Eugene Laverty - Επέστρεψε επιτέλους σπίτι του μετά τον τραυματισμό του στο Phillip Island

Χρειάστηκε να νοσηλευτεί και δεύτερη φορά μετά από επιπλοκές!
O Eugene Laverty επιστρέφει σπίτι
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

Όχι μία, αλλά δύο φορές χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Αυστραλία ο Eugene Laverty μετά το ατύχημα που είχε στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του, καταφέρνοντας εν τέλει να βγει οριστικά από το νοσοκομείο και να επιστρέψει σπίτι του στις 10/12, είκοσι μέρες μετά την πτώση του.

Στο ατύχημα που είχε στην πίστα του Phillip Island, ο Eugene Laverty είχε πέσει στην 1η στροφή του 18ου γύρου στον αγώνα των WSBK, με τον Xavi Fores να μην μπορεί να τον αποφύγει και να συγκρούεται μαζί του, με αποτέλεσμα κατάγματα σε λεκάνη και ισχίο για τον Ιρλανδό.

Ο Laverty παρέμεινε στο νοσοκομείο της Μελβούρνης για 4 ημέρες αρχικά, καταφέρνοντας να αποφύγει το χειρουργείο, όμως όταν βγήκε παρουσίασε επιπλοκές, συμπεριλαμβανομένης και εσωτερικής αιμορραγίας, οπότε ξαναέκανε εισαγωγή στο Alfred Hospital.

Τέλος καλό, όλα καλά, και έφτασε η στιγμή που ο Ευγένιος βγήκε για δεύτερη φορά από το νοσοκομείο, και επέστρεψε στην Πορτογαλία όπου και είναι η έδρα του.

Eugene Laverty: “Ήμουν τυχερός που είχε δίπλα τη γυναίκα μου, Pippa, και είμαστε κι οι δυο πολύ χαρούμενοι που επιτέλους επιστρέφουμε σπίτι. Αυτός δεν ήταν ο τρόπος με τον οποίο ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στα WSBK, αλλά τα έδωσα όλα, και έτσι θα πρέπει να κάνει κανείς. Θέλω να ευχαριστήσω την οργάνωση του WSBK που διέκοψε αμέσως τον αγώνα λόγω του ατυχήματος μου, και το ιατρικό προσωπικό της πίστας που με φρόντισαν μετά την πτώση μου.”

Ετικέτες

Motul-WSBK Aragon: Επιστροφή στις νίκες για Bautista και Ducati

Όπως την πρώτη φορά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/4/2022

Ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motul-WSBK στο Aragon θύμισε σε όλους μας την πρώτη χρονιά του Alvaro Bautista στην σέλα της Ducati V4R. Τότε, το δίδυμο είχε κάνει ένα εξωπραγματικό ξεκίνημα, με αδιαπραγμάτευτη κυριαρχία στους πρώτους αγώνες, αλλά και με μια απότομη κοιλιά από τη μέση της σεζόν, που στο τέλος οδήγησε στο διαζύγιο.

Φέτος δεν μπορεί να μην έριξε μισή πίστα στους υπόλοιπους συναθλητές του, όμως και τα 4,393 δευτερόλεπτα που ήταν η τελική διαφορά του Bautista από την Kawasaki του Rea στην δεύτερη θέση, κάθε άλλο παρά μικρή διαφορά το λες, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου πόσο μικρές ήταν οι διαφορές πέρσι μεταξύ Rea και Toprak.

Βέβαια για να τερματίσει στη δεύτερη θέση ο Rea χρειάστηκε να θυμηθεί τον καλύτερο εαυτό του, καθώς έπρεπε να ξεπεράσει το “εμπόδιο” του Michael Ruben Rinaldi με την δεύτερη εργοστασιακή Ducati V4R και φυσικά του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή Toprak Razgatlioglu.

Αυτή η μάχη για την δεύτερη και Τρίτη θέση του βάθρου, έδωσαν τη δυνατότητα στον Bautista να κάνει έναν αγώνα χωρίς ιδιαίτερη πίεση μετά τον τρίτο γύρο.

Πίσω του όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα για τους υπόλοιπους αναβάτες που διεκδικούν το πρωτάθλημα φέτος.

Ο Rea βρέθηκε στην τέταρτη θέση στην αρχή του αγώνα, όταν βγήκε ανοιχτά στην Κ1, κάτι που δεν θα άφηνε να περάσει ανεκμετάλλευτο ο Rinaldi και ο Toprak. Στη συνέχεια όμως ο Rea κατάφερε να περάσει στα φρένα τον Τούρκο αναβάτη της Yamaha και να βρεθεί στην τρίτη θέση πίσω από τον Rinaldi.

Η πίεση του Rea στον αναβάτη της Ducati έφερε αποτέλεσμα στο 11ο γύρο, όπου ο Rinaldi μπήκε με περισσότερη φόρα στη στροφή, άνοιξε τη γραμμή του και επέτρεψε στον Rea να βρεθεί στη δεύτερη θέση.

Τώρα ήταν η σειρά του Toprak να κάνει ό,τι μπορεί για να βρεθεί στο βάθρο και πράγματι στον 15 γύρο έκανε την επίθεσή του στον Rinaldi και βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Με τον ρυθμό που είχε εκείνη τη στιγμή φάνηκε πως ίσως προλάβει να δώσει μια μάχη με τον Rea για την δεύτερη θέση, όμως τελικά φαίνεται πως αποφάσισε να μην ρισκάρει από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος και κράτησε τους πολύτιμους βαθμούς της τρίτης θέσης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

RACE 1

SUPERPOLE

 

RACE 2