Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Motul WSBK 2021: Ανακοινώθηκε η λίστα συμμετοχών

Με 22+2 αναβάτες και 5 διαφορετικά εργοστάσια μοτοσυκλετών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/2/2021

Η FIM και η Dorna έδωσαν στη δημοσιότητα τις συμμετοχές των αναβατών και των ομάδων του Motul WSBK για το 2021, όπου θα δούμε 24 μοτοσυκλέτες από πέντε διαφορετικές εταιρείες. Μέχρι στιγμή έχουν επιβεβαιωθεί 22 ονόματα αναβατών και μένουν δύο Honda Fireblade της ομάδας  MIE Racing Honda Team όπου ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει ποιοι αναβάτες θα αγωνίζονται μαζί τους.

Η πιο “νεανική” εταιρεία για το 2021 θα είναι η Yamaha με τους πέντε συνολικά αναβάτες των R1 να είναι ηλικιακά οι μικρότεροι. Πέντε μοτοσυκλέτες θα έχει και η Kawasaki, με τον Jonathan Rea να είναι φυσικά το μεγάλο φαβορί που όλοι οι άλλοι πρέπει να νικήσουν. Η Ducati συνεχίζει με την ομάδα της Aruba.IT και έχοντας της ελπίδες της για τίτλο στον Scott Redding, όπου φέτος θα έχει νέο συγκάτοικο στα box. Με τέσσερεις μοτοσυκλέτες και πολύ γνωστά ονόματα θα παραταχθεί και η BMW αυτή τη χρονιά, με βάση την νέα M1000RR.

Για να δείτε το πρόγραμμα των αγώνων πατήστε ΕΔΩ