Motul WSBK 2019: Νικητής ο Rea πρωταθλήτρια η Kawasaki

Εκπληκτικός ο Davies!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2019

Στη Magny Cours, o Rea έγινε πεντάσταρος και ήταν αναμενόμενο πως θα γίνει το ίδιο και για την Kawasaki. Η ώρα της ήρθε στο Losail και η νίκη του Rea στο πρώτο σκέλος, την ανέδειξε πρωταθλήτρια για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Έναν τίτλο που προσέφερε με απόλυτη μαεστρία ο Rea στη Kawasaki, μιας και απ' τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα μέχρι την πτώση της καρό ηγούνταν του αγώνα.

Ωστόσο, πριν καλά - καλά ανάψουν τα αίματα, στο γύρο προθέρμανσης είχαμε την πτώση του Jordi Torres (Team Pedercini Racing) στην Κ1, εκεί που στα φρένα της θα έπεφτε στο δεύτερο γύρο πολύ θεαματικά ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) σε μια επιτυχή προσπάθειά του να μην συγκρουστεί με τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK).


Ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing - Ducati) ενώ είχε ξεκινήσει απ' τη 12η θέση του grid, είχε βρεί τα "πατήματά" του και ήταν έκτος στοχεύοντας τόσο για έναν όσο το δυνατόν καλύτερο τερματισμό αλλά και για να επιβεβαιώσει την δύναμη της Ducati στο Qatar, που έχει δείξει ότι είναι μια πίστα που της ταιριάζει πολύ. Στο παιχνίδι είχε μπει δυναμικά και ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) που από 10ος είχε κερδίσει τρεις θέσεις μέχρι την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με τον Rea να είναι στην κορυφή, έχοντας πίσω του τους Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) και Sandro Cortese (GRT Yamaha WorldSBK). Ωστόσο, ο αναβάτης της GRT δεν θα είχε τη δυνατότητα να παραμείνει μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις, καθώς έπεσε στην Κ7 αφότου τον προσπέρασε ο Davies. Έτσι, ο van der Mark ανέβηκε στην έκτη θέση και αργότερα προσπέρασε τον Razgatlioglu, που ήταν πέμπτος, αν και η μάχη για τρίτη θέση της βαθμολογίας σε αυτό το σκέλος ήταν ξεκάθαρα κερδισμένη από τον Lowes που ήταν πίσω απ' τον Rea.


Από την αρχή της χρονιάς η προσοχή στη μεριά των "κόκκινων" ήταν πάντοτε στραμμένη στον Bautista, που ξεκίνησε τη σεζόν με ένα απίστευτο σερί 11 νικών, κάνοντας τον Davies να μην δείχνει τόσο ανταγωνιστικός. Ωστόσο, ο Ουαλός αναβάτης της Ducati έχει δώσει πολλές μάχες και έχει βρεθεί στο βάθρο αρκετές φορές. Στο Qatar, όμως ήρθαν τα πάνω κάτω με τον Bautista να πασχίζει να διατηρήσει έναν ανταγωνιστικό ρυθμό και τελικά να τερματίζει τέταρτος, σε αντίθεση με τον Davies που έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και απο 12ος ήρθε δεύτερος! Βρέθηκε σε αυτή τη θέση πέντε γύρους πριν το τέλος, όταν προσπέρασε τον Lowes και όπως όλα έδειχναν, αν είχε περισσότερο χρόνο θα είχε καταφέρει να μονομαχήσει και με το Rea. Ο Lowes, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί, ενώ η πεντάδα έκλεισε με τον Leon Haslam.


Ο Loris Baz (Ten Kate Racing - Yamaha) τερμάτισε έβδομος, έχοντας τον Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) πίσω του, ο οποίος βρέθηκε μέσα στη δεκάδα για πρώτη φορά μετά τον Tissot Superpole Race στην Imola. Ένατος και δέκατος ήρθαν οι Laverty (Team Go Eleven) και Camier (Moriwaki Althea Honda Team).

Ο Razgatlioglu έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός και θα μπορούσε να είχε τερματίσει μέσα στις πέντε πρώτες θέσεις, όμως ένα λάθος του στην Κ6 τον έστειλε εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα. Ωστόσο, δεν έπεσε και κατάφερε ολοκληρώσει τον αγώνα, τερματίζοντας 11ος.


Δύο αγώνες απομένουν μέχρι τη αυλαία του πρωταθλήματος και ο ανταγωνισμός για το ποιος θα πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία εχει ανάψει για τα καλά. Ο Davies από την άλλη με τον εκπληκτικό ρυθμό του, υπόσχεται μπόλικο θέαμα και μάχες στις μπροστά θέσεις.

Ετικέτες

Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες