Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

WSBK 2021: Πρόγραμμα 11-13 αγώνων με 3 νέες πίστες

Όλα στο… περίπου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/11/2020

Το μόνο σίγουρο είναι πως τίποτα δεν είναι σίγουρο και πάνω σε αυτή τη λογική έχει βασιστεί το αγωνιστικό πρόγραμμα των Superbike για την επόμενη χρονιά. Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του πρωταθλήματος Gregorio Lavilla, το βασικό πλάνο είναι να γίνουν δέκα αγώνες επί ευρωπαϊκού εδάφους και τρεις εκτός Ευρώπης. Καθώς η παρούσα κατάσταση με τα περιοριστικά μέτρα των κυβερνήσεων για τον COVID-19 έχει δημιουργήσει ανυπέρβλητα εμπόδια τα ταξίδια, οι αγώνες εκτός Ευρώπης όπως εκείνος της Αυστραλίας έχουν μεταφερθεί χρονικά προς το τέλος της χρονιάς, ελπίζοντας πως τα πράγματα θα είναι πιο χαλαρά έως τότε. Το πρόγραμμα θα ξεκινά τον Απρίλη του 2021 και οι αγώνες εκτός Ευρώπης στην Αργεντινή, την Αυστραλία και στη Μέση Ανατολή, έχουν οριστεί από τον Οκτώβρη και μετά. Σύμφωνα με τον Gregorio Lavilla, στα πλάνα της διοργάνωσης είναι να δούμε 2-3 νέες πίστες, που μέχρι τώρα δεν υπήρχαν στο πρόγραμμα των SBK, όμως προς το παρόν δεν μπορεί να πει ποιες θα είναι αυτές. Σίγουρα η μία από αυτές θα είναι στη Μέση Ανατολή, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα για τους αγώνες εκτός Ευρώπης μεταξύ Ιουλίου-Αυγούστου.