Η Yamaha ανακοίνωσε το "Yamaha R7 European Series"

Ο μεγάλος τελικός το 2022
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2021

Όπως θα διαβάσετε και στην παρουσίαση του νέου Yamaha R7 στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου, κατά την διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου οι άνθρωποι του εργοστασίου ανακοίνωσαν πως θα επενδύσουν και αγωνιστικά στο R7 προκηρύσσοντας αγώνες τύπου ενιαίου σε όλη την Ευρώπη.

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες μόνο μέρες και ήρθε η επίσημη ανακοίνωση για το R7 Series European SuperFinale, τον μεγάλο τελικό που λάβει μέρος ως παράλληλο γεγονός, σε έναν από τους τελευταίους αγώνες του Motul WSBK 2022. Σ' αυτόν τον μεγάλο τελικό θα συμμετέχουν 30 από τους κορυφαίους αναβάτες από τα εθνικά R7 Cup και Challenge, που θα διοργανώσουν οι κατά τόπους αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.

Τα Yamaha R7 Cup Series θα ξεκινήσουν μέσα στο 2022 σε ευρωπαϊκό επίπεδο και είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αποτελέσουν οικονομικούς και εύκολα προσβάσιμους αγώνες, τόσο για υφιστάμενους αγωνιζόμενους, όσο και για αναβάτες που θέλουν να περάσουν από τα track days στο επόμενο στάδιο. Οι μοτοσυκλέτες θα βασίζονται στην στάνταρ έκδοση του R7, μαζί με ένα αγωνσιτικό από την GYTR που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Οι 30 καλύτεροι αναβάτες από τα εθνικά R7 Cups θα προσκληθούν στο R7 Series European SuperFinale προς τα τέλη της σεζόν, που όπως αναφέραμε θα γίνει παράλληλα με κάποιον από τους αγώνες του FIM Superbike World Championship. Οι αναβάτες θα κάνουν τις ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές την Παρασκευή και θα συμμετέχουν σε δύο αγώνες το Σάββατο.

Επιπλέον, πέραν του ότι οι αναβάτες στο SuperFinale θα μοιράζονται τα paddock με τα αστέρια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbikes, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Yamaha και από τις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος. Οι άνθρωποι του εργοστασίου θα είναι εκεί για να βοηθήσουν και να δώσουν πολύτιμες συμβουλές σε όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα στηθούν στην σχάρα της εκκίνησης για τους δύο αγώνες, μαζί με αρκετές γνωστές προσωπικότητες των αγώνων.

Η πίστα και η ημερομηνία διεξαγωγής του R7 Series European SuperFinale, καθώς και το πρόγραμμα των εθνικών R7 Cups, θα ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον.

O Paolo Pavesio, Διευθυντής Marketing του αγωνσιτικού τμήματος της Yamaha Motor Europe, έδωσε ακριβώς το στίγμα και την φιλοσοφία πίσω από την δημιουργία αυτής της αγωνιστικής δραστηριότητας: "Το σκεπτικό πίσω από τα εθνικά R7 Cups και R7 Series European SuperFinale είναι διαφορετικό σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες αγώνων, υπό την έννοια πως δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για νέους αναβάτες που θέλουν να αναρριχηθούν στην αγωνιστική τους καριέρα. Αντιθέτως, είναι σχεδιασμένοι να είναι οικονομικά προσιτοί αγώνες για αναβάτες που θέλουν να αγωνιστούν απλά για την διασκέδαση ή να κάνουν το επόμενο βήμα μετά τα track days που συμμετέχουν. Ο στόχος είναι να δημιουργήσουμε αγώνες με ένα συντροφικό πνεύμα, που θα είναι ευπρόσδεκτοι όλοι οι αναβάτες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους ή την εμπειρία τους. Εθνικούς αγώνες και έναν μεγάλο τελικό όπου ένας πατέρας θα μπορεί να συμμετέχει με τα παιδιά του, ή φίλοι που θα συναγωνίζονται μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι επιτέλους ο πιο γρήγορος! Ενώ όμως έχει να κάνει τόσο με την διασκέδαση όσο και με τους αγώνες, είμαστε βέβαιοι πως θα δούμε πραγματικό και έντονο συναγωνισμό στις πίστες, καθώς οι αναβάτες θα τρέχουν για να εξασφαλίσουν μια θέση στο Yamaha R7 Series European SuperFinale στο τέλος της σεζόν!"

