Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Ο Mirko Giansanti Τεχνικός Διευθυντής της GYTR GRT Yamaha WorldSBK έχασε τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε

Η Yamaha Motor Europe και η Yamaha Racing θρηνούν για την απώλεια ενός πολύτιμου συνεργάτη
Giasanti
Από το

motomag

8/8/2023

Ο Mirko Giansanti ο οποίος αγωνίστηκε στις κατηγορίες GP125 και GP250 από το 1996 έως το 2005, τα τελευταία χρόνια κατάφερε να βρεθεί στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, ωστόσο αυτή η σταδιοδρομία δεν θα συνεχιστεί καθώς ο Ιταλός έχασε χθες τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε.

Ο 46χρονος Giansanti, ο οποίος είχε καταφέρει αρκετές επιτυχίες στην αγωνιστική του καριέρα -είχε τερματίσει δώδεκα φορές στο βάθρο- ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών με τον ίδιο να δημιουργεί το 2016 την GRT (Giansanti Racing Team), την σημερινή GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team. Ο Ιταλός όμως δεν κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια με μία ανίατη ασθένεια με αποτέλεσμα να αφήσει κενή από χθες την θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team.

Giansanti

Η ανακοίνωση της ομάδας ανάφερε: "Mirko, θα μας λείψεις πολύ, αλλά ξέρουμε ότι θα είσαι πάντα μαζί μας. Σου υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να εκπληρώσουμε ένα κοινό όνειρο, να πάμε το δικό σου και το δικό μας δημιούργημα στην κορυφή του κόσμου. Πάνω απ' όλα, θα κρατάμε πάντα ζωντανή τη μνήμη σου."

O Andrea Dosoli Road Racing Manager της Yamaha Motor Europe δήλωσε: “Είμαστε πολύ λυπημένοι από τον χαμό του Mirko μετά από μακρά περίοδο ασθένειας. Ήταν ένας άνδρας που έλεγε λίγα, προτιμώντας να ηγείται και να παραδειγματίζει, με αυτήν την προσέγγιση τόσο ο ίδιος όσο και η GRT Yamaha Team κατάφεραν πολλά. Ο Mirko ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Yamaha Racing και πλέον το paddock του WorldSBK θα είναι φτωχότερο. Αναπαύσου εν ειρήνη Mirko.”

Giansanti

 

Ετικέτες