Motul-WSBK 2022: Kawasaki και Honda δοκίμασαν τα νέα φρένα και το νέο ελαστικό της Pirelli

Παρόν και τα WSSP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Για δύο ημέρες στην πίστα της Jerez ηχούσαν οι κινητήρες των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της Kawasaki και της Honda, με την πράσινη εταιρεία να έχει εκεί όλους τους αναβάτες της και δοκιμάζει τα πάντα, ενώ η Honda έδωσε το παρόν μόνο την πρώτη ημέρα και όλο το βάρος της ήταν στραμμένο κυρίως στα νέων προδιαγραφών φρένα της Nissin, τα οποία θα χρησιμοποιεί φέτος αντί των Brembo που είχε τα προηγούμενα χρόνια.

Ο Jonathan Rea δοκίμασε και το νέο ελαστικό SCQ της Pirelli σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του διημέρου σταματώντας το χρονόμετρο στο 1’38.851, που ήταν 1,4” ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο χρόνο του “πράσινου” συναθλητή του Alex Lowes. Και οι τρεις πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων είχαν το όνομα της Kawasaki, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε πως οι αναβάτες της έκαναν 61 γύρους ο Rea και 59 o Lowes.

Μαζί με τα superbike, το παρόν έδωσαν και μοτοσυκλέτες της WSSP, όπου ο Φινλανδός  Niki Tuuli με μια Mv Agusta που είχε το περσινό πλαίσιο αλλά τον νέο κινητήρα, έκανε 30 γύρους και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας με  1’43.774.

Andrea Iannone - Πολύ κοντά στην επιστροφή στους αγώνες, στο WSBK αυτή τη φορά

Σε τελικές διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven
Ianonne
Από το

motomag

26/7/2023

Ο πρώην αναβάτης της Ducati, της Suzuki και της Aprilia στο MotoGP, Andrea Iannone, o οποίος το 2019 αποκλείστηκε από τους αγώνες για τέσσερα χρόνια λόγω ντόπινγκ, βρίσκεται πολύ κοντά στο να επιστρέψει στην ενεργό δράση και συγκεκριμένα στο WSBK πάνω στη σέλα μιας Ducati Panigale V4 R της ομάδας GoEleven την επόμενη χρονιά.

Η ποινή του Iannone λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους και όλα δείχνουν πως ο Ιταλός θα βρει τον δρόμο του ξανά για τις πίστες. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα ο Iannone εδώ και μήνες βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven ώστε να βρεθεί την επόμενη χρονιά στη σέλα της Ducati Panigale V4 R της ομάδας στο WSBK αντικαθιστώντας τον Philipp Oettl.

Ακόμη, δημοσίευμα της Ιταλικής Gazzetta αναφέρει πως ο Iannone κατά τη διάρκεια του GP της Imola συναντήθηκε με τον team manager της GoEleven Gianni Ramello, ώστε να συζητήσουν τους τελικούς όρους της συμφωνίας του συμβολαίου του Ιταλού με τις αποδοχές του σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να αγγίζουν τις 400.000 ευρώ -τη χρονιά 2019-2020 στην Aprilia οι ετήσιες απολαβές του Iannone άγγιζαν τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ετικέτες