Aprilia WSBK: Ανακοίνωσε την ομάδα της για το 2017

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

Το εργοστάσιο από το Noale ανακοίνωσε το αγωνιστικό του πρόγραμμα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes του 2017, με δύο μοτοσυκλέτες RSV4 και τα χρώματα της ομάδας Milwaukee Aprilia. Πρόκειται για μια συμφωνία διάρκειας δύο ετών (μέχρι και το 2018) η οποία προβλέπει την παροχή τεχνικού υλικού και σχετικής βοήθειας και υποστήριξη απευθείας από την Aprilia Racing, ακόμα και για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ώστε να αναγνωρίζεται η Milwaukee ως επίσημη εργοστασιακή ομάδα.

Να θυμίσουμε ότι η Aprilia με την RSV4 έχει κατακτήσει επτά Παγκόσμιους Τίτλους (τρεις Αναβατών και τέσσερις Κατασκευαστών) από το 2010 έως το 2014, αποδεικνύοντας πως είναι η πιο νικηφόρα μοτοσυκλέτα στην πρόσφατη ιστορία του WSBK.

Η ομάδα, που έχει στο παλμαρές της ήδη δύο τίτλους στη Μ. Βρετανία, και με τον Shaun Muir ως team manager, θα διαθέτει στις τάξεις της δύο αναβάτες: τον Πρωταθλητή Superstock 2015 Lorenzo Savadori, και τον Eugene Laverty, τον Ιρλανδό αναβάτη που είχε κατακτήσει με την Aprilia RSV4 το πρωτάθλημα του 2013 και που από του χρόνου θα επιστρέψει στα WSBK μετά την σύντομη θητεία στα MotoGP.

Για τους στόχους της ομάδας και ολόκληρου του project, o Romano Albesiano (Υπεύθυνος Aprilia Racing) δήλωσε: "Η ομάδα του Shaun Muir, έχοντας αναγνωριστεί στο βρετανικό πρωτάθλημα, επιθυμεί να κατακτήσει την κορυφή σε παγκόσμια κλάση. Η μεταξύ μας σχέση προβλέπει, πέραν της διάθεσης της μοτοσυκλέτας και των υλικών, υποστήριξη από το προσωπικό της Aprilia Racing για τη διαχείριση και την εξέλιξη των RSV4, στο πλαίσιο μίας σχέσης επιπέδου εργοστασιακής υποστήριξης. Η δημιουργία της αγωνιστικής ομάδας Milwaukee Aprilia σηματοδοτεί την επιστροφή του Eugene Laverty στο WSBK, ενός αναβάτη που γνωρίζουμε καλά και εκτιμούμε ως επαγγελματία και ως άνθρωπο. Θα πλαισιωθεί από τον Lorenzo Savadori, έναν νέο αναβάτη που συμμετέχει στο αγωνιστικό μας σχεδιασμό εδώ και δύο σεζόν, κατά τη διάρκεια των οποίων κατέκτησε αρχικά το Superstock 1000 και στη συνέχεια κέρδισε τις εντυπώσεις στο WSBK με μία εξαιρετικά θετική πρώτη χρονιά."

Με τη σειρά του ο Shaun Muir (Γενικός Διευθυντής SMR) είπε πως για την SMR η συνεργασία με την Aprilia Racing σημαίνει μία πραγματική ευκαιρία για να φτάσουν στην κορυφή και πως η παρουσία των Eugene και Lorenzo συμβάλλει στο να δημιουργηθεί μία κορυφαία ομάδα.

 

Ετικέτες

WSBK 2025, 6ος γύρος, Misano FP2 - Nicolo Bulega και Ducati ταχύτεροι την Παρασκευή

Τον καλύτερο χρόνο της ημέρας έκανε ο Ιταλός - Μπροστά από τον Razgatlioglu
Nicolo Bulega Ducati WSBK 2025 Misano FP
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/6/2025

Τελικά ήταν ο Nicolo Bulega εκείνος που έκλεισε τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής με τον ταχύτερο χρόνο στο Misano "απαντώντας" έτσι στην πρωινή επικράτηση του Toprak Razgatlioglu.

Στο δεύτερο session ο εργοστασιακός αναβάτης της Aruba.it Racing - Ducati ανέβασε ρυθμό και έκλεισε την ημέρα σχεδόν δύο δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από την BMW M 1000 RR του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, περίπου δέκα λεπτά πριν από τη λήξη του FP2.

