Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Δημόσια συγνώμη του Antony West στη FIM για διασπορά ψευδών ειδήσεων

Ήμουν "εν βρασμό ψυχής” λέει ο Αυστραλός
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/11/2020

Ο Antony West είναι από τα γνωστά ονόματα στα παγκόσμια πρωταθλήματα της FIM, αφού είχε αρκετά επιτυχημένη παρουσία στα MotoGP, τα WSBK και WSSP κυρίως με τις ομάδες της Kawasaki. Ταυτόχρονα όμως ο Αυστραλός είχε και αρκετά μπλεξίματα με τις απαγορευμένες ουσίες… με αποτέλεσμα η FIM να του έχει επιβάλει δύο φορές την ποινή του αποκλεισμού συμμετοχής στα πρωταθλήματά της, με την τελευταία να ξεκινά από το 2019 και να λήγει τον Σεπτέμβρη του 2020. Όμως ο Antony West δεν έμεινε άπραγος όσο διαρκούσε η ποινή του και πήγε στην Βραζιλία, όπου έτρεχε στο εθνικό πρωτάθλημα SBK, το οποίο δεν ανήκει μέσα στις αρμοδιότητες της FIM. Παρ’ όλα αυτά η FIM θεώρησε πως αυτή η πράξη του είναι “παράνομη” και τον Ιανουάριο του 2020 του επέβαλε νέα ποινή αποκλεισμού που λήγει πλέον το Μάρτιο του 2021.

Αυτό εξόργισε τον Αυστραλό, που βγήκε δημόσια και είπε πως η FIM τον έχει “βάλει στο μάτι”  και πως “έφτιαξαν” καινούριο κανονισμό για να του επιβάλλουν επιπλέον ποινή. Ανάμεσα στα άλλα, είπε πως η FIM μίλησε με τους Ιάπωνες στην Kawasaki για να σταματήσουν την συνεργασία μαζί του στο βραζιλιάνικο πρωτάθλημα. Και σαν να μην έφταναν αυτά, είπε πως η FIM επέτρεψε το 2013 να έχει παράνομη ECU η μοτοσυκλέτα του Marc Marquez για να πάρει το πρωτάθλημα, αλλά και πως τα πρωταθλήματα που κέρδισε ο Valentino Rossi με τα δίχρονα GP500 ήταν αποτέλεσμα των ειδικών ελαστικών που έφτιαχναν για τον Ιταλό, με την FIM να κάνει τα στραβά μάτια!

“Τα παρατάω, τέλος! Αυτοί οι διεφθαρμένοι άνθρωποι είναι εκτός ελέγχου και προσπαθούν να με καταστρέψουν. Τρέχω στη Βραζιλία που το πρωτάθλημα δεν είναι υπό την επίβλεψη της FIM και τώρα εφεύραν δικούς τους νόμους που τους επιτρέπουν να ελέγχουν εμένα εκεί πέρα.”

Όμως τώρα φαίνεται πως του πέρασαν τα νεύρα ή (το πιθανότερο) μεσολάβησαν συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών σε πιο ήρεμο πνεύμα, με αποτέλεσμα να κάνει επιτόπια στροφή και να πάρει πίσω όλα όσα είπε. Συγκεκριμένα ζήτησε συγνώμη για την διασπορά ψευδών ειδήσεων μέσω των social media, τις οποίες δικαιολόγησε πως βασίζονταν στον “θυμό” και την “απερισκεψία” της στιγμής και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. “Θέλω να απολογηθώ στους ανθρώπους της FIM και τους συναδέρφους μου αναβάτες (σ.σ. Rossi και Marquez) για όσα ανυπόστατα έγραψα”.

Και συνέχισε λέγοντας πως ευχαριστεί τη FIM που έκαναν ότι μπορούσαν για να πάρει πίσω την διεθνή αγωνιστική του άδεια όσο πιο γρήγορα γίνεται και πως είναι έτοιμος να επιστρέψει στους αγώνες όταν λήξει η ποινή του την άνοιξη του 2021.