Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Motul WSBK 2021 Misano: Πρώτη νίκη Toprak Razgatlioglu με πρωταγωνιστή τον Rinaldi

Αυτή τη φορά ήπιε νερό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/6/2021

Ο τούρκος Toprak Razgatlioglu ήταν “θαμώνας” του βάθρου αλλά μέχρι τώρα η δεύτερη θέση ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που είχε πετύχει. Αυτή τη φορά όμως. Όχι μόνο έφτασε στην πηγή αλλά ήπιε και πρώτος νερό, παρά την πίεση του Ιταλού Michael Ruben Rinaldi.

Από την αρχή του αγώνα ο Toprak είχε βάλει στον μάτι τον Rinaldi, γνωρίζοντας πως ο Ιταλός αναβάτης ήταν ο άνθρωπος που έπρεπε να περάσει για να πάρει την πρώτη του νίκη φέτος στο Misano. Οι πρόωρες αψιμαχίες μεταξύ τους έδωσαν την ευκαιρία στο Rea να βρεθεί μπροστά και να οδηγήσει τον αγώνα, όμως ο Rinaldi βρήκε τον τρόπο να κρατήσει πίσω του το Τούρκο και να ανεβάσει ρυθμό πριν τους κουνήσει το μαντίλι ο Rea και δεν το ξαναδούν.

Πράγματι, ο Rinaldi εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως ξέρει την πίστα καλύτερα από το σπίτι του και κατάφερε να φτάσει και να περάσει τον Rea, έχοντα πάντα κοντά του τον Toprak, που επίσης έκανε αυτό ακριβώς που χρειαζόταν, την κατάλληλη στιγμή για να περάσει τον Rea και να παραμείνει κολλημένος στον Rinaldi. Ήταν θέμα χρόνου για τον Toprak να πάρει τα ηνία του αγώνα και να αφήσει τον Rinaldi να έχει την πίεση του Rea για τους επόμενους γύρους. Παρά την προσπάθεια του Ιταλού να πάρει άλλη μια νίκη μέσα στην πατρίδα του, ο Toprak έδειξε πως μπορεί να ελέγξει τον ρυθμό του αγώνα έως το τέλος και πράγματι αυτό έκανε. Με τις θέσεις του βάθρου να έχουν γεμίσει πλέον, ο Redding περιορίστηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Rea που τερμάτισε τρίτος, οπότε δεν κατάφερε να μειώσει την διαφορά στην βαθμολογία από τον πρωτοπόρο.

Αποτελέσματα 2ου αγώνα Misano:

 

  1.        Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

 

2.        Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing - Ducati) +1.286s

 

3.        Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +2.987s

 

4.        Scott Redding (Aruba.it Racing - Ducati) +9.102s

 

5.        Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +10.695

 

6.        Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +13.117s