Motul WSBK 2019: Εκτός ο Reiterberger!

Λόγω γρίπης...
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Ένα βήμα πριν μπούμε σε ένα άκρως αγωνιστικό σαββατοκύριακο με τον ένατο γύρο των MotoGP να πραγματοποιείται στο Sachsenring της Γερμανίας και τον όγδοο των Motul WSBK στο Donington Park της Αγγλίας, ο Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) θα μείνει εκτός της αγωνιστικής δράσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Το βράδυ της Τετάρτης ο Reiterberger εισήχθη στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό. Οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από βαριάς μορφής γρίπη και κατά συνέπεια είναι αδύνατο να λάβει μέρος στον αγώνα. Ακόμη και με τη χρήση αντιπυρετικών που καλύπτουν βραχυπρόθεσμα τα συμπτώματα της γρίπης, το να συμμετάσχει στον όγδοο γύρο είναι αδύνατο διότι ο οργανισμός του θα καταπονηθεί ιδιαίτερα απ’ την εφίδρωση και την κούραση, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί και να μεγαλώσει το απαιτητό διάστημα της ανάρρωσής του.

O Reiterberger φέτος έχει βρεθεί αρκετές φορές μέσα στη δεκάδα και μάλιστα έχει τερματίσει δύο φορές έκτος, ενώ αυτή τη στιγμή είναι 13ος στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η BMW Motorrad WorldSBK Team, θέλοντας να έχει και τις δυο μοτοσυκλέτες στον αγώνα του Donington Park, μίλησε με τον Peter Hickman, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Reiterberger. “Αρχικά, αισθάνομαι άσχημα που ο Markus δεν θα μπορέσει να τρέξει στον αγώνα του σαββατοκύριακου και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση”, είπε. “Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που θα λάβω μέρος και θα υποστηρίξω τη BMW Motorrad WorldSBK Team στο Donington Park. Δεν το σκέφτηκα και πολύ (πριν πει το ναι) όταν μου τηλεφώνησαν απ’ την Shaun Mir!” Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ’ την τελευταία φορά που έτρεχα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση ξέρω τόσο την S1000RR όσο και την πίστα. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της BMW Motorrad WorldSBK Team.”

Ετικέτες

Motul_WSBK Magny-Cours: Με αναπάντεχες πτώσεις για τους πρωταγωνιστές

Τρεις πτώσεις που σημάδεψαν τον γαλλικό αγώνα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/9/2022

Ο πρώτος αγώνας στη γαλλική πίστα δεν πήγε τόσο καλά όσο θα ήθελαν οι Jonathan Rea και Toprak Razgatlioglu καθώς αμφότεροι είχαν πτώση και είδαν στον βαθμολογικό πίνακα το όνομα του Alvaro Bautista να δημιουργεί μεγαλύτερη απόσταση από αυτούς. Παρά την εξαιρετική εκκίνηση του, ο Toprak βγήκε κάπως ανοιχτά στην Κ8 και έδωσε το δικαίωμα στη BMW του Scott Redding να περάσει μπροστά. Αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ, καθώς ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να περάσει ξανά εμπρός στον δεύτερο γύρο και να βρεθεί σε απόσταση βολής από τον Rea. Πριν ολοκληρωθεί ο δεύτερος γύρος, ο Rea θα πέσει και ο Toprak θα βρει ορθάνοιχτη μπροστά του την πόρτα για μια εύκολη νίκη.

Μια νίκη που την είχε ιδιαίτερη ανάγκη για να τον κρατήσει με αξιόσεις μέσα στο παιχνίδι του πρωταθλήματος. Μόνο που η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Τούρκου αναβάτη, οποίος στον τρίτο μόλις γύρο θα πέσει και αυτός!

Αιτία δεν ήταν κάποιο δικό του λάθος αλλά όπως ο ίδιος είπε είχε διαρκώς πρόβλημα με την αντοχή των φρένων και ήταν αναγκασμένος να ρυθμίζει την απόσταση της μανέτας σε κάθε γύρο. Φτάνοντας στη προηγούμενη στροφή, ένοιωσε την μανέτα να φτάνει έως το γκριπ, οπότε στην επόμενη προσπάθησε να γραπώσει τη μανέτα του φρένου υπολογίζοντας πως η μανέτα θα έχει πολύ μεγάλη διαδρομή, όμως η τρόμπα είχε προλάβει να επαναφέρει τη μανέτα στην αρχική της θέση, με αποτέλεσμα η επιπλέον δύναμη που έβαλε στη μανέτα να προκαλέσει αστάθεια στον πίσω τροχό, που ανασηκώθηκε απότομα από το έδαφος.

Το ίδιο “άδικη” ήταν και η πτώση του Rea, ο οποίος ακούμπησε το βιράζ με τον αισθητήρα της τηλεμετρία στο πιρούνι, με αποτέλεσμα να ανασηκωθεί ο εμπρός τροχός. Μεγάλη τιμωρία για μικρό αδίκημα όπως χαρακτηριστικά είπε μετά τον αγώνα.

Στον δεύτερο αγώνα τα πράγματα πήραν εντελώς διαφορετική τροπή. Το σενάριο τώρα ήθελε τον Bautista να είναι εκείνος που θα έβλεπε από πολύ κοντά την γαλλική άσφαλτο. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση η ιστορία είχε περισσότερο δράμα, καθώς αιτία δεν ήταν κάποια μηχανική δυσλειτουργία ή βλάβη, αλλά η “επιθετική” κίνηση του Rea πάνω στον Bautista. Το αποτέλεσμα αυτής της επαφής, ήταν ο αναβάτης της Ducati να βρεθεί στην αμμοπαγίδα και ο αναβάτης της Kawasaki να τιμωρηθεί με long-lap penalty, τερματίζοντας τελικά στην 5η θέση. Κερδισμένος φυσικά από την κατάληξη βγήκε ο  Toprak, όχι μόνο γιατί κέρδισε τον αγώνα, αλλά και γιατί μάζεψε υπερπολυτίμους βαθμούς έναντι των βασικών αντιπάλων του.  Στους κερδισμένους του διήμερου, θα πρέπει να συμπεριλάβουμε τον Axel Bassani που ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο.