Η Yamaha ανακοίνωσε το "Yamaha R7 European Series"

Ο μεγάλος τελικός το 2022
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2021

Όπως θα διαβάσετε και στην παρουσίαση του νέου Yamaha R7 στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου, κατά την διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου οι άνθρωποι του εργοστασίου ανακοίνωσαν πως θα επενδύσουν και αγωνιστικά στο R7 προκηρύσσοντας αγώνες τύπου ενιαίου σε όλη την Ευρώπη.

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες μόνο μέρες και ήρθε η επίσημη ανακοίνωση για το R7 Series European SuperFinale, τον μεγάλο τελικό που λάβει μέρος ως παράλληλο γεγονός, σε έναν από τους τελευταίους αγώνες του Motul WSBK 2022. Σ' αυτόν τον μεγάλο τελικό θα συμμετέχουν 30 από τους κορυφαίους αναβάτες από τα εθνικά R7 Cup και Challenge, που θα διοργανώσουν οι κατά τόπους αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.

Τα Yamaha R7 Cup Series θα ξεκινήσουν μέσα στο 2022 σε ευρωπαϊκό επίπεδο και είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αποτελέσουν οικονομικούς και εύκολα προσβάσιμους αγώνες, τόσο για υφιστάμενους αγωνιζόμενους, όσο και για αναβάτες που θέλουν να περάσουν από τα track days στο επόμενο στάδιο. Οι μοτοσυκλέτες θα βασίζονται στην στάνταρ έκδοση του R7, μαζί με ένα αγωνσιτικό από την GYTR που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Οι 30 καλύτεροι αναβάτες από τα εθνικά R7 Cups θα προσκληθούν στο R7 Series European SuperFinale προς τα τέλη της σεζόν, που όπως αναφέραμε θα γίνει παράλληλα με κάποιον από τους αγώνες του FIM Superbike World Championship. Οι αναβάτες θα κάνουν τις ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές την Παρασκευή και θα συμμετέχουν σε δύο αγώνες το Σάββατο.

Επιπλέον, πέραν του ότι οι αναβάτες στο SuperFinale θα μοιράζονται τα paddock με τα αστέρια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbikes, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Yamaha και από τις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος. Οι άνθρωποι του εργοστασίου θα είναι εκεί για να βοηθήσουν και να δώσουν πολύτιμες συμβουλές σε όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα στηθούν στην σχάρα της εκκίνησης για τους δύο αγώνες, μαζί με αρκετές γνωστές προσωπικότητες των αγώνων.

Η πίστα και η ημερομηνία διεξαγωγής του R7 Series European SuperFinale, καθώς και το πρόγραμμα των εθνικών R7 Cups, θα ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον.

O Paolo Pavesio, Διευθυντής Marketing του αγωνσιτικού τμήματος της Yamaha Motor Europe, έδωσε ακριβώς το στίγμα και την φιλοσοφία πίσω από την δημιουργία αυτής της αγωνιστικής δραστηριότητας: "Το σκεπτικό πίσω από τα εθνικά R7 Cups και R7 Series European SuperFinale είναι διαφορετικό σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες αγώνων, υπό την έννοια πως δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για νέους αναβάτες που θέλουν να αναρριχηθούν στην αγωνιστική τους καριέρα. Αντιθέτως, είναι σχεδιασμένοι να είναι οικονομικά προσιτοί αγώνες για αναβάτες που θέλουν να αγωνιστούν απλά για την διασκέδαση ή να κάνουν το επόμενο βήμα μετά τα track days που συμμετέχουν. Ο στόχος είναι να δημιουργήσουμε αγώνες με ένα συντροφικό πνεύμα, που θα είναι ευπρόσδεκτοι όλοι οι αναβάτες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους ή την εμπειρία τους. Εθνικούς αγώνες και έναν μεγάλο τελικό όπου ένας πατέρας θα μπορεί να συμμετέχει με τα παιδιά του, ή φίλοι που θα συναγωνίζονται μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι επιτέλους ο πιο γρήγορος! Ενώ όμως έχει να κάνει τόσο με την διασκέδαση όσο και με τους αγώνες, είμαστε βέβαιοι πως θα δούμε πραγματικό και έντονο συναγωνισμό στις πίστες, καθώς οι αναβάτες θα τρέχουν για να εξασφαλίσουν μια θέση στο Yamaha R7 Series European SuperFinale στο τέλος της σεζόν!"

"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…