Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

Motul WSBK 2019: Ο Alex Lowes στη Kawasaki!

Με συμβόλαιο ενός έτους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

11/10/2019

Μετά την ανακοίνωση της Kawasaki, πως ο Haslam δεν θα είναι μαζί της από του χρόνου, ήρθε και η ανακοίνωση του αντικαταστάτη του. Συγκεκριμένα, ο Alex Lowes είχε μείνει “ξεκρέμαστος” από τη στιγμή που η Yamaha ανακοίνωσε πως το 2020 θα έχει τον Razgatlioglu στην ομάδα της μαζί με τον Michael van der MarkΑπό ότι φαίνεται η Kawasaki δεν έχασε χρόνο και έκλεισε ένα ετήσιο συμβόλαιο με τον πρώην πρωταθλητή του BSB, Alex Lowes για να αποτελέσει τον teammate του “πεντάστερου” Jonathan Rea για το 2020. Αυτή τη στιγμή ο Lowes βρίσκεται τρίτος στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος, ενώ είναι η έκτη σεζόν που τρέχει στα Superbikes.

Η πρώτη φορά που ο Lowes έκανε το ντεμπούτο στα Superbikes ήταν το 2011 ως wildcard αναβάτης. Συγκεκριμένα, στον αγώνα της Τσεχίας αντικατέστησε τον, από του χρόνου ομόσταβλό του, Jonathan Rea, που τότε φορούσε τα χρώματα της Castrol Honda. Μάλιστα, σε εκείνο τον αγώνα ο Lowes πήρε και τον πρώτο του βαθμό τερματίζοντας 15ος… Έκτοτε, ξαναεμφανίστηκε στο πρωτάθλημα ως wildcard και το 2014 ήταν η πρώτη φορά που πήρε κανονικά μέρος στο πρωτάθλημα με τα χρώματα της Vltcom Crescent Suzuki, στην οποία παρέμεινε για δύο χρόνια και ολοκλήρωσε την πορεία του με αυτή, στη δέκατη θέση τη βαθμολογίας το 2015.

Το 2016 μεταπήδησε στην Pata Yamaha Official WorldSBK Team, στην οποία παραμένει μέχρι και φέτος. Από τότε έχει βελτιωθεί δραματικά ωριμάζοντας ως αναβάτης και η πορεία του είναι γεμάτη από επιτυχίες, ενώ η φετινή χρονιά είναι η καλύτερή του μέχρι στιγμής. Συγκεκριμένα στη σεζόν που διανύουμε έχει σημειώσει 14 τερματισμούς μέσα στις επτά πρώτες θέσεις.

Ο Manager της ομάδας, Guim Roda καλωσόρισε θερμά τον 27χρονο –πλέον- Alex Lowes, τονίζοντας την εμπειρία που διαθέτει και το ανταγωνιστικό ρυθμό που έχει μέσα στη πίστα. Στόχος της ομάδας όπως είπε, είναι να βοηθήσουν όσο περισσότερο μπορούν τον Lowes να γίνει ακόμη καλύτερος και να διεκδικήσει τον τίτλο. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε το κλίμα της ομάδας του χρόνου με τον Rea και τον Lowes στο ίδιο box μετά από αυτές τις δηλώσεις. Η δίψα του δεύτερου για τον τίτλο είναι μεγάλη, ενώ ο ανταγωνισμός θα είναι ιδιαίτερα υψηλός, τόσο με την έλευση του Scott Redding στα Superbikes όσο και με την μεταγραφή του Bautista στη Honda!

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Kawasaki Europe, Steve Guttridge είπε: “Όλοι εμείς στην Kawasaki θα θέλαμε να καλωσορίσουμε θερμά τον Alex, που θα μπει στην κορυφαία ομάδα της Kawasaki Racing για την ερχόμενη σεζόν και θα είναι ο teammate του καλύτερου πρωταθλητή όλων των εποχών του Motul WSBK, Jonathan Rea. Είναι ήδη γνωστό πως ο Alex Lowes είναι πολύ εργατικός και αφοσιώνεται 100% σε κάθε αγώνα. Σε συνδυασμό με το ταλέντο του και το γεγονός ότι αγαπά πολύ αυτό που κάνει΄, είμαστε αισιόδοξοι πως μαζί με τους μηχανικούς της ομάδας και την ZX-10RR, θα σηματοδοτήσουμε την αρχή μιας νέας εποχής για όλους μας.”

Ετικέτες