Motul WSBK 2019: Μονομαχίες στο El...Villicum

Ένα αγωνιστικό τριήμερο γεμάτο ένταση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/10/2019

Το πρώτο σκέλος του προτελευταίου γύρου του πρωταθλήματος στην Αργεντινή ξεκίνησε με 12 αντί για 18 αναβάτες που θα έπρεπε κανονικά. Η υψηλή θερμοκρασία της ασφάλτου που έφτανε τους 45 οC και τα εν δυνάμει προβλήματα που μπορούσε να δημιουργήσει στα φρεσκοστρωμένα κομμάτια της ασφάλτου, ήταν που έκανε ορισμένους αναβάτες να μην αγωνιστούν το Σάββατο. Τις ανησυχίες τους εξέφρασε και ο εκπρόσωπός τους στο meeting για την ασφάλεια των αναβατών, που έγινε την Παρασκευή το απόγευμα. Μάλιστα, η διοργάνωση πραγματοποίησε άλλο ένα meeting την επόμενη μέρα -όπως είχε συμφωνηθεί- μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμαστικών, λόγω της θερμοκρασίας που είχε πολλές αυξομειώσεις, μεταβάλλοντας τις συνθήκες στην πίστα. Εκείνη την ώρα όλοι οι αναβάτες ήταν ευχαριστημένοι, αλλά λίγο πριν την έναρξη του πρώτου σκέλους, ο υδράργυρος ανέβηκε και έτσι οι Laverty (Team Goeleven), Melandri (GRT Yamaha WorldSBK), Kiyonari (Moriwaki Althea Honda Team), Cortese (GRT Yamaha WorldSBK), Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati)  και Camier (Moriwaki Althea Honda Team) πήραν την απόφαση να μην αγωνιστούν, αφήνοντας έτσι τη σχάρα εκκίνησης μισογεμάτη και μειώνοντας αισθητά τον ανταγωνισμό.

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και η Dorna μέσα από ένα δελτίο τύπου, τοποθετήθηκε πάνω σε αυτό λέγοντας πως η νούμερο ένα προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια των αναβατών και γι' αυτό το λόγο μάλιστα το El Villicum είχε καθαριστεί ενδελεχώς από την Πέμπτη –όπως συμβαίνει σε κάθε πίστα πριν πραγματοποιηθεί ένας αγώνας παγκοσμίου επιπέδου σε αυτή- ώστε να υποδεχτεί τους αναβάτες χαρίζοντας όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες, τόσο στα δοκιμαστικά όσο και στους αγώνες.

Πρώτο Σκέλος

Με το που έσβησαν τα φώτα, οι αναβάτες των Superbikes μας χάρισαν μια εκρηκτική εκκίνηση. Ο Alvaro Bautista (ARUBA.IT Racing – Ducati) προσπάθησε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole position, όμως ήρθε αντιμέτωπος με την ακόρεστη δίψα του Rea για την κορυφή. Ωστόσο, και οι δύο τους δεν είχαν υπολογίσει τον ιπτάμενο Ολλανδό, Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team), που με μια παράτολμη κίνηση κατάφερε να πάρει τα ηνία του αγώνα στην πρώτη στροφή. Πίσω από τους τρεις πρώτους βρέθηκε ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing), που από του χρόνου θα είναι ομόσταβλος με τον van der Mark, ενώ πέμπτος και έκτος έστριψαν οι Lowes και Sykes αντίστοιχα.

Μόλις οι αναβάτες βρήκαν τα πατήματά τους, οι τέσσερις πρώτοι μας πρόσφεραν μπόλικο θέαμα. Ο Bautista έδειξε με την κατάκτηση της pole, πως είχε τα φόντα να βρεθεί στην κορυφή, όμως ο Rea δεν πρόκειται να τον άφηνε να πάρει μια εύκολη νίκη κι έτσι ξεκίνησαν οι πρώτες μονομαχίες μεταξύ τους. Η υπεροχή της V4 R στις ευθείες ήταν ξεκάθαρη, όπως και της ZX-10RR στις στροφές κι έτσι οι προσπεράσεις δεν περιορίστηκαν μόνο σε ένα σημείο της πίστας.

