Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Motul-WSBK: Γρηγορότερη η Kawasaki του Rea από τα MotoGP στο Aragon!

Για άλλη μια φορά έδειξε γιατί κυριαρχεί
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/4/2021

Αυτές τις δύο ημέρες, οι αναβάτες των παγκόσμιου πρωταθλήματος Motul-WSBK βρίσκονται στην πίστα του Aragon για δοκιμές και ταυτόχρονα μαζί τους είναι ο Cal Crutchlow με την Yamaha M1 των MotoGP και ο Dani Pedrosa με την αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της KTM, όπου επίσης κάνουν δοκιμές.

Στο τέλος της πρώτης ημέρας ο πίνακας με τους χρόνους δημιούργησε πολλές κουβέντες και κουτσομπολιά στα pits, διότι η νέα Kawasaki ZX-10RR του Jonathan Rea ήταν ταχύτερη από την Yamaha M1 του Cal Crutchlow και την ΚΤΜ του Dani Pedrosa.

Βέβαια αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η ZX-10RR στα χέρια του Rea βγάζει τη γλώσσα στις μοτοσυκλέτες των MotoGP. Προ τριετίας, στα δοκιμαστικά της Jerez ο Rea είχε κάνει χρόνους που εύκολα τον έβαζαν μέσα στην πρώτη πεντάδα των αντίστοιχων χρόνων που είχαν κάνει οι μοτοσυκλέτες των MotoGP μία εβδομάδα πριν. Μάλιστα αυτό γεγονός είχε κάνει την Kawasaki τότε να ζητήσει από την Dorna να τρέξει ο Rea με την ZX-10RR σε κάποιους αγώνες των MotoGP, ένα αίτημα που απέρριψε η Dorna.   

 

Aragon: Ταχύτεροι χρόνοι της 1ης ημέρας

1- Rea (Kawasaki) 1’49”338

2- Crutchlow (Yamaha MotoGP) 1’49”460

3- Lowes (Kawasaki) 1’49”470

4- Pedrosa (KTM MotoGP) 1’49”912

5- Gerloff (Yamaha GRT) 1’50”557

6- Locatelli (Yamaha PATA) 1’51”550

7- Nozane (Yamaha GRT) 1’52”254

8- Ponsson (Yamaha Alstare) 1’52”946