Motul WSBK 2019: Μονομαχίες στο El...Villicum

Ένα αγωνιστικό τριήμερο γεμάτο ένταση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/10/2019

Το πρώτο σκέλος του προτελευταίου γύρου του πρωταθλήματος στην Αργεντινή ξεκίνησε με 12 αντί για 18 αναβάτες που θα έπρεπε κανονικά. Η υψηλή θερμοκρασία της ασφάλτου που έφτανε τους 45 οC και τα εν δυνάμει προβλήματα που μπορούσε να δημιουργήσει στα φρεσκοστρωμένα κομμάτια της ασφάλτου, ήταν που έκανε ορισμένους αναβάτες να μην αγωνιστούν το Σάββατο. Τις ανησυχίες τους εξέφρασε και ο εκπρόσωπός τους στο meeting για την ασφάλεια των αναβατών, που έγινε την Παρασκευή το απόγευμα. Μάλιστα, η διοργάνωση πραγματοποίησε άλλο ένα meeting την επόμενη μέρα -όπως είχε συμφωνηθεί- μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμαστικών, λόγω της θερμοκρασίας που είχε πολλές αυξομειώσεις, μεταβάλλοντας τις συνθήκες στην πίστα. Εκείνη την ώρα όλοι οι αναβάτες ήταν ευχαριστημένοι, αλλά λίγο πριν την έναρξη του πρώτου σκέλους, ο υδράργυρος ανέβηκε και έτσι οι Laverty (Team Goeleven), Melandri (GRT Yamaha WorldSBK), Kiyonari (Moriwaki Althea Honda Team), Cortese (GRT Yamaha WorldSBK), Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati)  και Camier (Moriwaki Althea Honda Team) πήραν την απόφαση να μην αγωνιστούν, αφήνοντας έτσι τη σχάρα εκκίνησης μισογεμάτη και μειώνοντας αισθητά τον ανταγωνισμό.

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και η Dorna μέσα από ένα δελτίο τύπου, τοποθετήθηκε πάνω σε αυτό λέγοντας πως η νούμερο ένα προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια των αναβατών και γι' αυτό το λόγο μάλιστα το El Villicum είχε καθαριστεί ενδελεχώς από την Πέμπτη –όπως συμβαίνει σε κάθε πίστα πριν πραγματοποιηθεί ένας αγώνας παγκοσμίου επιπέδου σε αυτή- ώστε να υποδεχτεί τους αναβάτες χαρίζοντας όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες, τόσο στα δοκιμαστικά όσο και στους αγώνες.

Πρώτο Σκέλος

Με το που έσβησαν τα φώτα, οι αναβάτες των Superbikes μας χάρισαν μια εκρηκτική εκκίνηση. Ο Alvaro Bautista (ARUBA.IT Racing – Ducati) προσπάθησε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole position, όμως ήρθε αντιμέτωπος με την ακόρεστη δίψα του Rea για την κορυφή. Ωστόσο, και οι δύο τους δεν είχαν υπολογίσει τον ιπτάμενο Ολλανδό, Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team), που με μια παράτολμη κίνηση κατάφερε να πάρει τα ηνία του αγώνα στην πρώτη στροφή. Πίσω από τους τρεις πρώτους βρέθηκε ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing), που από του χρόνου θα είναι ομόσταβλος με τον van der Mark, ενώ πέμπτος και έκτος έστριψαν οι Lowes και Sykes αντίστοιχα.

Μόλις οι αναβάτες βρήκαν τα πατήματά τους, οι τέσσερις πρώτοι μας πρόσφεραν μπόλικο θέαμα. Ο Bautista έδειξε με την κατάκτηση της pole, πως είχε τα φόντα να βρεθεί στην κορυφή, όμως ο Rea δεν πρόκειται να τον άφηνε να πάρει μια εύκολη νίκη κι έτσι ξεκίνησαν οι πρώτες μονομαχίες μεταξύ τους. Η υπεροχή της V4 R στις ευθείες ήταν ξεκάθαρη, όπως και της ZX-10RR στις στροφές κι έτσι οι προσπεράσεις δεν περιορίστηκαν μόνο σε ένα σημείο της πίστας.