Με 16 γύρους να απομένουν μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, οι Bautista, Rea και Razgatlioglu ανέβασαν το ρυθμό τους και άρχισαν να δημιουργούν απόσταση από τους υπόλοιπους. Ο van der Mark ήταν ο πρώτος που έδειξε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει το γκρουπ των τριών πρώτων αναβατών, μένοντας πίσω στη τέταρτη θέση. O Bautista έπειτα, συνέχισε να ανεβάζει το ρυθμό του με ένα σερί από ταχύτερους γύρους, στον οποίο μονάχα ο Rea κατάφερε να απαντήσει μένοντας κοντά του, ενώ ο Razgatlioglu που ήταν τρίτος περιορίστηκε στο να τους παρακολουθεί να απομακρύνονται. Για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα οι αναβάτες διατήρησαν αυτές τις θέσεις. Πιο πίσω, στις μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας είδαμε τον Leon Haslam να κυνηγά τον αναβάτη που θα τον αντικαταστήσει από του χρόνου στην Kawasaki, τον Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team), αλλά ενώ τον πλησίασε δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.

Γύρο με το γύρο, γινόταν όλο και πιο ξεκάθαρο πως ο Rea δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί το ρυθμό του Bautista κι έτσι ο Ισπανός κατέκτησε την πρώτη νίκη του σαββατοκύριακου. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Rea παρά τα λάθη του στην Κ6, τα οποία δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί επαρκώς ο Razgatlioglu που τερμάτισε τρίτος. Τέταρτος πέρασε την καρό σημαία ο van der Mark με τον teammate του Alex Lowes να κλείνει την πεντάδα. Ο Haslam ήρθε έκτος, όμως δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Lowes, που τόσο ήθελε ώστε να καταφέρει να βρεθεί πιο κοντά στην τρίτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Tom Sykes (BMW Motorrad    WorldSBK Team) τερμάτισε έβδομος με τον Jordi Torres (Team Pedercini Racing) να είναι πίσω του και να αποτελεί παράλληλα το δεύτερο μη εργοστασιακό αναβάτη στη δεκάδα. Ο Leandro Mercado (Orelac Racing VerdNatura) ολοκλήρωσε τον αγώνα ένατος και ο Alessandro Delbianco (Althea Mie Racing Team) έκλεισε τη δεκάδα.

Tissot Superpole Race

Ο καυτός ήλιος του Σαββάτου και οι 45 οC της ασφάλτου έδωσαν τη θέση τους σε μια… συννεφιασμένη Κυριακή με πιο ευνοϊκές συνθήκες, τόσο για τους αναβάτες όσο και για τα ελαστικά των μοτοσυκλετών. Η θερμοκρασία της ασφάλτου είχε πέσει στους 32 οC και ο Rea χρησιμοποίησε μαλακά ελαστικά στην ZX-10RR του, ενώ το γεγονός ότι ο Sprint Race είναι μισής διάρκειας του έδωσε τη δυνατότητα να μην κάνει έναν αγώνα τακτικής όσον αφορά την φθορά των ελαστικών και να ξεκινήσει δίνοντας το 100% εξ αρχής.

Ωστόσο, ο Rea δεν κατάφερε να επιτεθεί στον Bautista που έστριψε πρώτος. Παράλληλα, ο Razgatliolgu έστριψε τρίτος και βρήθηκε πίσω απ’ τον πρωταθλητή, ο οποίος πήρε τα ηνία στην K6 και ξεκίνησε να φεύγει μπροστά. Τέταρτος ήταν ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) και μάλιστα ήρθε σε επαφή με τον van der Mark την ώρα που έστριβαν χωρίς όμως να υπάρξουν δράματα. Ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) λίγο πριν το τέλος του πρώτου γύρου, στην γρήγορη Κ16 είχε ένα θεαματικό highside χωρίς όμως να τραυματιστεί.