Bulega και Razgatlioglu ήταν και οι μοναδικοί που κατάφεραν να γυρίσουν κάτω από το 1'33 με τον Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) να ακολουθεί στην τρίτη θέση έχοντας όμως διαφορά άνω των έξι δεκάτων από τον team mate του στην ιταλική ομάδα.

 

Εκτός από την προσπάθεια των δύο διεκδικητών του φετινού τίτλου, τα βλέμματα τράβηξε και εκείνη του 25χρονου Yari Montella (Barni Spark Racing Team), ο οποίος, με την δική του Panigale V4 R βρέθηκε πίσω από την εργοστασιακή του Bautista, απέχοντας ωστόσο σχεδόν ένα δευτερόλεπτο από τον χρόνο του πρωτοπόρου στη βαθμολογία Bulega. Ο Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) ήταν ο πρώτος αναβάτης με ιαπωνική μοτοσυκλέτα και ο ταχύτερος αναβάτης με Yamaha τρία εκατοστά πίσω από τον Montella, ενώ ακριβώς ένα δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή βρέθηκε ο Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team).

Η πρώτη Honda ήταν εκείνη του Iker Lecuona (Honda HRC) ο οποίος βρέθηκε εκτός Top 10 και με διαφορά άνω του 1,1 δευτερολέπτου από τον χρόνο του Bulega ήταν ένας από τους έξι μόλις αναβάτες που δεν βελτίωσε τον χρόνο του στο FP2, σε σχέση με το πρωινό session, για να κάνει τον 12ο ταχύτερο γύρο της ημέρας.

Θέση

Αναβάτης

Ομάδα

Μοτοσυκλέτα

Χρόνος

Διαφορά

1

N. Bulega

Aruba.it Racing - Ducati

Ducati Panigale V4R

1'32.722

 

2

T. Razgatlioglu

ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team

BMW M1000RR

1'32.912

0.190

3

A. Bautista

Aruba.it Racing - Ducati

Ducati Panigale V4R

1'33.372

0.650

4

Y. Montella

Barni Spark Racing Team

Ducati Panigale V4R

1'33.640

0.918

5

R. Gardner

GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team

Yamaha YZF R1

1'33.669

0.947

6

D. Petrucci

Barni Spark Racing Team

Ducati Panigale V4R

1'33.722

1.000

7

A. Locatelli

Pata Maxus Yamaha

Yamaha YZF R1 

1'33.748

1.026

8

A. Lowes

bimota by Kawasaki Racing Team

bimota KB998 Rimini

1'33.810

1.088

9

D. Aegerter

GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team

Yamaha YZF R1

1'33.836

1.114

10

A. Iannone

Team Pata Go Eleven

Ducati Panigale V4R

1'33.847

1.125

11

A. Bassani

bimota by Kawasaki Racing Team

bimota KB998 Rimini

1'33.880

1.158

12

I. Lecuona

Honda HRC

Honda CBR1000 RR-R

1'33.890

1.168

13

S. Lowes

ELF Marc VDS Racing Team

Ducati Panigale V4R

1'33.910

1.188

14

S. Redding

MGM BONOVO Racing

Ducati Panigale V4R

1'33.996

1.274

15

R. Vickers

Motocorsa Racing

Ducati Panigale V4R

1'34.149

1.427

16

M. Van Der Mark 

ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team

BMW M1000RR

1'34.199

1.477

17

G. Gerloff

Kawasaki WorldSBK Team

Kawasaki ZX-10RR

1'34.294

1.572

18

J. Rea

Pata Maxus Yamaha

Yamaha YZF R1

1'34.437

1.715

19

X. Vierge

Honda HRC

Honda CBR1000 RR-R

1'34.593

1.871

20

M. Rinaldi

Yamaha Motoxracing WorldSBK Team

Yamaha YZF R1

1'34.649

1.927

21

T. Mackenzie

PETRONAS MIE Honda Racing Team

Honda CBR1000 RR-R

1'35.084

2.362

22

B. Sofuoglu

Yamaha Motoxracing WorldSBK Team

Yamaha YZF R1

1'35.149

2.427

23

Z. Zaidi

PETRONAS MIE Honda Racing Team

Honda CBR1000 RR-R

1'37.631

4.909