Με 16 γύρους να απομένουν μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, οι Bautista, Rea και Razgatlioglu ανέβασαν το ρυθμό τους και άρχισαν να δημιουργούν απόσταση από τους υπόλοιπους. Ο van der Mark ήταν ο πρώτος που έδειξε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει το γκρουπ των τριών πρώτων αναβατών, μένοντας πίσω στη τέταρτη θέση. O Bautista έπειτα, συνέχισε να ανεβάζει το ρυθμό του με ένα σερί από ταχύτερους γύρους, στον οποίο μονάχα ο Rea κατάφερε να απαντήσει μένοντας κοντά του, ενώ ο Razgatlioglu που ήταν τρίτος περιορίστηκε στο να τους παρακολουθεί να απομακρύνονται. Για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα οι αναβάτες διατήρησαν αυτές τις θέσεις. Πιο πίσω, στις μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας είδαμε τον Leon Haslam να κυνηγά τον αναβάτη που θα τον αντικαταστήσει από του χρόνου στην Kawasaki, τον Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team), αλλά ενώ τον πλησίασε δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.

Γύρο με το γύρο, γινόταν όλο και πιο ξεκάθαρο πως ο Rea δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί το ρυθμό του Bautista κι έτσι ο Ισπανός κατέκτησε την πρώτη νίκη του σαββατοκύριακου. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Rea παρά τα λάθη του στην Κ6, τα οποία δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί επαρκώς ο Razgatlioglu που τερμάτισε τρίτος. Τέταρτος πέρασε την καρό σημαία ο van der Mark με τον teammate του Alex Lowes να κλείνει την πεντάδα. Ο Haslam ήρθε έκτος, όμως δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Lowes, που τόσο ήθελε ώστε να καταφέρει να βρεθεί πιο κοντά στην τρίτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Tom Sykes (BMW Motorrad    WorldSBK Team) τερμάτισε έβδομος με τον Jordi Torres (Team Pedercini Racing) να είναι πίσω του και να αποτελεί παράλληλα το δεύτερο μη εργοστασιακό αναβάτη στη δεκάδα. Ο Leandro Mercado (Orelac Racing VerdNatura) ολοκλήρωσε τον αγώνα ένατος και ο Alessandro Delbianco (Althea Mie Racing Team) έκλεισε τη δεκάδα.

Tissot Superpole Race

Ο καυτός ήλιος του Σαββάτου και οι 45 οC της ασφάλτου έδωσαν τη θέση τους σε μια… συννεφιασμένη Κυριακή με πιο ευνοϊκές συνθήκες, τόσο για τους αναβάτες όσο και για τα ελαστικά των μοτοσυκλετών. Η θερμοκρασία της ασφάλτου είχε πέσει στους 32 οC και ο Rea χρησιμοποίησε μαλακά ελαστικά στην ZX-10RR του, ενώ το γεγονός ότι ο Sprint Race είναι μισής διάρκειας του έδωσε τη δυνατότητα να μην κάνει έναν αγώνα τακτικής όσον αφορά την φθορά των ελαστικών και να ξεκινήσει δίνοντας το 100% εξ αρχής.

Ωστόσο, ο Rea δεν κατάφερε να επιτεθεί στον Bautista που έστριψε πρώτος. Παράλληλα, ο Razgatliolgu έστριψε τρίτος και βρήθηκε πίσω απ’ τον πρωταθλητή, ο οποίος πήρε τα ηνία στην K6 και ξεκίνησε να φεύγει μπροστά. Τέταρτος ήταν ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) και μάλιστα ήρθε σε επαφή με τον van der Mark την ώρα που έστριβαν χωρίς όμως να υπάρξουν δράματα. Ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) λίγο πριν το τέλος του πρώτου γύρου, στην γρήγορη Κ16 είχε ένα θεαματικό highside χωρίς όμως να τραυματιστεί.