Μόλις οι αναβάτες σταθεροποίησαν το ρυθμό τους -και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θερμοκρασία της ασφάλτου- είδαμε το Rea να περνά σε άλλη διάσταση και να σπάει το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου αγώνα, σχεδόν κάθε φορά που περνούσε τη γραμμή εκκίνησης. Οι μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις ήταν εξίσου θεαματικές και στα μέσα του αγώνα ο Davies πέρασε τους αναβάτες της Pata Yamaha van der Mark και Lowes και ολοκλήρωσε τον αγώνα του τέταρτος, αφήνοντάς τους στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Μπροστά, ο Rea κατάφερε να επιστρέψει στο πρώτο σκαλί του βάθρου και να κατακτήσει την τρίτη του νίκη στην πίστα της Αργεντινής, αφού πρώτα καρδιοχτύπησε με μια παραλίγο πτώση. Δεύτερος είδε την καρό σημαία ο Bautista, έχοντας τον Razgatlioglu πίσω του, ο οποίος ανέβηκε για 14η φορά φέτος στο βάθρο. Ο Sandro Corterse (GRT Yamaha WorldSBK) ήταν αρκετά δυνατός και κατάφερε να τερματίσει στην έβδομη θέση, αφήνοντας πίσω του τον Leon Haslam. Η σχάρα του grid για το δεύτερο σκέλος αναδιαμορφώθηκε από τους Tom Sykes και Mercardo που τερμάτισαν ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Δεύτερο σκέλος

Ο τρίτος και τελευταίος αγώνας στην πίστα της Αργεντινής ήταν γεμάτος θέαμα από τις μάχες που έγιναν σε όλες τις θέσεις της δεκάδας. Στην εκκίνηση ο Rea κατάφερε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole στην Κ1, αφήνοντας πίσω του τους Bautista και Razgatlioglu, ενώ ο Cortese βρέθηκε τέταρτος. Ο Davies είχε μια μέτρια εκκίνηση και από τέταρτος έστριψε έβδομος, έχοντας μπροστά τους αναβάτες της Pata Yamaha. Μόλις το τοπίο άρχισε να ξεδιαλύνει είδαμε τον Rea να απομακρύνεται από τον Bautista που τον ακολουθούσε, ενώ ο Razgatlioglu ήταν πιο αμείλικτος από ποτέ κυνηγώντας τον Ισπανό της Ducati. Παράλληλα, ο Davies είχε καταφέρει να ανακτήσει την τέταρτη θέση χάρη στην υψηλή τελική και την επιτάχυνση της V4 R στις ευθείες.

Στον έβδομο γύρο, στην πίσω ευθεία της πίστας, ο Rea έβαλε κατά λάθος νεκρά και αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας μέχρι να ξαναβάλει πρώτη, δίνοντας προσωρινά τα ηνία στον Bautista! Ωστόσο, έναν γύρο αργότερα ο πρωταθλητής κατάφερε να ανακάμψει από το λάθος του και να προσπεράσει τον Ισπανό στην Κ7, κάνοντάς τον μάλιστα να ανοίξει τη γραμμή του. Αυτό επέτρεψε στους Razgatlioglu και Davies να κλείσουν την απόσταση που τους χώριζε από τους δύο πρώτους. Λίγο, πριν τα μέσα του αγώνα, ο Davies κατάφερε στην Κ10 να προσπεράσει τον Τούρκο και ξεκίνησε να καταδιώκει τον teammate του, Bautista. Οι τρεις τους προσέφεραν άπλετο θέαμα στο κοινό, καθώς ο Bautista τα βρήκε σκούρα τόσο με τον Davies που τον προσπέρασε όσο και με τον Razgatlioglu, που έκανε το ίδιο από την εξωτερική της Κ2. Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα για τον Bautista και από εκεί που έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός στην αρχή του τριημέρου με μια νίκη, βρέθηκε να τερματίζει πέμπτος πίσω από τον Van der Mark.

