Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

WSBK Motul: Αλλαγές κανονισμών σε πνεύμα MotoGP

Παρεμβάσεις στους τομείς της ασφάλειας και των δοκιμαστικών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/12/2020

Μετά τις πρόσφατες αλλαγές που έκανε η FIM και η Dorna  στους κανονισμούς των MotoGP, αντίστοιχες παρεμβάσεις έγιναν τώρα και για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK Motul που αφορά όχι μόνο τα Superbike αλλά και τις υπόλοιπες κατηγορίες του θεσμού. Οι κοινές αλλαγές έχουν να κάνουν με τις κίτρινες σημαίες όπου πλέον οι αναβάτες πρέπει να μειώνουν ταχύτητα και όχι απλά να μην προσπερνούν ο ένας τον άλλο. Σε περίπτωση που δουν κίτρινη σημαία κατά τη διάρκεια των ελεύθερων και χρονομετρημένων δοκιμαστικών, ο γύρος ή οι γύροι που αναγκάστηκαν να κόψουν ταχύτητα, δεν θα πηγαίνουν χαμένοι αλλά  οι συγκεκριμένοι αναβάτες θα μπορούν να τους κάνουν ακόμα κι αν έχει πέσει η καρό σημαία. Με αυτό τον τρόπο οι οργανωτές θέλουν να εξασφαλίσουν δίκαιες συνθήκες για όλους και κυρίως να μην δημιουργήσουν πίεση στους αναβάτες που έτυχε να μειώσουν ταχύτητα λόγω κίτρινης σημαίας.

Από το επόμενο πρωτάθλημα, οι αγωνοδίκες θα μπορούν να επιβάλλουν την ποινή “long-lap” στους αναβάτες όπως δηλαδή και στα MotoGP. Η διαφορά εδώ είναι πως αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις πίστες που διεξάγεται το WSBK Motul, οπότε ο εκάστοτε αρμόδιος επιθεωρητής της FIM θα αποφασίζει σε ποιους αγώνες θα μπορεί να επιβληθεί η ποινή του Long-lap και σε ποιους όχι.

Η τρίτη αλλαγή που είχε προαναγγελθεί αφορά τις προδιαγραφές και τη χρήση φωτεινών πινακίδων με μηνύματα μέσα στην πίστα στα πρότυπα της Formula 1 από το 2023. Λόγω δυσκολίας ανάγνωσης σε περίπτωση έντονης βροχής ή ομίχλης, αποφάσισαν να μην εμφανίζουν τις προειδοποιήσεις για την αλλαγή των καιρικών συνθηκών, οι οποίες θα εξακολουθούν να γίνονται με τις σημαίες από τους κριτές.

Μια πολύ σημαντική αλλαγή επί της διαδικασίας των χρονομετρημένων δοκιμαστικών αφορά την κατηγορία SSP300, όπου πλέον όλοι οι αναβάτες θα χρονομετρούνται ταυτόχρονα και δεν θα χωρίζονται σε δύο ξεχωριστά group. Επίσης θα επικαιροποιήσουν τη λίστα με τα μοντέλα παραγωγής που θα μπορούν να κάνουν ιδιωτικές δοκιμές και προπόνηση οι αναβάτες, ώστε να μην μοιάζουν με τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τους.  

Τέλος, αποφάσισαν την παρουσία ελικοπτέρου για μεταφορά τραυματιών σε όποιες πίστες δεν υπάρχει κατάλληλα εξοπλισμένο νοσοκομείο σε απόσταση μικρότερη των 20 λεπτών.