Μόλις οι αναβάτες σταθεροποίησαν το ρυθμό τους -και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θερμοκρασία της ασφάλτου- είδαμε το Rea να περνά σε άλλη διάσταση και να σπάει το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου αγώνα, σχεδόν κάθε φορά που περνούσε τη γραμμή εκκίνησης. Οι μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις ήταν εξίσου θεαματικές και στα μέσα του αγώνα ο Davies πέρασε τους αναβάτες της Pata Yamaha van der Mark και Lowes και ολοκλήρωσε τον αγώνα του τέταρτος, αφήνοντάς τους στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Μπροστά, ο Rea κατάφερε να επιστρέψει στο πρώτο σκαλί του βάθρου και να κατακτήσει την τρίτη του νίκη στην πίστα της Αργεντινής, αφού πρώτα καρδιοχτύπησε με μια παραλίγο πτώση. Δεύτερος είδε την καρό σημαία ο Bautista, έχοντας τον Razgatlioglu πίσω του, ο οποίος ανέβηκε για 14η φορά φέτος στο βάθρο. Ο Sandro Corterse (GRT Yamaha WorldSBK) ήταν αρκετά δυνατός και κατάφερε να τερματίσει στην έβδομη θέση, αφήνοντας πίσω του τον Leon Haslam. Η σχάρα του grid για το δεύτερο σκέλος αναδιαμορφώθηκε από τους Tom Sykes και Mercardo που τερμάτισαν ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Δεύτερο σκέλος

Ο τρίτος και τελευταίος αγώνας στην πίστα της Αργεντινής ήταν γεμάτος θέαμα από τις μάχες που έγιναν σε όλες τις θέσεις της δεκάδας. Στην εκκίνηση ο Rea κατάφερε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole στην Κ1, αφήνοντας πίσω του τους Bautista και Razgatlioglu, ενώ ο Cortese βρέθηκε τέταρτος. Ο Davies είχε μια μέτρια εκκίνηση και από τέταρτος έστριψε έβδομος, έχοντας μπροστά τους αναβάτες της Pata Yamaha. Μόλις το τοπίο άρχισε να ξεδιαλύνει είδαμε τον Rea να απομακρύνεται από τον Bautista που τον ακολουθούσε, ενώ ο Razgatlioglu ήταν πιο αμείλικτος από ποτέ κυνηγώντας τον Ισπανό της Ducati. Παράλληλα, ο Davies είχε καταφέρει να ανακτήσει την τέταρτη θέση χάρη στην υψηλή τελική και την επιτάχυνση της V4 R στις ευθείες.

Στον έβδομο γύρο, στην πίσω ευθεία της πίστας, ο Rea έβαλε κατά λάθος νεκρά και αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας μέχρι να ξαναβάλει πρώτη, δίνοντας προσωρινά τα ηνία στον Bautista! Ωστόσο, έναν γύρο αργότερα ο πρωταθλητής κατάφερε να ανακάμψει από το λάθος του και να προσπεράσει τον Ισπανό στην Κ7, κάνοντάς τον μάλιστα να ανοίξει τη γραμμή του. Αυτό επέτρεψε στους Razgatlioglu και Davies να κλείσουν την απόσταση που τους χώριζε από τους δύο πρώτους. Λίγο, πριν τα μέσα του αγώνα, ο Davies κατάφερε στην Κ10 να προσπεράσει τον Τούρκο και ξεκίνησε να καταδιώκει τον teammate του, Bautista. Οι τρεις τους προσέφεραν άπλετο θέαμα στο κοινό, καθώς ο Bautista τα βρήκε σκούρα τόσο με τον Davies που τον προσπέρασε όσο και με τον Razgatlioglu, που έκανε το ίδιο από την εξωτερική της Κ2. Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα για τον Bautista και από εκεί που έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός στην αρχή του τριημέρου με μια νίκη, βρέθηκε να τερματίζει πέμπτος πίσω από τον Van der Mark.

