Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

WSBK - Αλλαγές εκ νέου στο όριο στροφών - Η Ducati χάνει ακόμη 250rpm, η Kawasaki κερδίζει 250rpm

Σε άμεση ισχύ από το Grand Prix της Imola οι νέοι κανονισμοί
WSBK
Από το

motomag

13/7/2023

Μετά από την ανάλυση των έξι πρώτων γύρων της σεζόν, FIM και Dorna WSBK Organization (DWO), βάσει κανονισμού αποφάσισαν να μειώσουν το όριο στροφών στον V4 κινητήρα της Ducati εκ νέου κατά 250 στροφές.

Η κυριαρχία της Ducati στο WSBK συνεχίζεται και ως εκ τούτου ζητείται διέξοδος -βάσει των κανονισμών που ισχύουν- για να μπορέσει κάποιος κατασκευαστής να την κοιτάξει στα μάτια και να υπάρξει ανταγωνισμός στη συνέχεια της αγωνιστικής χρονιάς. Η FIM και η Dorna WSBK Organization (DWO) βάσει του άρθρου 2.4.2.2-3* των κανονισμών του θεσμού, και μετά από εξέταση των επιδόσεων όλων των μοτοσυκλετών μετά το τέλος των έξι πρώτων γύρων, αποφάσισαν να μειώσουν εκ νέου το όριο στροφών της Panigale V4 R κατά 250 στροφές. Έτσι πλέον το όριο για την Ducati Panigale V4 R πέφτει στις 15.600 από τις 15.850 στροφές που ήταν προηγουμένως. Παράλληλα, η Kawasaki επέλεξε να χρησιμοποιήσει 5 κερδισμένους βαθμούς (concession points) -αυτοί απονέμονται στους κατασκευαστές, στους αγώνες Superbike Race 1 & 2, με τους βαθμούς να μοιράζονται από την 1η έως την 5η θέση. Ο τελευταίος παίρνει πέντε βαθμούς, ο προ-τελευταίος 4, κ.ο.κ. Έτσι, οι κατασκευαστές που δεν τα πηγαίνουν καλά μαζεύουν περισσότερους βαθμούς, τους οποίους μπορούν να μετατρέψουν σε άνοδο του ορίου στροφών τους. Κάπως έτσι, η Kawasaki επέλεξε να εξαργυρώσει 5 βαθμούς που έχει συλλέξει από τις κακές τις επιδόσεις, ανεβάζοντας το όριο στροφών της Kawasaki ZX-10 RR στις 15.100 από τις 14.850 rpm. Οι κανονισμοί έχουν άμεση ισχύ, αρχής γενομένης από τον αγώνα της Imola,ο οποίος διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο.

*Το όριο στροφών των κινητήρων μπορεί να προσαρμοστεί (σύμφωνα με το άρθρο 2.4.2.3 του κανονισμού) στο τέλος κάθε τρίτου αγώνα, εφόσον απομένουν τουλάχιστον 3 αγώνες στη σεζόν.

Ετικέτες