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος, ο Mercado έδειχνε εξαιρετικά ανταγωνιστικός και ήταν εντός της δεκάδας έχοντας προσπεράσει τόσο τον Torres όσο και τον Haslam. Μάλιστα, μονομάχησε και με τον Rinaldi στην Κ15, ανεβαίνοντας στην έβδομη θέση. Ωστόσο, ο Laverty δεν άργησε και έκανε την κίνησή του προσπερνώντας και τους δύο λίγο αργότερα. Ο Rea ήταν πραγματικά αδίστακτος και η επιλογή του να βάλει τα μαλακά ελαστικά στους αγώνες της Κυριακής ήταν σωστή, αφού απέφερε πολύτιμους καρπούς για την ομάδα με άλλη μια πρωτιά. Παρότι αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στις αριστερές στροφές στα τελευταία στάδια του αγώνα, δεν έμεινε απλά μπροστά αλλά τερμάτισε πρώτος με διαφορά 5” απ’ τον Davies. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε για άλλη μια φορά ο Razgaltiolgu, ενώ πίσω του τερμάτισε ο van der Mark. Την πεντάδα έκλεισε ο Bautista, έχοντας πίσω του τον Lowes. Ο Laverty είδε έβδομος την καρό σημαία και ο Mercado τερμάτισε όγδοος κάνοντας έναν εξαιρετικό αγώνα, αφού είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση. Η δεκάδα ολοκληρώθηκε από τους Torres και Haslam τερματίζοντας ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Ένας ακόμη γύρος μένει για την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος και παρότι έχουμε ήδη πρωταθλητή, το ενδιαφέρον παραμένει υψηλό, διότι οι τελευταίοι αγώνες θα κρίνουν το μέλλον πολλών αναβατών που δεν έχουν υπογράψει συμβόλαιο με κάποια ομάδα για του χρόνου.

Ετικέτες

Motul WSBK Philip Island 2020: Τρεις αγώνες, τρεις διαφορετικοί νικητές!

Η Αυστραλία τα είχε όλα!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

2/3/2020

Ένα απίστευτο αγωνιστικό σαββατοκύριακο μας χάρισε η Αυστραλία, όπου το Phillip Island μετατράπηκε σε Κολοσσαίο και οι αναβάτες σε μονομάχους, προσφέροντας θέαμα που όμοιο του είχαμε καιρό να συναντήσουμε! Ο καυτός ήλιος της Αυστραλίας, δυσκόλευε τους αναβάτες όσο περνούσε η ώρα, με τη θερμοκρασία της ασφάλτου να αυξάνεται και να απέχει πάρα πολύ απ’ το ιδανικό. Οι πτώσεις ξεκίνησαν από το πρωί, κατά τη διάρκεια του γύρου προθέρμανσης, πριν καν ξεκινήσουν οι αγώνες. Ο Eugene Laverty (BMW Motorrad WorldSBK Team) προσπάθησε να μειώσει την ταχύτητα εισόδου στην κατηφορική Κ10 και κατά το οριακό φρενάρισμα έκανε endo.

Έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, με αποτέλεσμα ο Laverty να πέσει άτσαλα και να χτυπήσει με δύναμη το κεφάλι του, παθαίνοντας διάσειση. Την ίδια μοίρα είχε και ο Garret Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team), με το ντεμπούτο του Αμερικανού στα Superbikes να απέχει πάρα πολύ απ’ το ιδανικό. Ο Gerloff πριν την είσοδο της Κ4 είχε ανοίξει τη γραμμή του και ο Sandro Cortese (OUTDO Kawasaki TPR) το εκμεταλλεύτηκε, όμως ο Αμερικανός αναβάτης έκλεισε απότομα τη γραμμή και συγκρούστηκε πάνω στον αναβάτη της Kawasaki. Ο Cortese τιμωρήθηκε απ’ τη διοργάνωση και αντί για ένατος θα ξεκινούσε απ’ τη 12η θέση στον Sprint Race.

Tissot Superpole Race

Παραταγμένοι στο grid, τα βλέμματα των αναβατών είχαν πάρει φωτιά! Ο Sykes στην pole ήταν σχετικά χαλαρός, όμως το πρόσωπο του Rea θύμιζε αυτό ενός στυγνού δολοφόνου και όσο περίμενε να μείνουν μόνο οι αναβάτες το grid δεν χάρισε σε κανέναν ούτε ένα μειδίαμα. Ο Scott Redding ήταν απόλυτα προσηλωμένος στο στόχο του, παρότι είχε για umbrella girl τη κοπέλα του...

