Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

WSBK - Στη Jerez o τελευταίος αγώνας της χρονιάς

Επιστροφή του Πρωταθλήματος στην ισπανική πίστα μετά το 2021
WSBK Jerez
Από το

motomag

2/8/2023

Η FIM και η Dorna WSBK ανακοίνωσαν πως η πίστα της Jerez θα φιλοξενήσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς καθώς όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, ο προγραμματισμένος αγώνας που ήταν να διεξαχθεί στην Αργεντινή στις 13 – 15 Οκτωβρίου ακυρώθηκε λόγω των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών που θα λάβουν χώρα στην Αργεντινή τον Οκτώβριο.

Έτσι μετά από τις παραπάνω εηελίξεις, στις 27-29 Οκτωβρίου στην πίστα Circuito de Jerez - Angel Nieto θα λάβει χώρα ο δωδέκατος και τελευταίος γύρος του WSBK, με την Ισπανία να φιλοξενεί για τρίτη φορά φέτος αγώνα του θεσμού (Grand Prix Καταλονίας και Grand Prix Αραγονίας).

Ο Arturo Bernal, Υπουργός Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού της περιοχής Χούντα της Ανδαλουσίας δήλωσε: "Η συνεργασία μας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike είναι μακρά και διαρκής. Είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να ανακοινώσουμε αυτόν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος σίγουρα θα προσελκύσει πολλούς φίλους των αγώνων στο Circuito de Jerez. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από την Ανδαλουσία για να φιλοξενήσει αυτόν τον αγώνα. Η περιοχή μας αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων. Θέλω να ευχαριστήσω τη στενή συνεργασία μεταξύ της Junta de Andalucía, του Δημοτικού Συμβουλίου της Jerez και της Dorna, ώστε να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη σημασία σε μια πόλη που είναι ήδη γνωστή σε όλο τον κόσμο για τη σύνδεσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.”

WSBK Jerez

Η María José García Pelayo, δήμαρχος της Jerez de la Frontera, σχολίασε: "Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τη Jerez και την πίστα να δούμε την επιστροφή του WorldSBK. Η Jerez τοποθετείται και πάλι ως παγκόσμιο σημείο αναφοράς της μοτοσυκλέτας, ως εμβληματική πίστα για τους αναβάτες, τις ομάδες και τους οπαδούς. Με την επιστροφή του WorldSBK, ξεκινά μια νέα δυναμική περίοδο για την πίστα. Η φιλοξενία του τελευταίου γύρου που αρχικά είχε προγραμματιστεί στην Αργεντινή στη Jerez αποτελεί ορόσημο, χάρη στη συνεργασία του Δημοτικού Συμβουλίου, της Junta de Andalusia και της Dorna. Και τα τρία μέρη γνωρίζουν ότι η Jerez είναι ένα σύμβολο για την παγκόσμια μοτοσυκλέτα και ότι όλες οι μεγάλες διοργανώσεις μηχανοκίνητων αγώνων πρέπει να περνούν από το Circuito de Jerez.”

Ο εκτελεστικός διευθυντής του WorldSBK, Gregorio Lavilla, πρόσθεσε: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να φέρουμε το πρωτάθλημα WorldSBK πίσω στις ρίζες του στο θρυλικό Circuito de Jerez - Angel Nieto για τον τελευταίο γύρο της σεζόν. Η Jerez κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία του αθλήματός μας και είναι σωστό να ολοκληρώσουμε αυτή την αξιοσημείωτη σεζόν σε μια πίστα με τόσο πλούσια κληρονομιά. Ανυπομονούμε να παρακολουθήσουμε τον σκληρό ανταγωνισμό και να γιορτάσουμε την κληρονομιά του αθλήματος με τους παθιασμένους οπαδούς στην Ανδαλουσία.”

Ετικέτες