραυματισμό να τον ταλαιπωρεί. Ο Ουαλός το 2019 ήταν αρκετά ανταγωνιστικός απ’ το δεύτερο μισό της σεζόν, αφού τερμάτιζε συνήθως εντός της πεντάδας. “Η φυσική μου κατάσταση και η αίσθηση που έχω πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι πέρσι,” δήλωσε ο Davies και περιμένουμε από αυτόν ένα δυναμικό ξεκίνημα φέτος.

Ο Scott Redding θα προσπαθήσει να κερδίσει όσους περισσότερους από τους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος μπορεί και να δημιουργήσει μια μεγάλη βαθμολογική διαφορά, επειδή οι επόμενοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε πίστες που δεν έχει ξαναδογήσει. Το ίδιο είχε προσπαθήσει να κάνει και ο Bautista πέρσι, όμως ο αγώνας στην Imola αποτέλεσε την αρχή της φθίνουσας πορείας του καθώς δεν είχε εμπειρία από την συγκεκριμένη πίστα ο Ισπανός αναβάτης. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτά που πετύχαμε κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για τον τρόπο που εργάστηκε και για την αυτοπεποίθηση που μου έδωσε. Ένα σημαντικό κίνητρο είναι πως όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο. Σχετικά με τους Ducatisti, γνωρίζω το πάθος που τρέφουν για την Ducati και υπόσχομαι πως θα καταβάλω το 100% των δυνατοτήτων για να φέρω το Κύπελλο του πρωταθλήματος, πίσω στη Bologna,”δήλωσε ο Redding.

Ετικέτες

WSBK - Ο Tom Sykes πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Με χιουμοριστική διάθεση παρά τα 13 κατάγματα στα πλευρά
Tom Sykes εξιτήριο
Από το

motomag

10/7/2023

Ο Βρετανός αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team στο WSBK, μετά από μία εβδομάδα παραμονής στο νοσοκομείο Queen's Medical Centre στο Νότιγχαμ πήρε εξιτήριο με τον ίδιο να επικεντρώνεται πλέον στην επιστροφή του στην ενεργό δράση.

Θυμίζουμε πως ο Sykes στον δεύτερο αγώνα στο Donington είχε ένα τρομακτικό highside στην έξοδο της στροφής Coppice το οποίο τον οδήγησε σε μία άσχημη πτώση. Ο Βρετανός υπέστη κατάγματα σε δέκα πλευρά (τρία εκ των οποίων έχουν σπάσει σε δυο μεριές), θωρακικό τραύμα και ένα τραυματισμένο αριστερό αστράγαλο, με τον ίδιο να μεταφέρεται για τις απαραίτητες εξετάσεις στο κοντινότερο νοσοκομείο του Νότιγχαμ. Μετά από μια βδομάδα κλινήρης, ο αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team με ανάρτηση του στο διαδίκτυο έκανε γνωστό πως πήρε επιτέλους εξιτήριο και μπορεί να επιστρέψει σπίτι του.

Ο 37χρονος Tom Sykes έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

"Φεύγουμε από το νοσοκομείο ακριβώς μία εβδομάδα μετά την είσοδό μας σε αυτό. Έχω τόσους πολλούς ανθρώπους να ευχαριστήσω, αλλά ευτυχώς όλοι ξέρουν ποιοι είναι. Ειδικά όμως όλο το ιατρικό προσωπικό από την πίστα στο Donington, μέχρι την περίθαλψή μου στο Queen's Medical Centre στο Nottingham. Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά όλοι τους. Επίσης, τους χορηγούς μο,υ Dainese και Shark -ο προστατευτικός εξοπλισμός απέτρεψε τα χειρότερα- που έκαναν απίστευτη δουλειά. Έχω δέκα σπασμένα δεξιά πλευρά και τρία από αυτά τα πλευρά με διπλό κάταγμα, άρα ουσιαστικά 13 κατάγματα στον δεξιό θώρακα (όχι ιδανικό όταν σου αρέσει να γελάς). Επίσης, ένα κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο, αλλά αυτό δεν μετράει μπροστά στα πλευρά. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρώτο εμπόδιο που ξεπεράστηκε. Τώρα θα επικεντρωθώ στην ανάρρωση και θα αφιερώσω χρόνο στην οικογένεια και τους φίλους μου μέχρι την επιστροφή μου. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές για τα περαστικά. Τις εκτιμώ πραγματικά και κάνουν τα πράγματα λίγο πιο εύκολα."

Ετικέτες