Motul WSBK 2019: Εκτός ο Reiterberger!

Λόγω γρίπης...
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Ένα βήμα πριν μπούμε σε ένα άκρως αγωνιστικό σαββατοκύριακο με τον ένατο γύρο των MotoGP να πραγματοποιείται στο Sachsenring της Γερμανίας και τον όγδοο των Motul WSBK στο Donington Park της Αγγλίας, ο Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) θα μείνει εκτός της αγωνιστικής δράσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Το βράδυ της Τετάρτης ο Reiterberger εισήχθη στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό. Οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από βαριάς μορφής γρίπη και κατά συνέπεια είναι αδύνατο να λάβει μέρος στον αγώνα. Ακόμη και με τη χρήση αντιπυρετικών που καλύπτουν βραχυπρόθεσμα τα συμπτώματα της γρίπης, το να συμμετάσχει στον όγδοο γύρο είναι αδύνατο διότι ο οργανισμός του θα καταπονηθεί ιδιαίτερα απ’ την εφίδρωση και την κούραση, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί και να μεγαλώσει το απαιτητό διάστημα της ανάρρωσής του.

O Reiterberger φέτος έχει βρεθεί αρκετές φορές μέσα στη δεκάδα και μάλιστα έχει τερματίσει δύο φορές έκτος, ενώ αυτή τη στιγμή είναι 13ος στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η BMW Motorrad WorldSBK Team, θέλοντας να έχει και τις δυο μοτοσυκλέτες στον αγώνα του Donington Park, μίλησε με τον Peter Hickman, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Reiterberger. “Αρχικά, αισθάνομαι άσχημα που ο Markus δεν θα μπορέσει να τρέξει στον αγώνα του σαββατοκύριακου και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση”, είπε. “Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που θα λάβω μέρος και θα υποστηρίξω τη BMW Motorrad WorldSBK Team στο Donington Park. Δεν το σκέφτηκα και πολύ (πριν πει το ναι) όταν μου τηλεφώνησαν απ’ την Shaun Mir!” Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ’ την τελευταία φορά που έτρεχα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση ξέρω τόσο την S1000RR όσο και την πίστα. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της BMW Motorrad WorldSBK Team.”

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση ο Victor Steeman της WSSP300

Από το Σάββατο είναι στην εντατική
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/10/2022

Ο πρώτος αγώνας της WSSP300 στο Portimao της Πορτογαλίας διακόπηκε με κόκκινη σημαία για τον χειρότερο λόγο. Στον πρώτο κιόλας γύρο οι αναβάτες Jose Luis Perez Gonzalez (Accolade Smrz Racing) και Victor Steeman (MTM Kawasaki) ενεπλάκησαν ατύχημα με τον Victor να παραμένει στην πίστα.

Ο αγώνας διακόπηκε αμέσως και ξεκίνησε ένας νέος αγώνας από τους διασώστες που αμέσως έκριναν πως η κατάσταση του 22χρονου αναβάτη είναι εξαιρετικά σοβαρή.

Κάλεσαν ελικόπτερο το οποίο μετέφερε τον Victor στο νοσοκομείο του Faro που βρίσκεται αρκετά κοντά στην πίστα και από πλευράς χρόνου τα πάντα κύλισαν πάρα πολύ γρήγορα. Ωστόσο η κατάστασή του ήταν ήδη πολύ σοβαρή, είναι πολυτραυματίας και έχει χτυπήσει και στο κεφάλι. Αυτή την στιγμή δεν έχει διαφύγει τον κίνδυνο. Ελπίζουμε ο νεαρός Ολλανδός να βγει νικητής από αυτή την μάχη.

Ο Victor Steeman αγωνίζεται στην WSSP300 από το 2018 ξεκινώντας με KTM και ήταν η πρώτη του χρονιά με την Kawasaki. Ήταν επίσης η καλύτερη αγωνιστικά χρονιά του με 180 βαθμούς στους πρώτους 7 γύρους της σεζόν και τέσσερις νίκες όταν συνολικά στην καριέρα του ως τώρα έχει σημειώσει πέντε. Μέχρι στιγμής είχε την καλύτερη αγωνιστική σεζόν και μακάρι να κερδίσει τον ακόμη πιο δύσκολο αγώνα που ξεκίνησε τώρα.

 

Ετικέτες