Από τον Haslam έβλεπε κανείς μια αύρα αυτοπεποίθησης πάνω στην Triple R της Honda και φέτος δείχνει πιο αποφασισμένος από ποτέ - ωστόσο τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε! Πιο χαλαρή ήταν η ατμόσφαιρα γύρο απ’ τον Razgatlioglu που κέρδισε το πρώτο σκέλος, έχοντας δίπλα του τον συμπατριώτη του Can Ocnu που έκανε το ντεμπούτο του στα WorldSSP φέτος και τερμάτισε 10ος.

Με το που έσβησαν τα φώτα είδαμε για άλλη μια φορά τον Jonathan Rea (Kawasaki Racing WorldSBK Team) να επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα με χθες και να ηγείται του αγώνα στρίβοντας πρώτος, ενώ πιο πίσω οι αναβάτες της Honda είχαν μια αρκετά άσχημη εκκίνηση με έναν απ’ αυτούς να πατάει στα curb της Κ1. Μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, ο Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team) βρέθηκε πίσω απ’ τον Rea, ενώ ο Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) έπεσε στην 10η στροφή της πίστας. Στο δεύτερο γύρο είδαμε τον Alvaro Bautista (HRC Teamνα πέφτει για δεύτερη φορά μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο, όταν πήγε να στρίψει στην Κ6. Ο Ισπανός αναβάτης της Honda, θα παραδεχόταν αργότερα πως είναι μεγάλη πρόκληση για αυτόν το να μάθει να οδηγεί μια τετρακύλινδρη εν σειρά superbike και θα ευχαριστούσε τη Honda στις δηλώσεις του για την υπομονή και την υποστήριξη που του δείχνει.

Ο Scott Redding (ARUBA.IT Racing – Ducati) δεν ξεκίνησε ιδανικά, όμως κατάφερε γρήγορα-γρήγορα, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο μάλιστα, να βρεθεί πίσω απ’ τον Τούρκο της Yamaha στη τρίτη θέση, προσπερνώντας τον Sykes. Το ίδιο έκανε και ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) στην Κ4 και με μια τσαμπουκαλεμένη κίνηση προσπέρασε απ’ την εσωτερική τον αναβάτη της BMW, αφήνοντάς τον πέμπτο. Από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στην Αυστραλία, ο Redding το μόνο που έκανε ήταν να προκαλεί ανοιχτά τον Rea, λέγοντας πως δεν θα συμμετείχε στο Motul WSBK αν δεν πίστευε πως θα μπορούσε να γίνει πρωταθλητής.

Ο αναβάτης της Ducati ξεκίνησε τον τρίτο γύρο του αγώνα, απ’ την τρίτη θέση και εκμεταλλευόμενος τη δύναμη της V4 ανέβασε το ρυθμό του στο πρώτο τμήμα της πίστας, προετοιμάζοντας μια κολοσσιαία επίθεση στον Razgatlioglu και τον “Κανίβαλο” Rea που είχε μπροστά του! Στην Κ4, με τον τσαμπουκά πυγμάχου, πήρε την εσωτερική, προσπέρασε εύκολα τον αναβάτη της Yamaha και ήρθε σε επαφή με τον Rea αναγκάζοντάς τον να ανοίξει τη γραμμή του! Ο “Κανίβαλος” με απίστευτη ψυχραιμία και το πνεύμα ενός αναβάτη που έχει πέντε τίτλους, απάντησε στην επίθεση του Rookie, χωρίς να τον αφήσει να πάρει τα ηνία του αγώνα!!

Μέχρι τη μέση του αγώνα, οι Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) και Michael van der Mark (Pata Yamaha official WorldSBK Team) αύξησαν το ρυθμό τους και βρέθηκαν να μάχονται για τη τέταρτη θέση, με τον Sykes να είναι έκτος. Παράλληλα, ο Redding έμπλεξε σε έναν καβγά με τον Razgatlioglu για το ποιος θα επικρατήσει στη δεύτερη θέση, προσφέροντας άπλετο θέαμα στους φιλάθλους.

