Motul WSBK 2019: Μονομαχίες στο El...Villicum

Ένα αγωνιστικό τριήμερο γεμάτο ένταση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/10/2019

Το πρώτο σκέλος του προτελευταίου γύρου του πρωταθλήματος στην Αργεντινή ξεκίνησε με 12 αντί για 18 αναβάτες που θα έπρεπε κανονικά. Η υψηλή θερμοκρασία της ασφάλτου που έφτανε τους 45 οC και τα εν δυνάμει προβλήματα που μπορούσε να δημιουργήσει στα φρεσκοστρωμένα κομμάτια της ασφάλτου, ήταν που έκανε ορισμένους αναβάτες να μην αγωνιστούν το Σάββατο. Τις ανησυχίες τους εξέφρασε και ο εκπρόσωπός τους στο meeting για την ασφάλεια των αναβατών, που έγινε την Παρασκευή το απόγευμα. Μάλιστα, η διοργάνωση πραγματοποίησε άλλο ένα meeting την επόμενη μέρα -όπως είχε συμφωνηθεί- μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμαστικών, λόγω της θερμοκρασίας που είχε πολλές αυξομειώσεις, μεταβάλλοντας τις συνθήκες στην πίστα. Εκείνη την ώρα όλοι οι αναβάτες ήταν ευχαριστημένοι, αλλά λίγο πριν την έναρξη του πρώτου σκέλους, ο υδράργυρος ανέβηκε και έτσι οι Laverty (Team Goeleven), Melandri (GRT Yamaha WorldSBK), Kiyonari (Moriwaki Althea Honda Team), Cortese (GRT Yamaha WorldSBK), Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati)  και Camier (Moriwaki Althea Honda Team) πήραν την απόφαση να μην αγωνιστούν, αφήνοντας έτσι τη σχάρα εκκίνησης μισογεμάτη και μειώνοντας αισθητά τον ανταγωνισμό.

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και η Dorna μέσα από ένα δελτίο τύπου, τοποθετήθηκε πάνω σε αυτό λέγοντας πως η νούμερο ένα προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια των αναβατών και γι' αυτό το λόγο μάλιστα το El Villicum είχε καθαριστεί ενδελεχώς από την Πέμπτη –όπως συμβαίνει σε κάθε πίστα πριν πραγματοποιηθεί ένας αγώνας παγκοσμίου επιπέδου σε αυτή- ώστε να υποδεχτεί τους αναβάτες χαρίζοντας όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες, τόσο στα δοκιμαστικά όσο και στους αγώνες.

Πρώτο Σκέλος

Με το που έσβησαν τα φώτα, οι αναβάτες των Superbikes μας χάρισαν μια εκρηκτική εκκίνηση. Ο Alvaro Bautista (ARUBA.IT Racing – Ducati) προσπάθησε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole position, όμως ήρθε αντιμέτωπος με την ακόρεστη δίψα του Rea για την κορυφή. Ωστόσο, και οι δύο τους δεν είχαν υπολογίσει τον ιπτάμενο Ολλανδό, Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team), που με μια παράτολμη κίνηση κατάφερε να πάρει τα ηνία του αγώνα στην πρώτη στροφή. Πίσω από τους τρεις πρώτους βρέθηκε ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing), που από του χρόνου θα είναι ομόσταβλος με τον van der Mark, ενώ πέμπτος και έκτος έστριψαν οι Lowes και Sykes αντίστοιχα.

Μόλις οι αναβάτες βρήκαν τα πατήματά τους, οι τέσσερις πρώτοι μας πρόσφεραν μπόλικο θέαμα. Ο Bautista έδειξε με την κατάκτηση της pole, πως είχε τα φόντα να βρεθεί στην κορυφή, όμως ο Rea δεν πρόκειται να τον άφηνε να πάρει μια εύκολη νίκη κι έτσι ξεκίνησαν οι πρώτες μονομαχίες μεταξύ τους. Η υπεροχή της V4 R στις ευθείες ήταν ξεκάθαρη, όπως και της ZX-10RR στις στροφές κι έτσι οι προσπεράσεις δεν περιορίστηκαν μόνο σε ένα σημείο της πίστας.