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος, ο Mercado έδειχνε εξαιρετικά ανταγωνιστικός και ήταν εντός της δεκάδας έχοντας προσπεράσει τόσο τον Torres όσο και τον Haslam. Μάλιστα, μονομάχησε και με τον Rinaldi στην Κ15, ανεβαίνοντας στην έβδομη θέση. Ωστόσο, ο Laverty δεν άργησε και έκανε την κίνησή του προσπερνώντας και τους δύο λίγο αργότερα. Ο Rea ήταν πραγματικά αδίστακτος και η επιλογή του να βάλει τα μαλακά ελαστικά στους αγώνες της Κυριακής ήταν σωστή, αφού απέφερε πολύτιμους καρπούς για την ομάδα με άλλη μια πρωτιά. Παρότι αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στις αριστερές στροφές στα τελευταία στάδια του αγώνα, δεν έμεινε απλά μπροστά αλλά τερμάτισε πρώτος με διαφορά 5” απ’ τον Davies. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε για άλλη μια φορά ο Razgaltiolgu, ενώ πίσω του τερμάτισε ο van der Mark. Την πεντάδα έκλεισε ο Bautista, έχοντας πίσω του τον Lowes. Ο Laverty είδε έβδομος την καρό σημαία και ο Mercado τερμάτισε όγδοος κάνοντας έναν εξαιρετικό αγώνα, αφού είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση. Η δεκάδα ολοκληρώθηκε από τους Torres και Haslam τερματίζοντας ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Ένας ακόμη γύρος μένει για την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος και παρότι έχουμε ήδη πρωταθλητή, το ενδιαφέρον παραμένει υψηλό, διότι οι τελευταίοι αγώνες θα κρίνουν το μέλλον πολλών αναβατών που δεν έχουν υπογράψει συμβόλαιο με κάποια ομάδα για του χρόνου.

Ετικέτες

MotulWSBK 2020 Jerez 2η μέρα δοκιμών: Ο Rea στην κορυφή!

Τι έδειξαν οι δοκιμές
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/1/2020

Ο καιρός την τελευταία μέρα των δοκιμών στη Jerez ήταν καλύτερος και συνολικά βοήθησε όλους τους αναβάτες στο να συλλέξουν δεδομένα με τις μοτοσυκλέτες τους. Το πρωί ξεκίνησε με βροχές, όμως όσο η ώρα περνούσε η κακοκαιρία υποχωρούσε και η πίστα ξεκίνησε να στεγνώνει. Το απόγευμα με τις συνθήκες να είναι μεικτές, οι αναβάτες δοκίμασαν όσα περισσότερα εξαρτήματα μπορούσαν.

Ο "κανίβαλος" Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) (σ.σ. αυτό το παρατσούκλι του έχουν δώσει οι Ιταλοί) ήταν πεπεισμένος πλέον πως δεν θα καταφέρει να οδηγήσει σε στεγνή άσφαλτο και μάλιστα είχε κλείσει εισιτήρια για να αναχωρήσει νωρίς το απόγευμα για την πατρίδα του. Ωστόσο, με τον καιρό να γλυκαίνει ο πολυπρωταθλητής φόρεσε τη στολή του και μπήκε στην πίστα ολοκληρώνοντας 19 γύρους. Γνωρίζει πάρα πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα του και με ημι-βρόχινες συνθήκες σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Η αγωνιστική γραμμή ήταν βρεγμένη σε ορισμένα σημεία της πίστας και για να πετύχει τον καλύτερο χρόνο, δοκιμάζοντας παράλληλα ένα νέο εξάρτημα, ρίσκαρε αρκετά με το πίσω ελαστικό να γλιστράει συχνά. Δεν μπήκε σε λεπτομέρειες σχετικά με αυτά που δοκίμασε, αλλά περιορίστηκε στο ότι αλλάζοντας το ύψος της μοτοσυκλέτας μπροστά κατάφερε να βελτιώσει τη συμπεριφορά της στο στρίψιμο. Ωστόσο, είναι κάτι που θα επανεξεταστεί και θα επιβεβαιωθεί σίγουρα στις ιδιωτικές δοκιμές της Kawasaki στην Catalunya την ερχόμενη Δευτέρα, μια πίστα στην οποία δεν έχει ξαναοδηγήσει όπως είπε και είναι αρκετά ενθουσιασμένος.

