Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Ο Leon Camier Team Manager στο HRC!

Αλλαγή ρόλου για τον Βρετανό αναβάτη
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/1/2021

Ο Leon Camier είναι μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες στα paddock των Motul WSBK και για το 2021 αναλαμβάνει έναν εντελώς νέο ρόλο στα δρώμενα, καθώς στα πρώτα επίσημα δοκιμαστικά των Superbikes στην πίστα της Jerez, θα είναι παρών ως Team Manager του Team HRC! Ο Camier αντικαθιστά τον Jaume Colom, ο οποίος είχε αναλάβει τον συγκεκριμένο ρόλο όταν η Honda αποφάσισε την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Βρετανός αναβάτης ανήκε πέρσι στην Barni Racing Team, αλλά ο τραυματισμός στον ώμο από τις περσινές χειμερινές δοκιμές λίγο πριν την έναρξη της σεζόν, δεν του επέτρεψε να τρέξει στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Phillip Island. Όσα επακολούθησαν λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν του έδωσαν την δυνατότητα για μια κανονική επιστροφή στους αγώνες, αλλά φέτος επιστρέφει μέσα από τον καινούργιο του ρόλο.

Ο Camier δήλωσε ότι στο παρελθόν είχε περάσει πολλά χρόνια με την ομάδα της Honda και είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφει στην "οικογένεια" της Big-H, μ' αυτό που χαρακτηρίζει ως "μια τεράστια αλλαγή στην επαγγελματική και την προσωπική του ζωή". Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την Honda που του εμπιστεύεται το project της στα Motul WSBK, ενώ δεσμεύτηκε να δουλέψει με την ίδια αφοσίωση και ζήλο, όπως και όταν ήταν εργοστασιακός αναβάτης.

Ο Camier πήρε μέρος σε 223 αγώνες του Παγκοσμίου Πτωαθλήματος Superbikes, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009. Αν και δεν έχει γευτεί τη χαρά μιας νίκης, ήταν πολύ συχνά μέσα στις μάχες για μια θέση στο βάθρο, πράγμα που το κατάφερε συνολικά εννιά φορές στην καριέρα του.