Με 16 γύρους να απομένουν μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, οι Bautista, Rea και Razgatlioglu ανέβασαν το ρυθμό τους και άρχισαν να δημιουργούν απόσταση από τους υπόλοιπους. Ο van der Mark ήταν ο πρώτος που έδειξε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει το γκρουπ των τριών πρώτων αναβατών, μένοντας πίσω στη τέταρτη θέση. O Bautista έπειτα, συνέχισε να ανεβάζει το ρυθμό του με ένα σερί από ταχύτερους γύρους, στον οποίο μονάχα ο Rea κατάφερε να απαντήσει μένοντας κοντά του, ενώ ο Razgatlioglu που ήταν τρίτος περιορίστηκε στο να τους παρακολουθεί να απομακρύνονται. Για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα οι αναβάτες διατήρησαν αυτές τις θέσεις. Πιο πίσω, στις μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας είδαμε τον Leon Haslam να κυνηγά τον αναβάτη που θα τον αντικαταστήσει από του χρόνου στην Kawasaki, τον Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team), αλλά ενώ τον πλησίασε δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.

Γύρο με το γύρο, γινόταν όλο και πιο ξεκάθαρο πως ο Rea δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί το ρυθμό του Bautista κι έτσι ο Ισπανός κατέκτησε την πρώτη νίκη του σαββατοκύριακου. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Rea παρά τα λάθη του στην Κ6, τα οποία δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί επαρκώς ο Razgatlioglu που τερμάτισε τρίτος. Τέταρτος πέρασε την καρό σημαία ο van der Mark με τον teammate του Alex Lowes να κλείνει την πεντάδα. Ο Haslam ήρθε έκτος, όμως δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Lowes, που τόσο ήθελε ώστε να καταφέρει να βρεθεί πιο κοντά στην τρίτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Tom Sykes (BMW Motorrad    WorldSBK Team) τερμάτισε έβδομος με τον Jordi Torres (Team Pedercini Racing) να είναι πίσω του και να αποτελεί παράλληλα το δεύτερο μη εργοστασιακό αναβάτη στη δεκάδα. Ο Leandro Mercado (Orelac Racing VerdNatura) ολοκλήρωσε τον αγώνα ένατος και ο Alessandro Delbianco (Althea Mie Racing Team) έκλεισε τη δεκάδα.

Tissot Superpole Race

Ο καυτός ήλιος του Σαββάτου και οι 45 οC της ασφάλτου έδωσαν τη θέση τους σε μια… συννεφιασμένη Κυριακή με πιο ευνοϊκές συνθήκες, τόσο για τους αναβάτες όσο και για τα ελαστικά των μοτοσυκλετών. Η θερμοκρασία της ασφάλτου είχε πέσει στους 32 οC και ο Rea χρησιμοποίησε μαλακά ελαστικά στην ZX-10RR του, ενώ το γεγονός ότι ο Sprint Race είναι μισής διάρκειας του έδωσε τη δυνατότητα να μην κάνει έναν αγώνα τακτικής όσον αφορά την φθορά των ελαστικών και να ξεκινήσει δίνοντας το 100% εξ αρχής.

Ωστόσο, ο Rea δεν κατάφερε να επιτεθεί στον Bautista που έστριψε πρώτος. Παράλληλα, ο Razgatliolgu έστριψε τρίτος και βρήθηκε πίσω απ’ τον πρωταθλητή, ο οποίος πήρε τα ηνία στην K6 και ξεκίνησε να φεύγει μπροστά. Τέταρτος ήταν ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) και μάλιστα ήρθε σε επαφή με τον van der Mark την ώρα που έστριβαν χωρίς όμως να υπάρξουν δράματα. Ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) λίγο πριν το τέλος του πρώτου γύρου, στην γρήγορη Κ16 είχε ένα θεαματικό highside χωρίς όμως να τραυματιστεί.

