Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Για άλλα δύο χρόνια μαζί Razgatlıoğlu-Yamaha

Ανανέωσε ο Τούρκος για την παραμονή του στα Motul WSBK
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/7/2021

Η Yamaha ανακοίνωσε πριν από λίγο την επέκταση του συμβολαίου για άλλα δύο χρόνια στο FIM Superbike World Championship, με τον Τούρκο αναβάτη Toprak Razgatlıoğlu.

Μετά από μια εξαιρετική πρώτη σεζόν πάνω στο Yamaha R1 το 2020, όπου ο Razgatlıoğlu κέρδισε στον πρώτο του αγώνα στο Phillip Island, ενώ πέτυχε άλλες δύο νίκες μέσα στη χρονιά τερματίζοντας στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, ο Toprak βρίσκεται ήδη στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας με εφτά τερματισμούς στο βάθρο, συμπεριλαμβανομένης και της νίκης του στο Misano.

Αυτές οι επιδόσεις του έχουν προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον από ομάδες, τόσο από τα WSBK όσο και από τα MotoGP, αλλά λίγο πριν τον αγώνα στο Donington Park, η Yamaha Motor Europe και ο 24χρονος Τούρκος συμφώνησαν για την επέκταση του συμβολαίου του μέχρι και το 2023.

Yamaha έχει γίνει οικογένειά μου", δήλωσε ο Razgatlıoğlu "και είμαι ευτυχής που υπέγραψα για άλλα δύο χρόνια. Νομίζω ότι έχουμε βελτιώσει την μοτοσυκλέτα πολύ από το 2020 που μπήκα στην ομάδα, οπότε ήταν μια εύκολη απόφαση για μένα. Έχω δίπλα μου τους καλύτερους και είμαι ευτυχισμένος εδώ. Ίσως τα MotoGP να με απασχολήσουν στο μέλλον, αλλά τώρα έχω εστιάσει να γίνει η δουλειά εδώ, στα WSBK."

Ο Andrea Dosoli, αγωνιστικό διευθυντής Road Racing της Yamaha Motor Europe, είπε ότι το 2020 ήταν μια περίεργη χρονιά για όλους, αλλά και μια χρόνια που έχτισαν μια εξαιρετική σχέση με τον Toprak. Αυτή μάλιστα θεωρεί ότι είναι και η βάση για τις καλές φετινές επιδόσεις της Yamaha, τις καλύτερες που είχε ποτέ από τότε που επέστρεψε στα WSBK. Η απόφαση για ανανέωση του συμβολαίου του ήρθε νωρίτερα απ' ό,τι περίμεναν, καθώς είναι πεπεισμένοι πως τα καλύτερα έπονται!

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Paolo Pavesio, Διευθυντή του Τμήματο Marketin Και Motosport στην Yamaha Europe, ο οποίος τόνισε πως από τη σεζόν του 2020 ο Toprak έδειξε τη δυναμική του ταλέντου του και την προοπτική του για νίκες, ενώ φέτος θεωρείται εκ των διεκδικητών του Πρωταθλήματος.