"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

Ο Mirko Giansanti Τεχνικός Διευθυντής της GYTR GRT Yamaha WorldSBK έχασε τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε

Η Yamaha Motor Europe και η Yamaha Racing θρηνούν για την απώλεια ενός πολύτιμου συνεργάτη
Giasanti
Από το

motomag

8/8/2023

Ο Mirko Giansanti ο οποίος αγωνίστηκε στις κατηγορίες GP125 και GP250 από το 1996 έως το 2005, τα τελευταία χρόνια κατάφερε να βρεθεί στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, ωστόσο αυτή η σταδιοδρομία δεν θα συνεχιστεί καθώς ο Ιταλός έχασε χθες τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε.

Ο 46χρονος Giansanti, ο οποίος είχε καταφέρει αρκετές επιτυχίες στην αγωνιστική του καριέρα -είχε τερματίσει δώδεκα φορές στο βάθρο- ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών με τον ίδιο να δημιουργεί το 2016 την GRT (Giansanti Racing Team), την σημερινή GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team. Ο Ιταλός όμως δεν κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια με μία ανίατη ασθένεια με αποτέλεσμα να αφήσει κενή από χθες την θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team.

Giansanti

Η ανακοίνωση της ομάδας ανάφερε: "Mirko, θα μας λείψεις πολύ, αλλά ξέρουμε ότι θα είσαι πάντα μαζί μας. Σου υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να εκπληρώσουμε ένα κοινό όνειρο, να πάμε το δικό σου και το δικό μας δημιούργημα στην κορυφή του κόσμου. Πάνω απ' όλα, θα κρατάμε πάντα ζωντανή τη μνήμη σου."

O Andrea Dosoli Road Racing Manager της Yamaha Motor Europe δήλωσε: “Είμαστε πολύ λυπημένοι από τον χαμό του Mirko μετά από μακρά περίοδο ασθένειας. Ήταν ένας άνδρας που έλεγε λίγα, προτιμώντας να ηγείται και να παραδειγματίζει, με αυτήν την προσέγγιση τόσο ο ίδιος όσο και η GRT Yamaha Team κατάφεραν πολλά. Ο Mirko ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Yamaha Racing και πλέον το paddock του WorldSBK θα είναι φτωχότερο. Αναπαύσου εν ειρήνη Mirko.”

Giansanti

 

Ετικέτες