Μόλις οι αναβάτες σταθεροποίησαν το ρυθμό τους -και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θερμοκρασία της ασφάλτου- είδαμε το Rea να περνά σε άλλη διάσταση και να σπάει το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου αγώνα, σχεδόν κάθε φορά που περνούσε τη γραμμή εκκίνησης. Οι μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις ήταν εξίσου θεαματικές και στα μέσα του αγώνα ο Davies πέρασε τους αναβάτες της Pata Yamaha van der Mark και Lowes και ολοκλήρωσε τον αγώνα του τέταρτος, αφήνοντάς τους στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Μπροστά, ο Rea κατάφερε να επιστρέψει στο πρώτο σκαλί του βάθρου και να κατακτήσει την τρίτη του νίκη στην πίστα της Αργεντινής, αφού πρώτα καρδιοχτύπησε με μια παραλίγο πτώση. Δεύτερος είδε την καρό σημαία ο Bautista, έχοντας τον Razgatlioglu πίσω του, ο οποίος ανέβηκε για 14η φορά φέτος στο βάθρο. Ο Sandro Corterse (GRT Yamaha WorldSBK) ήταν αρκετά δυνατός και κατάφερε να τερματίσει στην έβδομη θέση, αφήνοντας πίσω του τον Leon Haslam. Η σχάρα του grid για το δεύτερο σκέλος αναδιαμορφώθηκε από τους Tom Sykes και Mercardo που τερμάτισαν ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Δεύτερο σκέλος

Ο τρίτος και τελευταίος αγώνας στην πίστα της Αργεντινής ήταν γεμάτος θέαμα από τις μάχες που έγιναν σε όλες τις θέσεις της δεκάδας. Στην εκκίνηση ο Rea κατάφερε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole στην Κ1, αφήνοντας πίσω του τους Bautista και Razgatlioglu, ενώ ο Cortese βρέθηκε τέταρτος. Ο Davies είχε μια μέτρια εκκίνηση και από τέταρτος έστριψε έβδομος, έχοντας μπροστά τους αναβάτες της Pata Yamaha. Μόλις το τοπίο άρχισε να ξεδιαλύνει είδαμε τον Rea να απομακρύνεται από τον Bautista που τον ακολουθούσε, ενώ ο Razgatlioglu ήταν πιο αμείλικτος από ποτέ κυνηγώντας τον Ισπανό της Ducati. Παράλληλα, ο Davies είχε καταφέρει να ανακτήσει την τέταρτη θέση χάρη στην υψηλή τελική και την επιτάχυνση της V4 R στις ευθείες.

Στον έβδομο γύρο, στην πίσω ευθεία της πίστας, ο Rea έβαλε κατά λάθος νεκρά και αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας μέχρι να ξαναβάλει πρώτη, δίνοντας προσωρινά τα ηνία στον Bautista! Ωστόσο, έναν γύρο αργότερα ο πρωταθλητής κατάφερε να ανακάμψει από το λάθος του και να προσπεράσει τον Ισπανό στην Κ7, κάνοντάς τον μάλιστα να ανοίξει τη γραμμή του. Αυτό επέτρεψε στους Razgatlioglu και Davies να κλείσουν την απόσταση που τους χώριζε από τους δύο πρώτους. Λίγο, πριν τα μέσα του αγώνα, ο Davies κατάφερε στην Κ10 να προσπεράσει τον Τούρκο και ξεκίνησε να καταδιώκει τον teammate του, Bautista. Οι τρεις τους προσέφεραν άπλετο θέαμα στο κοινό, καθώς ο Bautista τα βρήκε σκούρα τόσο με τον Davies που τον προσπέρασε όσο και με τον Razgatlioglu, που έκανε το ίδιο από την εξωτερική της Κ2. Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα για τον Bautista και από εκεί που έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός στην αρχή του τριημέρου με μια νίκη, βρέθηκε να τερματίζει πέμπτος πίσω από τον Van der Mark.

