Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Motul-WSBK 2024: Νέο πλαίσιο για τα Honda στον αγώνα της Γαλλίας

Κάνει χρήση του άρθρου 2.4.3.1 των κανονισμών
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

8/9/2023

Στον αγώνα της Γαλλίας η εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της Honda θα έχουν νέο πλαίσιο καθώς η Ιαπωνική εταιρεία κάνει χρήση του δικαιώματος αλλαγής πλαισίου, όπως αυτό περιγράφεται στο άρθρο 2.4.3.1 των κανονισμών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Σύμφωνα τον συγκεκριμένο κανονισμό, αναλόγως των (κακών…) αποτελεσμάτων μαζεύεις βαθμούς τους οποίους μπορείς να “εξαργυρώσεις” σε κάποιον τομέα της μοτοσυκλέτας σου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η Honda αποφάσισε να εξαργυρώσει 15 βαθμούς που είχε μαζέψει από αυτή την ειδική βαθμολογία για την χρήση ενός αναβαθμισμένου πλαισίου. Θυμίζουμε πως τα τελευταία χρόνια οι κανονισμοί που αφορούν τις μοτοσυκλέτες του WSBK δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν, κάνοντας εξαιρετικά δύσκολο για τα εργοστάσια να χρησιμοποιούν διαφορετικά μηχανικά μέρη σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής στο οποίο βασίζονται. Η δυνατότητα εξέλιξης των μοτοσυκλετών κατά την διάρκεια της χρονιάς βασίζεται σε ένα σύστημα ειδικής βαθμολογίας που συνδέεται άμεσα με τα αγωνιστικά αποτελέσματα (όπως και στα MotoGP και την F1).