Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Kawasaki WSBK: Μαζί για άλλα δύο χρόνια η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki του WSBK και η J.Juan

Επέκταση μιας επιτυχημένης συνεργασίας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/4/2021

Η ισπανική εταιρεία κατασκευής συστημάτων πέδησης για μοτοσυκλέτες J.Juan και η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στο WSBK υπέγραψαν συμφωνία επέκτασης της συνεργασίας τους για τα επόμενα δύο χρόνια, συνεχίζοντας την παράλληλη τεχνολογική ανάπτυξή τους μέσα από τους αγώνες. Ακολουθεί το σχετικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Kawasaki:  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διετής ανανέωση συνεργασίας της Kawasaki Racing Team με την J.Juan.

 

Τίποτα δεν μπορεί να διακόψει την παραγωγική συνεργασίας μεταξύ της Καταλανικής εταιρείας συστημάτων φρένων J.Juan και της Kawasaki Racing Team που μόλις ανακοίνωσαν τη συνέχιση της συνεργασίας τους για τις σεζόν 2021 και 2022.Σε οκτώ χρόνια, η σχέση είχε ως αποτέλεσμα επτά πρωταθλήματα WorldSBK και έξι τίτλους κατασκευαστών με την J.Juan να παρέχει στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στα superbikes υδραυλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης δημιουργώντας την τέλεια αίσθηση φρεναρίσματος στα όρια της απόδοσης .Επεκτείνοντας τη χορηγία και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η KRT θα επωφεληθεί από τους σημαντικούς πόρους έρευνας και ανάπτυξης της J.Juan, μιας εταιρείας με εξειδίκευση σε όλες τις πτυχές του εξοπλισμού πέδησης και, ολοένα και περισσότερο της ηλεκτρομηχανικής και της ανάπτυξης λογισμικού αυτού του ταχέως εξελισσόμενου τομέα. Εξυπηρετώντας 85 κατασκευαστές παγκοσμίως μέσω των πέντε κέντρων παραγωγής της στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, η J.Juan είναι βασικός τεχνικός συνεργάτης της Kawasaki Racing Team όπως εξηγεί η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της KRT, Bie lRoda: “Είναι χαρά μου να ανανεώσουμε αυτήν τη συνεργασία με μια εταιρεία που θαυμάζουμε όλοι.

Οι M. Angels, JuanLuis, τώρα Alessio–σε συνδυασμό με το σύνολο του εργατικού δυναμικού -έχουν δεσμευτεί για την ανάπτυξη άριστων προϊόντων. Οι αναβάτες και οι τεχνικοί μας νοιώθουν σίγουροι χρησιμοποιώντας τις λύσεις φρεναρίσματος και γνωρίζουν ότι ο μόνος τρόπος για να κερδίσετε πρωταθλήματα είναι εάν έχετε τους καλύτερους τεχνικούς συνεργάτες. Για την KRT, η ανανέωση αυτής της συμφωνίας έχει μεγάλη σημασία!.”

 

Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Jonathan Rea έχει κάθε λόγο να ευχαριστήσει την J.Juan σχολιάζοντας: «Ο αγώνας έχει να κάνει τόσο με το να τρέχεις όσο και με το να σταματάς, και τα σωληνάκια υψηλής πίσεης J.Juan είναι εξαιρετικά αξιόπιστα. Η αίσθηση φρεναρίσματος είναι τόσο καλή στην πρώτη στροφή όσο και στην τελευταία, επιτρέποντάς μου να επικεντρωθώ στη στρατηγική του αγώνα με σκοπό να κερδίσω!"

Για το2022, ακολουθούν τα θετικά σχόλια του Alex Lowes: "Από τότε που μπήκα στην KRT και χρησιμοποίησα τα εξαρτήματα φρένων της J.Juan στο NinjaZX-10RR, απέκτησα ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη κατά το φρενάρισμα. Η συνέπεια της λειτουργίας των φρένων κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν αξιοσημείωτη και μου επέτρεψε να επικεντρωθώ στην αναζήτηση θέσης στο βάθρο."

Με την υπογραφή της συμφωνίας, ο Ángeles Juan, αντιπρόεδρος της J.Juan, και υπεύθυνος του τμήματος για τα υδραυλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης, σχολίασε: «Η J.Juan είναι περήφανη που συνεχίζει να συνεργάζεται τεχνικά με μια ομάδα υψηλών επαγγελματικών και ανθρώπινων ιδιοτήτων». Ο José Luis Juan, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κατέληξε: "Όπως πάντα, θα ανταποκριθούμε στην πρόκληση. Το όραμά μας είναι να διατηρήσουμε την τεχνική αριστεία για να ικανοποιήσουμε μια ομάδα όπως η KRT που έχει τόσο ανταγωνιστικό ταλέντο".