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος, ο Mercado έδειχνε εξαιρετικά ανταγωνιστικός και ήταν εντός της δεκάδας έχοντας προσπεράσει τόσο τον Torres όσο και τον Haslam. Μάλιστα, μονομάχησε και με τον Rinaldi στην Κ15, ανεβαίνοντας στην έβδομη θέση. Ωστόσο, ο Laverty δεν άργησε και έκανε την κίνησή του προσπερνώντας και τους δύο λίγο αργότερα. Ο Rea ήταν πραγματικά αδίστακτος και η επιλογή του να βάλει τα μαλακά ελαστικά στους αγώνες της Κυριακής ήταν σωστή, αφού απέφερε πολύτιμους καρπούς για την ομάδα με άλλη μια πρωτιά. Παρότι αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στις αριστερές στροφές στα τελευταία στάδια του αγώνα, δεν έμεινε απλά μπροστά αλλά τερμάτισε πρώτος με διαφορά 5” απ’ τον Davies. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε για άλλη μια φορά ο Razgaltiolgu, ενώ πίσω του τερμάτισε ο van der Mark. Την πεντάδα έκλεισε ο Bautista, έχοντας πίσω του τον Lowes. Ο Laverty είδε έβδομος την καρό σημαία και ο Mercado τερμάτισε όγδοος κάνοντας έναν εξαιρετικό αγώνα, αφού είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση. Η δεκάδα ολοκληρώθηκε από τους Torres και Haslam τερματίζοντας ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Ένας ακόμη γύρος μένει για την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος και παρότι έχουμε ήδη πρωταθλητή, το ενδιαφέρον παραμένει υψηλό, διότι οι τελευταίοι αγώνες θα κρίνουν το μέλλον πολλών αναβατών που δεν έχουν υπογράψει συμβόλαιο με κάποια ομάδα για του χρόνου.

Ετικέτες

WSBK Phillip Island – Πρώτο σκέλος: Πτώση Rea, νίκη Razgatlioglu!

Το έκαναν Κολοσσαίο!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

29/2/2020

Η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος άνοιξε με τον καλύτερο τρόπο: Με το πρώτο σκέλος να μην θυμίζει σε τίποτα τον περσινό αγώνα, που ο Bautista είχε εξαφανιστεί μπροστά με διαφορά πάνω από 10” απ’ τον δεύτερο! Οι μονομαχίες, η ένταση και η αγωνία ήταν στο κόκκινο μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, δίνοντας μια γερή δόση θεάματος σε όλους εμάς που περιμέναμε πως και πως να ξεκινήσει!

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε και ο καιρός, που κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής δυσκόλεψε αρκετούς αναβατές να βρουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις για τις μοτοσυκλέτες τους. Στην Superpole, που αποφασίζονται οι θέσεις εκκίνησης των αναβατών, είδαμε τον Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) να σπάει τα χρονόμετρα και να γράφει τον απόλυτο χρόνο στο Phillip Island με 1:29,230! Έτσι μας θύμισε για άλλη μια φορά γιατί λέγεται Mr.Superpole, κλειδώνοντας την pole για το πρώτο σκέλος και τον Tissot Superpole Race! “Η S1000RR ήταν σκέτη μαγεία οδηγώντας τη με τα ελαστικά τον κατατακτήριων” θα έλεγε ο μετά από έναν πολύ απρόβλεπτο αγώνα!

Μπήκαν στο ρινγκ!

Φέτος, ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) ήρθε στην Αυστραλία πιο καλά προετοιμασμένος και πιο δυνατός από ποτέ, κάτι που επιβεβαιώθηκε με το που έσβησαν τα φώτα. Ο περσινός πρωταθλητής της Kawasaki εκτοξεύτηκε μπροστά και κατάφερε από τρίτος να στρίψει πρώτος, όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν πάρα πολύ άσχημα δύο στροφές πιο κάτω, στην Κ3, αφού την ώρα που έστριβε ταυτόχρονα με τον Sykes ήρθαν σε επαφή και βγήκε εκτός πίστας! Επιστρατεύοντας όλες τις γνώσεις του στο Motocross για να διασχίσει την αμμοπαγίδα, ο Rea απέφυγε την πτώση και επέστρεψε στην πίστα, συνεχίζοντας τον αγώνα απ’ την τελευταία θέση. Προφανώς και δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με αυτό που έγινε. Είπε πως ο Sykes τα "κάνει αυτά..." και δεν δέχτηκε πως ήταν απλό αγωνιστικό συμβάν.