Από τη Jerez δεν αποκόμισε πολλά πράγματα ο Rea, ενώ το γεγονός πως δεν οδήγησε όσο η πίστα ήταν βρεγμένη, ήταν επειδή πολύ απλά δεν είχε να του προσφέρει κάτι παρά μόνο το ρίσκο μιας πτώσης. Τόσο ο ίδιος όσο και η ομάδα του γνωρίζουν ήδη τις βασικές ρυθμίσεις της ZX-10RR, ενώ το να βρουν τις ρυθμίσεις για το βρεγμένο ήταν άσκοπο. Τόνισε πώς πλέον έχουν εξειδικευτεί τόσο πολύ τα πράγματα που άλλες ρυθμίσεις χρειάζονται για την βροχή, άλλες για τις μεικτές συνθήκες, άλλες για βρεγμένο χωρίς να βρέχει και άλλες για βρεγμένο με αέρα. Ακόμη, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον φετινό ανταγωνισμό λέγοντας πως υπάρχουν τέσσερις με πέντε αναβάτες που μπορούν να τον απειλήσουν και να τον εκθρονίσουν απ’ την πενταετή μοναρχία του.

Από την άλλη, ο Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) πέρασε περισσότερο χρόνο μέσα στην πίστα με στόχο να μάθει καλύτερα τη νέα του μοτοσυκλέτα, ενώ “έπαιξε” και με τις ρυθμίσεις του launch control. Ολοκλήρωσε τις δοκιμές του με 44 γύρους τη δεύτερη μέρα και ήρθε τέταρτος στο πίνακα των χρονομετρήσεων.

Ο Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team) έφυγε από τη Jerez ευχαριστημένος με τις επιδόσεις του και βρέθηκε πίσω απ’ τον Rea. Να θυμίσουμε πως είχε μια πτώση στη πρώτη στροφή της πίστας, ενώ τη δεύτερη μέρα συνέχισε ακάθεκτος, καταφέρνοντας να βελτιωθεί στην οδήγηση με βρεγμένη άσφαλτο. Η R1 του αρέσει περισσότερο απ’ την ZX-10RR που οδηγούσε πέρσι, διότι του προσφέρει περισσότερη σιγουριά, λόγω της καλύτερης πρόσφυσης που έχει πίσω. Χάρη σε αυτό μάλιστα είπε πώς ξεπέρασε τις όποιες φοβίες είχε με την οδήγηση στο βρεγμένο. Ωστόσο, ήταν άτυχος επειδή κάθε φορά που έβαζε καινούργια λάστιχα, ο καιρός χειροτέρευε και δεν μπόρεσε να έχει όσο χρόνο ήθελε μέσα στην πίστα. Ο Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Official Team) έκλεισε τη πεντάδα.

Οι “κόκκινοι” είδαν τον Scott Redding με την V4R να βάζει την Aruba.it στη τρίτη θέση του πίνακα. Ο Βρετανός μπορεί να αστειεύτηκε λέγοντας: “Τελικά το χειμώνα βρέχει στη Jerez”, ωστόσο ήταν από τους αναβάτες που επωφελήθηκαν περισσότερο από αυτό. Πολλοί αγώνες του πρωταθλήματος πραγματοποιούνται υπό βροχή και το να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία με την V4R στο βρεγμένο ήταν κάτι που επιδίωκε. Την πρώτη μέρα, αισθανόταν αρκετά άβολα πάνω στη V4R επειδή δεν είχε καλή πληροφόρηση για την πρόσφυση του πίσω. Τα πράγματα άλλαξαν προς το καλύτερο, όταν με την ομάδα του βρήκαν τις σωστές ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Μάλιστα προς το απόγευμα, που η άσφαλτος είχε σχεδόν στεγνώσει, μπήκε στην πίστα με slick ελαστικά και πέρα απ’ το ότι είχε έναν αρκετά ανταγωνιστικό ρυθμό, βρήκε και τα όρια της μοτοσυκλέτας του σε αυτές τις συνθήκες. Μέχρι και σήμερα η Ducati έχει δοκιμάσει την V4R στο Aragon, τη Valencia (σ.σ. ιδιωτικές δοκιμές) και δύο φορές –πλέον- στη Jerez. Το Portimao που θα φιλοξενήσει τα επόμενα test θα είναι το ιδανικό πεδίο εξέλιξης της V4R λόγω της ποικιλομορφίας της (υψομετρικές διαφορές, σαμαράκια, αρνητική κλήση σε μερικές στροφές) για τη βελτίωση της πρόσφυσης πίσω, τόνισε ο Redding. O Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) μπορεί να είχε δύο πτώσεις την πρώτη μέρα και να ολοκλήρωσε τη δεύτερη με λιγότερους από 30 γύρους στη 15η θέση, όμως μετρά ήδη ένα χρόνο εμπειρίας πάνω στη V4R και μπορεί ακόμη και φέτος να μας εκπλήξει με τις επιδόσεις του.