WSBK: Ο Scott Redding στην ARUBA.IT Racing – Ducati

Με συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

29/8/2019

Η ανακοίνωση ότι η ιταλική ομάδα ARUBA.IT Racing – Ducati έκλεισε συμβόλαιο με τον Scott Redding για μια σεζόν, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Πριν από λίγες εβδομάδες ο Alvaro Bautista, που φέτος έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και σημείωσε ένα εκπληκτικό σερί 11 νικών, είχε ανακοινώσει πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Ducati αλλά πως από το 2020 θα είναι με την εργοστασιακή ομάδα της Honda. Έτσι, πέραν απ’ την μια μοτοσυκλέτα της ARUBA.IT που έμεινε χωρίς αναβάτη, δημιουργήθηκαν και οι φήμες πως η Honda θα παρουσιάσει μια νέα Superbike για το 2020 αντίστοιχης τεχνολογίας με αυτής της Panigale V4 R, όπως είπαν οι άνθρωποι της Honda στον Bautista.

Πίσω στο paddock της ARUBA.IT, ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ducati, Paolo Ciabatti είχε ήδη αναφέρει πολλούς πιθανούς αντικαταστάτες του Bautista, όμως τόνισε πως ο Scott Redding ήταν ο νούμερο ένα στη λίστα του. Βέβαια, δεν ήταν τυχαία η προτίμηση του Κ. Ciabatti καθώς όσο εντυπωσίασε ο Bautista στο Motul WSBK με τις επιδόσεις του άλλο τόσο εντυπωσίασε και ο Scott Redding στο BSB με τις επιτυχίες του, αφού μέχρι πρότινος ηγούνταν της βαθμολογίας, ενώ τώρα είναι δεύτερος με μικρή διαφορά. Επίσης, ο Redding χρησιμοποιεί και αυτός την V4 R με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να εξοικειωθεί και για αυτούς του λόγους αποτελούσε την κορυφαία επιλογή για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Όσον αφορά τον Chaz Davies, θα παραμείνει στην ομάδα καθώς το συμβόλαιο που υπέγραψε πέρσι είχε διετή διάρκεια.

Η καριέρα του Scott Redding ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια το 2006, στο ισπανικό πρωτάθλημα και ο 26 χρόνος αναβάτης γεύτηκε γρήγορα τη γλύκα της επιτυχίας. Μετά από δύο χρόνια, το 2008, έκανε το ντεμπούτο του στη μικρότερη κατηγορία των MotoGP, την 125 και τερμάτισε πρώτος αποτελώντας τον νεαρότερο νικητή όταν ήταν μόλις 15 ετών. Έπειτα, το 2010 ανέβηκε στη Moto2, όπου παρέμεινε για τέσσερις σεζόν, μέχρι να κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία το 2014, απ’ την οποία αποχώρησε το 2018, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομά του με τον εκρηκτικό του χαρακτήρα και τις αστείες του στιγμές, όπως όταν είχε βγάλει άθελά του τον ώμο του Marquez με τον οποίο είναι πολύ καλή φίλοι, ή έχοντας κάνει αρκετές ατασθαλίες έξω απ’ την πίστα… Πέρα από αυτό όμως, η πολυετή εμπειρία του στους αγώνες θα συνδράμει ενεργά στην εξέλιξη της V4 R και αναμένεται να διαδραματήσει αρκετές μάχες για την κορυφαία θέση.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα γίνω μέλος της ARUBA.IT Racing – Ducati.” Είπε ο Redding συμπληρώνοντας: “Ήταν κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό επειδή θα μπορέσω να συνεργαστώ με μια ομάδα που έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο και αυτό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα. Προφανώς τώρα, πρέπει να παραμείνω απόλυτα αφοσιωμένος στο BSB πρωτάθλημα επειδή θέλω να κατακτήσω τον τίτλο με την Be Wiser Ducati πριν επιστρέψω πάλι σε ένα πρωτάθλημα παγκόσμιου βεληνεκούς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθήσαν να πραγματοποιήσω το όνειρό μου και ανυπομονώ να οδηγήσω την εργοστασιακή Panigale V4 R στο Motul WSBK.”

Ετικέτες