Η στιγμή που οι Rea και Sykes έρχονται σε επαφή στην Κ3

 

Εκνευρισμένος λοιπόν. ιδιαίτερα από την στιγμή που λίγους γύρους μετά ο Rea έχασε το μπροστινό στην κατηφορική Κ8 και βρέθηκε να φέρνει κωλοτούμπες στην αμμοπαγίδα, την ώρα που η μοτοσυκλέτα του έκανε ακριβώς το ίδιο λίγα μέτρα δίπλα του! Το πρώτο σκέλος έληξε άδοξα για τον Rea, όμως το θετικό είναι πως δεν τραυματίστηκε και πως οι ανταγωνιστές του γνωρίζουν ότι θα επιστρέψει δριμύτερος την Κυριακή. “Ο Rea θα μας προκαλέσει στους αυριανούς αγώνες!” είπε ο Scott Redding (ARUBA.IT Racing – Ducati)  και ανυπομονεί να βρεθεί στο ρινγκ μαζί του.

Το ντεμπούτο του Redding μπορεί να μην ήταν τόσο εντυπωσιακό όπως του Bautista πέρσι, όμως ο ερχομός του Βρετανού αναβάτη στα Superbikes υπόσχεται να προσθέσει πολύ θέαμα! Κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών, ο Redding έλυσε το πρόβλημα της πρόσφυσης και της φθοράς του πίσω ελαστικού της V4R και προετοίμασε τόσο τη μοτοσυκλέτα του και τον εαυτό του όσο καλύτερα γινόταν. Μπορεί να μην φορούσε τα γάντια του box που τόσο αγαπά, όμως μπήκε στο ρινγκ του Phillip Island με την V4R και ξεκαθάρισε σε όλους τους αντιπάλους του πως όποιος κάνει το λάθος να τον υποτιμήσει θα το μετανιώσει!

Αυτό έπαθε ο Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) την ώρα που ετοιμαζόταν να επιτεθεί στους αναβάτες της Pata Yamaha van der Mark και Razgatlioglu και να περάσει στην πρώτη θέση, όταν ο Redding τον προσπέρασε απ’ την εσωτερική και ματαίωσε τα σχέδιά του!

Η αγωνία χτύπησε κόκκινο στον τελευταίο γύρο μετά απ’ την προσπέραση του Redding κατά του Lowes, όταν οι τέσσερις πρώτοι – van der Mark, Razgatlioglu, Lowes και Redding- πέρασαν σχεδόν ταυτόχρονα τη γραμμή τερματισμού και μας χάρισαν έναν αξέχαστο αγώνα. Tη μεγαλύτερη τελική από τους τρεις πρώτους είχε η ZX-10RR του Lowes με 322,4km/h, όμως νικητής ήταν ο Razgatliglu με τον αναβάτη της Kawasaki να τερματίζει δεύτερος, ενώ η τρομακτική επιτάχυνση της V4R στην ευθεία έβαλε τον Redding στη τρίτη θέση, αφήνοντας τον van der Mark τέταρτο! Όλοι τους θα μπορούσαν να είχαν νικήσει, όμως -όπως φάνηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση- ο νικητής ήταν αυτός που ρίσκαρε περισσότερο.

