Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες