Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Nicolò Bulega - Στα WSBK το 2024, στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati

Στη θέση του Michael Ruben Rinaldi
O Nicolo Bulega στο WSBK από το 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/9/2023

Ο Nicolò Bulega που φέτος αγωνίζεται στην κατηγορία SSP με την ομάδα Aruba.it Racing WorldSSP πάνω σε μία Panigale V2, από το 2024 θα αποτελεί μέλος της εργοστασιακής ομάδας Aruba.it Racing, πλάι στον πρωταθλητή του 2022 Alvaro Bautista, στην θέση του Michael Ruben Rinaldi.

O Bulega βρίσκεται αυτή την στιγμή στην πρώτη θέση γενικής κατάταξης στην κατηγορία SSP, έχοντας 46 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και επίσης Ιταλό, Stefano Manzi, όντας ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου για το 2023. Οι πολύ καλές επιδόσεις του Bulega, οδήγησαν όπως φαίνεται την Ducati στην απόφαση να τον προάγει στην μεγάλη κατηγορία, στην εργοστασιακή ομάδα.

Από την άλλη ο Rinaldi, τον οποίο θα αντικαταστήσει ο Bulega, βρίσκεται στην εργοστασιακή ομάδα του Borgo Panigale τα τελευταία τρία χρόνια, χωρίς ωστόσο να έχει την επιθυμητή απόδοση. Χαρακτηριστικά μέσα σε τρεις σεζόν, ο Rinaldi έχει καταφέρει μόλις τρεις νίκες, έχοντας ανέβει στο βάθρο 16 φορές, συνολικά. Στο επίσημο ανακοινωθέν της η Aruba.it Racing ευχαρίστησε τον Rinaldi για την συνεργασία τους, η οποία ξεκίνησε το 2017 με την κατάκτηση του τίτλου SuperStock 1000.

Αναμένουμε να δούμε πού θα συνεχίσει την καριέρα του ο Rinaldi.

Ετικέτες