Παρουσίαση της GRT Yamaha 2019

Στη Verona τα αποκαλυπτήρια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/1/2019

Στη Motor Bike Expo στην Verona, εκεί που το MOTO βρισκόταν ως ο μοναδικός εκπρόσωπος της ελληνικού Τύπου, μεταφέροντας σε σας τις πιο εντυπωσιακές custom μοτοσυκλέτες της έκθεσης όπως το μπεμβεδοκατέμ καθώς και το Street tracker της Boldimoto, έγινε η παρουσίαση των μοτοσυκλετών της GRT Yamaha WorldSBK ομάδας για φέτος. Μια κίνηση προσεκτικά μελετημένη, καθώς η έκθεση μαζεύει πλήθος κόσμου κάθε χρόνο (πέρσι συγκέντρωσε 167.000 επισκέπτες), ενώ οι Ιταλοί –παραδοσιακά- έχουν μεγάλη αγάπη για τους αγώνες μοτοσυκλέτας λόγω της ιστορίας τους σ' αυτούς. Στις R1-M που αποκαλύφθηκαν, το κλασικό μπλε της Yamaha κυριαρχεί ως επί το πλείστον στο μεγαλύτερο μέρος τους, ενώ η πιο εξόφθαλμη διαφορά είναι πως το μπροστινό φτερό είναι γκρι ματ, παραπέμποντας στα χρώματα της Fiat Abarth που η Yamaha έχει συνεργαστεί αρκετές φορές μαζί της στο παρελθόν.

Εκεί βρίσκονταν και οι αναβάτες της ομάδας με τον Marco Melandri να δηλώνει: “Είμαι ενθουσιασμένος, είναι λες και πάω πρώτη μέρα στο σχολείο. Το 2011 που έκανα το ντεμπούτο μου με την Yamaha ήταν μια εξαιρετική χρονιά. Βρήκα το κατάλληλο περιβάλλον για μένα και η R1 ταιριάζει στο οδηγικό μου στιλ. Επέστρεψα την κατάλληλη στιγμή και έχω μεγάλη επιθυμία να κάνω πολλά για την ομάδα και η Yamaha θα μας υποστηρίξει κατάλληλα.” Ο Andrea Dosoli διευθυντής της ομάδας και υπεύθυνος για τον διπλασιασμό των μοτοσυκλετών της Yamaha στη μεγάλη κατηγορία των WSBK ήταν παρόν και σε δηλώσεις του αναφέρε τα εξής: “Το να διπλασιάσουμε τις μοτοσυκλέτες της Yamaha στο πρωτάθλημα είναι μια μεγάλη δέσμευση και παράλληλα μια ευκαιρία που φανερώνει την επιθυμία μας να αναπτυχθούμε. Είναι μια θεμελιώδης στρατηγική και πρέπει να υποστηριχτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ομάδα θα έχει όλη την απαραίτητη υποστήριξη που χρειάζεται ώστε οι αναβάτες της να είναι στην κορυφή.”

Σήμερα η ομάδα βρίσκεται στην Jerez για ένα διήμερο δοκιμών, ώστε οι αναβάτες να προετοιμάσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις μοτοσυκλέτες τους και να εξοικειωθούν μαζί τους.

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Aragon: Ακάθεκτος ο Bulega – Εκτός βαθμών ο Περιστεράς

Zaccone και Masia πήραν από μία νίκη στα WSSP
bulega
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/6/2026

Ο Nicolo Bulega πήρε την 22η σερί νίκη του στη διοργάνωση, ενώ ο αγώνας της Superpole ήταν ο πιο εντυπωσιακός που έχουμε δει τη φετινή σεζόν. Ο Γιάννης Περιστεράς τερμάτισε 16ος και ήταν πολύ κοντά στο να πετύχει τον πρώτο του βαθμό στη Sportbike.

WSBK

Στον πρώτο αγώνα Bulega και Lecuona έφυγαν κατευθείαν μπροστά, με τον Sam Lowes να ακολουθεί. Ο Bulega δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον Lecuona και πήρε μία σχετικά άνετη νίκη, με δεύτερο τον teammate του και τρίτο τον Sam Lowes. Τέταρτος τερμάτισε ο Alex Lowes, πέμπτος ο Bridewell και έκτος ο Baldassarri.

Ο σύντομος αγώνας της Superpole ήταν εντυπωσιακός! Ο Lecuona πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή, όταν ο Bulega άνοιξε τη γραμμή του και βρέθηκε τρίτος πίσω και από τον Surra, ενώ έναν γύρο αργότερα ήταν τέταρτος, όταν τον πέρασε και ο Sam Lowes. Στον 3ο γύρο ο Sam Lowes και ο Lecuona είχαν επαφή, όταν ο Lowes επιχείρησε να περάσει από την εσωτερική. Οι δυο τους έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη με συνεχόμενες αλληλοπροσπεράσεις. Τη μάχη αυτή εκμεταλλεύτηκε ο Bulega που πέρασε τρίτος και άρχισε να τους πλησιάζει και με μία απίστευτη κίνηση προσπέρασε και τους δύο πέντε γύρους πριν το τέλος. Ο Bulega πιέστηκε πολύ από τον teammate του και τον Sam Lowes μέχρι και το τέλος, όμως ήταν αυτός που πήρε τη νίκη, αφήνοντας δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes, στον πιο εντυπωσιακό αγώνα της σεζόν.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, οι δύο αναβάτες της Ducati έφυγαν και πάλι μπροστά, με πρώτο τον Bulega, δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes. Η πρώτη τριάδα έμεινε έτσι μέχρι και το τέλος, με τον Bulega να σημειώνει την 22η σερί νίκη του στον θεσμό

WSSP

Στον πρώτο αγώνα, ο Alessandro Zaccone (Ecosantagata Althea Racing Team) πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, κατακτώντας την πρώτη του νίκη σε αγώνα WorldSSP, Πίσω του στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Albert Arenas, κατακτώντας το όγδοο βάθρο της σεζόν του ως rookie, ενώ την τρίτη θέση πήρε ο Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing), το δεύτερο για τη φετινή σεζόν και το 12ο συνολικά στην κατηγορία. O Jaume Masia (Orelac Racing Verdnatura) τερμάτισε 5ος και ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Evan Bros Factory) 8ος.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο Jaume Masia (Orelac Racing VerdNatura) έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο τον αγώνα της Aragon, κατακτώντας την πρώτη θέση, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του στο WorldSSP. Δεύτερος τερμάτισε ο Albert Arenas, που ανέβηκε στο βάθρο για ένατη φορά και παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη, ενώ ο Matteo Ferrari (WRP Racing) συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς αντιμετώπισε τεχνικό θέμα με την Aprilia RS600 στις δοκιμές και έτσι ξεκίνησε και τους δύο αγώνες από την 28ή θέση. Στον πρώτο αγώνα ανέβηκε μερικές θέσεις, όμως ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία και ολοκληρώθηκε πρόωρα, με τον Έλληνα αναβάτη να παίρνει την 24η θέση.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο  Περιστεράς ήταν εμφανώς βελτιωμένος και προσπερνούσε συνεχώς συναθλητές του. Το τέλος του αγώνα τον βρήκε στην 16η θέση, ένα δέκατο του δευτερολέπτου μακριά από τον πρώτο του βαθμό στον θεσμό.