Ο Razgatlioglu ήταν αγχωμένος πριν τον αγώνα, διότι γνώριζε πως το Phillip Island ευνοεί περισσότερο τους αναβάτες που οδηγούν με ροή και όχι επιθετικά όπως αυτός. “Στους τελευταίους δύο γύρους ήμουν τρομοκρατημένος, αισθανόμουν λες και δεν είχα πίσω λάστιχο, όμως κατάφερα να κλέψω τη νίκη μέσα απ’ τα χέρια των υπόλοιπων παίρνοντας το ρίσκο να φρενάρω οριακά στην τελευταία στροφή και να βγω στην ευθεία με μεγαλύτερη ταχύτητα!” δήλωσε μετά τη νίκη του ο Τούρκος της Yamaha. Στους αυριανούς αγώνες περιμένουμε τον Redding να είναι ακόμη πιο ανταγωνιστικός, καθώς κατά τη διάρκεια του αγώνα βρήκε τη λύση για να μειώσει τη φθορά του εμπρός ελαστικού και να αυξήσει την πληροφόρηση του πιρουνιού!

Από την πλευρά της Honda, ο Leon Haslam παρότι κατάφερε να κλείσει την πεντάδα ήταν αρκετά απογοητευμένος με τα αποτελέσματά του καθώς στόχευε για τη νίκη. Έχει όλα τα φόντα να το κάνει, αφού όπως είπε το να διατηρήσει έναν γρήγορο ρυθμό για πολλούς γύρους δεν ήταν καθόλου δύσκολο. Η CBR δεν υστερεί καθόλου σε επιδόσεις συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα. Και αυτό ακριβώς ήταν το πρόβλημα απ’ τον πρώτο κιόλας γύρο, όπου οι δυνάμεις του στροφάλου μαστίγωναν το πίσω ελαστικό, φθείροντάς το ταχύτατα. Ο Halsam προσπάθησε να οδηγήσει όσο πιο συντηρητικά μπορούσε με στόχο να μην το καταναλώσει πριν την καρό σημαία, όμως πέντε γύρους πριν το τέλος ο πίσω τροχός γλιστρούσε τόσο πολύ που δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τους μπροστά. Για αύριο θα είναι καλύτερα προετοιμασμένος, γνωρίζοντας ήδη το πως πρέπει να ρυθμιστεί ο ψεκασμός ώστε να λυθεί το πρόβλημα με την φθορά των ελαστικών.

Ο Bautista, έχοντας πέσει στην Superpole, δεν κατάφερε να βρεθεί σε μια καλή θέση στο grid κι έτσι ξεκίνησε 15ος. Το πρόβλημα δεν ήταν αυτό, ούτε το γεγονός πως τραυμάτισε το αριστερό του χέρι –η πτώση δεν ήταν σφοδρή, όμως πονούσε τόσο που δυσκολευόταν να φορέσει τη στολή του πριν το πρώτο σκέλος – αφού κατάφερε να τερματίσει έκτος. Το πρόβλημα είναι πως κλονίστηκε η εμπιστοσύνη του στη μοτοσυκλέτα και ενώ θα μπορούσε να είχε προσπεράσει περισσότερους αναβάτες, έχανε αρκετό χρόνο σε κάθε προσπέραση επειδή φοβόταν να πιέσει περισσότερο την Triple R, μη γνωρίζοντας το πως ακριβώς θα συμπεριφερθεί.

Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha), όντας ο ταχύτερος μη εργοστασιακός αναβάτης, με τον Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) να έρχεται όγδοος. Παρότι, ο Sykes ξεκίνησε εντυπωσιακά άρχισε να χάνει σταδιακά θέσεις και τερμάτισε ένατος, έχοντας πίσω του τον Michael Ruben Rinaldi (Team GOELEVEN) να κλείνει τη δεκάδα.

Το πρώτο σκέλος ήταν αρκετά απρόβλεπτο για πολλούς αναβάτες και μας προσέφερε μπόλικο θέαμα, ενώ αύριο περιμένουμε τους Rea και Haslam να αντεπιτεθούν, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό! Τέλος, ο Leon Camier (Barni Racing Team) αν και έλαβε μέρος σε μερικές επίσημες δοκιμές πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, του απαγορεύτηκε να πάρει μέρος στον αγώνα λόγω του τραυματισμένου του ώμου.

Ετικέτες