Η αγωνία κορυφώθηκε δύο γύρους πριν το τέλος με τον Razgatlioglu να προκαλεί τον πολυπρωταθλητή της Kawasaki σε μια επική τιτανομαχία για το ποιος θα στεφθεί νικητής! Ωστόσο, ο Sprint Race δεν ήταν απ’ τις περιπτώσεις που η ζυγαριά θα έγερνε προς την πλευρά του Razgatlioglu, παρά τις εξαιρετικές του επιδόσεις. Ο Rea κατάφερε να κλείσει μια και καλή την πόρτα στον Razgatlioglu για το πρώτο σκαλί του βάθρου, όταν στις τελευταίες δυο στροφές κράτησε την εσωτερική γραμμή με αποτέλεσμα να βγει στην τελική ευθεία με μεγαλύτερη ταχύτητα και να κερδίσει τον αγώνα!! Ο Scott Redding είχε λυσσάξει ζητώντας απ’ την V4R το 110% και για λίγο θα μπορούσε να έκλεβε τη θέση του δεύτερου απ’ τον Razgatlioglu, όμως τερμάτισε πίσω του με διαφορά 0,005”.

Ο Alex Lowes ήρθε τέταρτος με δύο δέκατα να τον χωρίζουν απ’ τον πρώτο, ενώ από εκεί και έπειτα η διαφορά άρχισε να μεγαλώνει με τον van der mark να κλείνει τη δεκάδα απέχοντας 1,088” απ’ τον Rea. Ο Sykes ήρθε έκτος, έχοντας δώσει μερικές μονομαχίες με τον Baz που τερμάτισε πίσω του, ενώ ο Haslam τερμάτισε όγδοος και πιο απογοητευμένος απ’ ότι χθες. Η δεκάδα έκλεισε με τον Michael Ruben Rinaldi (Team GOELEVEN) στην ένατη θέση και τον Maximillian Sheib (Orelac Racing VerdNatura) πίσω του.

Δεύτερο Σκέλος

Με τη σχάρα εκκίνησης να έχει ανακατευτεί αρκετά μετά τον Sprint Race, οι αναβάτες των Superbikes βρέθηκαν για τελευταία φορά για φέτος στο Phillip Island αντιμέτωποι μεταξύ τους. Ο υδράργυρος είχε ανέβει σημαντικά σε σχέση με το πρωί με αποτέλεσμα το δεύτερο σκέλος να εξελιχθεί σε έναν αγώνα στρατηγικής καθώς αυτός που θα έφτανε στους τελευταίους γύρους με τα ελαστικά του σε καλύτερη κατάσταση θα είχε το πλεονέκτημα.

Στην εκκίνηση είδαμε ένα πραγματικά φοβερό Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) να στρίβει πρώτος και να παίρνει τα ηνία απ’ τον teammate του, Rea! Το ίδιο προσπάθησε να κάνει στον νικητή του Tissot Superpole Race και ο Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Official Team) στη δεύτερη στροφή, όμως ο Rea απάντησε άμεσα και τον ξαναπροσπέρασε. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους, ο Rea έκανε έναν αγώνα τακτικής, προσπαθώντας να ελέγξει το ρυθμό της κούρσας και να μην υπερβάλλει καταπονώντας τα ελαστικά του.

Για το μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου σκέλους υπήρχαν πάνω από δέκα αναβάτες που θα μπορούσαν να πάρουν τη νίκη, όπως ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) που μετά το πρώτο μισό του αγώνα τον είδαμε να περνά πρώτος, την ώρα που ο Lowes και ο Rea έδιναν τη δική τους μάχη για την επικράτηση. Ο Lowes ήρθε αρκετές φορές σε επαφή με διάφορους αναβάτες όπως τον Razgatlioglu, ο οποίος λόγω τεχνικών προβλημάτων αναγκάστηκε να αποσυρθεί άδοξα τρεις γύρους πριν το τέλος και τον van der Mark, όμως δεν τα παράτησε καθώς γνώριζε πως είχε τον ρυθμό να παλέψει για τη νίκη.

