Motul WSBK 2021 Misano: Πρώτη νίκη Toprak Razgatlioglu με πρωταγωνιστή τον Rinaldi

Αυτή τη φορά ήπιε νερό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/6/2021

Ο τούρκος Toprak Razgatlioglu ήταν “θαμώνας” του βάθρου αλλά μέχρι τώρα η δεύτερη θέση ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που είχε πετύχει. Αυτή τη φορά όμως. Όχι μόνο έφτασε στην πηγή αλλά ήπιε και πρώτος νερό, παρά την πίεση του Ιταλού Michael Ruben Rinaldi.

Από την αρχή του αγώνα ο Toprak είχε βάλει στον μάτι τον Rinaldi, γνωρίζοντας πως ο Ιταλός αναβάτης ήταν ο άνθρωπος που έπρεπε να περάσει για να πάρει την πρώτη του νίκη φέτος στο Misano. Οι πρόωρες αψιμαχίες μεταξύ τους έδωσαν την ευκαιρία στο Rea να βρεθεί μπροστά και να οδηγήσει τον αγώνα, όμως ο Rinaldi βρήκε τον τρόπο να κρατήσει πίσω του το Τούρκο και να ανεβάσει ρυθμό πριν τους κουνήσει το μαντίλι ο Rea και δεν το ξαναδούν.

Πράγματι, ο Rinaldi εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως ξέρει την πίστα καλύτερα από το σπίτι του και κατάφερε να φτάσει και να περάσει τον Rea, έχοντα πάντα κοντά του τον Toprak, που επίσης έκανε αυτό ακριβώς που χρειαζόταν, την κατάλληλη στιγμή για να περάσει τον Rea και να παραμείνει κολλημένος στον Rinaldi. Ήταν θέμα χρόνου για τον Toprak να πάρει τα ηνία του αγώνα και να αφήσει τον Rinaldi να έχει την πίεση του Rea για τους επόμενους γύρους. Παρά την προσπάθεια του Ιταλού να πάρει άλλη μια νίκη μέσα στην πατρίδα του, ο Toprak έδειξε πως μπορεί να ελέγξει τον ρυθμό του αγώνα έως το τέλος και πράγματι αυτό έκανε. Με τις θέσεις του βάθρου να έχουν γεμίσει πλέον, ο Redding περιορίστηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Rea που τερμάτισε τρίτος, οπότε δεν κατάφερε να μειώσει την διαφορά στην βαθμολογία από τον πρωτοπόρο.

Αποτελέσματα 2ου αγώνα Misano:

 

  1.        Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

 

2.        Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing - Ducati) +1.286s

 

3.        Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +2.987s

 

4.        Scott Redding (Aruba.it Racing - Ducati) +9.102s

 

5.        Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +10.695

 

6.        Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +13.117s 

Motul WSBK: Ξεκινά η σεζόν του 2022 με δοκιμές στη Jerez

Τρεις μέρες, τρεις κατασκευαστές, τέσσερις ομάδες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/12/2021

Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motul FIM WSBK να έριξε την αυλαία πριν από ένα μόλις μήνα, αλλά ήδη τα εργοστάσια και οι ομάδες έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το πρωτάθλημα του 2022. Οι Honda, BMW και Kawasaki βρίσκονται ήδη στην πίστα της Jerez για τριήμερες δοκιμές.

Οι δοκιμές ξεκινούν από σήμερα και θα διαρκέσουν μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου και θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε σύσσωμη τη νέα σύνθεση της ομάδας HRC, με τους Iker Lecuona και Xavi Vierge να κάνουν το ντεμπούτο τους πάνω στα καινούργια CBR1000RR-R. Οι δύο αναβάτες προέρχονται από τα MotoGP και την Moto2 αντίστοιχα, χωρίς καμία εμπειρία με μοτοσυκλέτες του παγκοσμίου Superbikes.

Η BMW θα εκπροσωπηθεί από τέσσερις αναβάτες και δύο ομάδες. Στην BMW Motorrad WorldSBK Team ανήκει ο Scott Redding, με team mate τον Michael van der Mark, αν και για τον Redding δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στη σέλα του Μ1000RR, καθώς είχε κάνει δοκιμές πρόσφατα στην πίστα του Estoril με την καινούργια του μοτοσυκλέτα. Θα είναι όμως οι πρώτη φορά που οι δύο αναβάτες θα συνεργαστούν και μάλιστα σε μια πίστα που η BMW είχε πετύχει τον καλύτερο τερματισμό της το 2021, στην έβδομη θέση.

Η δεύτερη ομάδα με μοτοσυκλέτες της BMW είναι η δορυφορική Bonovo Action BMW Racing Team, με αναβάτες τους Loris Baz και Eugene Laverty. Ο Ιρλανδός είχε τρέξει με την μοτοσυκλέτα της BMW και το 2021, καθώς αντικατέστησε τον τραυματία Tom Sykes, ενώ για τον Baz θα είναι η πρώτη φορά με τους Βαυαρούς μετά την σεζόν που πέρασε με την Ducati στις Η.Π.Α.

Ο τρίτος κατασκευαστής που θα βρεθεί στην Jerez είναι η εργοστασιακή Kawasaki Racing Team WorlsSBK, με τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jonathan Rea, ο οποίος θα προσπαθήσει να διεκδικήσει ξανά το στέμμα από τον Razgatlioglu, έχοντας ως team mate τον Alex Lowes ο οποίος θέλει να επανακάμψει από τους τραυματισμού που είχε τη φετινή σεζόν.

Για την επόμενη σεζόν, ο Rea δήλωσε πως "είμαι ευτυχής που επιστρέφω στις πίστες λίγο πριν τα Χριστούγεννα, γιατί θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή την καλή αίσθηση που έχουμε στα τέλη της προηγούμενης σεζόν. Η Jerez είναι μια καλή πίστα, καθώς έχουμε συγκεντρώσει πολλά δεδομένα από εκεί. Είναι επίσης μία από τις πίστες που δεν είμαστε πολύ δυνατοί, οπότε μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε επιμέρους τομείς. Θα έχουμε να δοκιμάσουμε κάποια καινούργια εξαρτήματα, γιατί η KMC και η KRT έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για ορισμένα καινούργια πράγματα στο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά."

Ο Lowes από την άλλη παραδέχτηκε πως δεν είναι ακόμη αρκετά δυνατός στο 100%, αλλά ανυπομονεί να ξεκινήσει τις δοκιμές. Όπως είπε, δεν θα επικεντρωθεί στην απόδοσή του, αλλά στην δοκιμή των νέων δεδομένων που ετοίμασαν οι μηχανικοί του.