Η HRC Team έχει έναν τεράστιο όγκο δουλειάς να καλύψει, με τους Bautista και Haslam στο πλάι της να κάνουν ότι μπορούν. Στόχος τους είναι να βρουν τις βασικές ρυθμίσεις του triple R όπως ανέφερε ο Ισπανός αναβάτης. Τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για τον Bautista αφού στο παρελθόν έχει οδηγήσει μόνο V4 κινητήρες και τώρα καλείται όχι μόνο να βρει τις βασικές ρυθμίσεις του τετρακύλινδρου εν σειρά Fireblade αλλά και να προσαρμόσει το στιλ οδήγησής του, με βάση τον τρόπο που αποδίδει ο κινητήρας της Honda. Για αυτό χρειάζεται περισσότερο χρόνο σε στεγνές συνθήκες.

Ο Haslam (HRC Team) ήρθε έκτος στο πίνακα των χρονομετρήσεων και είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που έχει για teammate τον Bautista, επειδή ο εσωτερικός ανταγωνισμός θα τους ωθήσει στο να κυνηγήσουν τις νίκες πιο έντονα. Παράλληλα, χαίρεται που οι γνώσεις του σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της Fireblade βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τον Bautista και είναι ευχαριστημένος με τις επιδόσεις του απ’ τη Jerez.

Στην έβδομη θέση ήταν ο Loris Baz (Ten Kate Racing Yamaha) και κατάφερε να επιβεβαιώσει τη βελτίωση της R1 σε μεικτές συνθήκες, ενώ παράλληλα εξασκήθηκε στις εκκινήσεις, ραφινάροντας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εστίασε στις βασικές ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του, ενώ πίσω του ήταν ο Michael Ruben Rinaldi (Team GOELEVEN) και ο Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) που είχε δύο πτώσεις.

Έξω από τη δεκάδα ήταν οι αναβάτες της BMW με τον Tom Sykes στην 11η θέση. Μαζί με τον teammate του, Eugene Laverty, ολοκλήρωσαν συνολικά 65 γύρους στις δύο ημέρες των δοκιμών. Ο Laverty ενθουσιάστηκε με το νέο πλαίσιο της S1000RR αλλά θέλει περαιτέρω αλλαγές στον κινητήρα της για να γίνει πιο ανταγωνιστικός. Η ομάδα έχει δύο πλαίσια να δοκιμάσει στις δοκιμές του Portimao και αρκετά πράγματα για να εξελίξει μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος.

Η ORELAC Racing VERDNATURA είδε τον rookie της, Maximilian Scheib, να παίρνει την 12η θέση και να εντυπωσιάζει τον κόσμο στα paddock. Στόχος του ήταν να εξοικειωθεί με την ZX-10RR και ήταν ο τέταρτος ταχύτερος μη εργοστασιακός αναβάτης. Τρίτος στην ίδια λίστα, τη δεύτερη μέρα, ήταν ο Garret Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team). Ο Sandro Cortese έλαβε μέρος στις δοκιμές με την Barni Racing Team και ήταν 14ος, αντικαθιστώντας προσωρινά τον Leon Camier, ο οποίος αναρρώνει απ’ τον τραυματισμό του. Ο Cortese έμεινε πολύ ευχαριστημένος απ’ την αίσθηση που του έδωσε η V4R, ενώ μέχρι και τώρα δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με κάποια ομάδα. Ο Sylvain Barrier (Brixx Performance) ήταν 16ος μπροστά απ’ τον Leandro Mercado (Motocorsa Racing). Απομένουν οι δοκιμές στο Portimao, κι έπειτα η αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbike θα ανοίξει με τον αγώνα στο Philip Island!

 

Οι έξι ταχύτεροι χρόνοι

  1. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’40.983 (19 laps)
  2. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team) +0.231 (42 laps)
  3. Scott Redding (ARUBA.IT Racing – Ducati) +0.424 (43 laps)
  4. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +0.659 (44 laps)
  5. Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Official Team) +1.724 (43 laps)
  6. Leon Haslam (HRC Team) +1.814 (32 laps)
Ετικέτες