Η αγωνία κορυφώθηκε δύο γύρους πριν το τέλος, όπου ο Rea ακολουθώντας τον teammate του, προσπάθησε να επαναλάβει την ίδια κίνηση που έκανε στον Razgatlioglu στον Sprint Race και να του κλέψει τη νίκη στη τελευταία στροφή, όμως δεν τα κατάφερε με αποτέλεσμα να προλάβει οριακά να τερματίσει δεύτερος, αφού ο van der Mark πίσω του τον είχε προσπέρασει! “Προσπάθησα να πιέσω για τη νίκη, όμως τέσσερις γύρους πριν το τέλος τα ελαστικά δεν μου το επέτρεψαν,” είπε ο Rea. Ωστόσο, στην μεγάλη ευθεία, ο Scott Redding (ARUBA.IT Racing – Ducati) που ήταν πίσω τους, εκμεταλλεύτηκε για άλλη μια φορά την εκρηκτική επιτάχυνση της V4R και προσπέρασε τον van der Mark, ανεβαίνοντας για τρίτη φορά στο τρίτο σκαλί του βάθρου. “Πιστεύω πως έχασα τη νίκη και στους τρεις αγώνες, επειδή δεν έχω καταφέρει να εξοικειωθώ ακόμη με τα ελαστικά της Pirelli, που υπόλοιποι αναβάτες έχουν μεγαλύτεροι εμπειρία με αυτά!” ανέφερε ο Redding.

Ένα απίστευτο αγώνα έδωσαν τόσο ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) όσο και ο Alvaro Bautista (HRC Team). Δεν είναι η πρώτη φορά για τον Davies που καταφέρνει να τερματίσει κλείνοντας την πεντάδα την ώρα που έχει ξεκινήσει από τις πιο πίσω θέσεις του grid, υπενθυμίζοντας και πάλι την αξία του στην Ducati. Ο Bautista ξεκινώντας απ’ τη 14η θέση κατάφερε να κερδίσει πολλές θέσεις και τερμάτισε έκτος χάρη στις δύσκολες συνθήκες της ασφάλτου, που ανάγκασε όλους τους αναβάτες να μην κάνουν έναν γρήγορο αγώνα. Αντιμετωπίζει προβλήματα με την πληροφόρηση του πιρουνιού και την επιτάχυνση της Triple R στην έξοδο των στροφών, όμως τα δεδομένα που έχει συλλέξει η ομάδα θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν.

Ο Maximilian Scheib (ORELAC Racing VerdNatura) συνέχισε να μας εντυπωσιάζει στο ντεμπούτο του στα superbikes, τερματίζοντας έβδομος, έχοντας τον Loris Baz πίσω του. Με την εγκατάλειψη του Razgatlioglu οι Sandro Cortese (OUTDO Kawasaki TPR) και Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) κατάφεραν να τερματίσουν μέσα στη δεκάδα, στην ένατη και δέκατη θέση αντίστοιχα.

Ο πρώτος από τους 13 γύρους μιας πολλά υποσχόμενης σεζόν τελείωσε, με τρεις διαφορετικούς νικητές, πολλές πτώσεις, εγκαταλείψεις, απίστευτο θέαμα και επικές μάχες! Η Dorna μπορεί να περιορίζει ήδη την Ducati μέσα απ’ τον κανονισμό του ορίου περιστροφής των κινητήρων, αλλά όπως φαίνεται έχει καταφέρει το στόχο της: να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον του πρωταθλήματος! Ο επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στο Qatar στις 15 Μαρτίου… ή μήπως όχι; Έχει ήδη ανακοινωθεί πώς ο αγώνας των MotoGP στο Losail δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω του κορωνοϊού, ενώ οι αναβάτες των Moto2 και Moto3 θα αγωνιστούν κανονικά στις 08 Μαρτίου. Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το τι θα γίνει με τα Superbikes…

Ετικέτες