Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

WSBK - Η Yamaha κερδίζει... 250rpm

Από τον επερχόμενο αγώνα στην Τσεχία
WSBK Yamaha - Κερδίζει 500 rpm
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/7/2023

Η Yamaha αξιοποίησε πέντε κερδισμένους πόντους (concession points), κάνοντας χρήση του άρθρου 2.4.3.3*, προκειμένου να αυξήσει το όριο περιστροφής του κινητήρα της κατά 250 στροφές.

Το τελευταίο διάστημα έχει ανοίξει μεγάλη συζήτηση γύρω από την μείωση στροφών που έχει δεχθεί η Ducati στα WSBK, έχοντας χάσει συνολικά 500 στροφές από την αρχή της σεζόν. Στον αντίποδα, η Kawasaki έχει καταφέρει -κάνοντας χρήση του ίδιου κανονισμού με την Yamaha- να κερδίσει τον ίδιο αριθμό στροφών, όμως για την ώρα... δεν τις έχει αξιοποιήσει, με τον Jonathan Rea να δηλώνει μπερδεμένος και να χαρακτηρίζει την κίνηση της KRT ακατανόητη.

Τώρα η Yamaha αποφάσισε να χρησιμοποιήσει πέντε από τους κερδισμένους πόντους της (concession points) προκειμένου να κερδίσει 250 στροφές. Έτσι, FIM και Dorna WSBK Organization (DWO) ανακοίνωσαν ότι από τον επικείμενο γύρο της Τσεχίας, που θα πραγματοποιηθεί στις 28-30 Ιουλίου στην πίστα του Most, η Yamaha θα έχει αυξημένο όριο περιστροφής στον crossplane κινητήρα της YZF-R1M.

*Το όριο στροφών των κινητήρων μπορεί να προσαρμοστεί (σύμφωνα με το άρθρο 2.4.2.3 του κανονισμού) στο τέλος κάθε τρίτου αγώνα, εφόσον απομένουν τουλάχιστον 3 αγώνες στη σεζόν.

Ετικέτες