Motul-WSBK Aragon: Επιστροφή στις νίκες για Bautista και Ducati

Όπως την πρώτη φορά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/4/2022

Ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motul-WSBK στο Aragon θύμισε σε όλους μας την πρώτη χρονιά του Alvaro Bautista στην σέλα της Ducati V4R. Τότε, το δίδυμο είχε κάνει ένα εξωπραγματικό ξεκίνημα, με αδιαπραγμάτευτη κυριαρχία στους πρώτους αγώνες, αλλά και με μια απότομη κοιλιά από τη μέση της σεζόν, που στο τέλος οδήγησε στο διαζύγιο.

Φέτος δεν μπορεί να μην έριξε μισή πίστα στους υπόλοιπους συναθλητές του, όμως και τα 4,393 δευτερόλεπτα που ήταν η τελική διαφορά του Bautista από την Kawasaki του Rea στην δεύτερη θέση, κάθε άλλο παρά μικρή διαφορά το λες, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου πόσο μικρές ήταν οι διαφορές πέρσι μεταξύ Rea και Toprak.

Βέβαια για να τερματίσει στη δεύτερη θέση ο Rea χρειάστηκε να θυμηθεί τον καλύτερο εαυτό του, καθώς έπρεπε να ξεπεράσει το “εμπόδιο” του Michael Ruben Rinaldi με την δεύτερη εργοστασιακή Ducati V4R και φυσικά του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή Toprak Razgatlioglu.

Αυτή η μάχη για την δεύτερη και Τρίτη θέση του βάθρου, έδωσαν τη δυνατότητα στον Bautista να κάνει έναν αγώνα χωρίς ιδιαίτερη πίεση μετά τον τρίτο γύρο.

Πίσω του όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα για τους υπόλοιπους αναβάτες που διεκδικούν το πρωτάθλημα φέτος.

Ο Rea βρέθηκε στην τέταρτη θέση στην αρχή του αγώνα, όταν βγήκε ανοιχτά στην Κ1, κάτι που δεν θα άφηνε να περάσει ανεκμετάλλευτο ο Rinaldi και ο Toprak. Στη συνέχεια όμως ο Rea κατάφερε να περάσει στα φρένα τον Τούρκο αναβάτη της Yamaha και να βρεθεί στην τρίτη θέση πίσω από τον Rinaldi.

Η πίεση του Rea στον αναβάτη της Ducati έφερε αποτέλεσμα στο 11ο γύρο, όπου ο Rinaldi μπήκε με περισσότερη φόρα στη στροφή, άνοιξε τη γραμμή του και επέτρεψε στον Rea να βρεθεί στη δεύτερη θέση.

Τώρα ήταν η σειρά του Toprak να κάνει ό,τι μπορεί για να βρεθεί στο βάθρο και πράγματι στον 15 γύρο έκανε την επίθεσή του στον Rinaldi και βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Με τον ρυθμό που είχε εκείνη τη στιγμή φάνηκε πως ίσως προλάβει να δώσει μια μάχη με τον Rea για την δεύτερη θέση, όμως τελικά φαίνεται πως αποφάσισε να μην ρισκάρει από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος και κράτησε τους πολύτιμους βαθμούς της τρίτης θέσης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

RACE 1

SUPERPOLE

 

RACE 2


 

Anthony Gobert - Πέθανε στα 48 του ο πρώην πιλότος των WSBK & GP

Ο γνωστός Αυστραλός αγωνιζόμενος πέθανε μετά από μια αδιευκρίνιστη ασθένεια
Anthony Gobert has died
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/1/2024

Όπως σας είχαμε γράψει πρόσφατα, ο Anthony Gobert, γνωστός τόσο για το ταλέντο του ως αγωνιζόμενος στα WSBK και GP μεταξύ 1994-2006, όσο και για την ταραχώδη ιδιωτική ζωή του, με καταδίκες για κλοπές, βίαιους καυγάδες και ναρκωτικά, νοσηλευόταν στα τελευταία στάδια της ζωής του σε νοσοκομείο της Αυστραλίας, λαμβάνοντας παρηγορητική φροντίδα. Η είδηση του θανάτου του Anthony ανακοινώθηκε μέσω του λογαριασμού facebook της μητέρας του, Suzanne Gobert, στις 17/1/2024.

Η μητέρα του Anthony έγραψε τα εξής: “Η καρδιά μου ραγίζει όπως γράφω αυτό το κείμενο, καθώς ο πρωτότοκος όμορφος γιος μου, Anthony, πέθανε σήμερα το απόγευμα. Τον αγάπησα από τη στιγμή που γεννήθηκε, και θα τον αγαπώ μέχρι να πεθάνω. Κάποιες στιγμές ήταν ιδιαίτερα δύσκολος χαρακτήρας, αλλά είχε καλή καρδιά και νοιαζόταν για όλους. Δυστυχώς ήταν θύμα εθισμού που ταλαιπωρεί τις οικογένειες μας. Προσπάθησε πολλές φορές να γίνει καλά αλλά δεν τα κατάφερε. Είμαι τόσο περήφανη γι' αυτόν και ευχαριστώ όλους εκείνους τους καλούς ανθρώπους που πρόσθεσαν στη ζωή του, ξέρετε ποιοι είστε.”

Gobert

Ο Gobert, γνωστός και ως “The Go Show” είχε εντυπωσιάσει τους φαν των αγώνων μοτοσυκλέτας με το ταλέντο του, σημειώνοντας 8 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, ενώ είχε τερματίσει 4ος γενικής το 1995 με μοτοσυκλέτα της Kawasaki, μια χρονιά που θα αποδεικνυόταν η καλύτερη της καριέρας του. Ο Αυστραλός είχε αγωνιστεί και στην μεγάλη κατηγορία των GP, με καλύτερη επίδοση την 15η θέση γενικής το 1997 με μοτοσυκλέτα της Suzuki. Όμως καθώς βγήκε θετικός σε doping test, το Hamamatsu αποφάσισε να τον απολύσει. Ο αμφιλεγόμενος χαρακτήρας του έπαιξε ρόλο και στην απόλυση του το 1999 από την ομάδα της MuZ Weber, για λόγους αντιαθλητικής συμπεριφοράς.

Gobert

Μετά την απόσυρση του από τους αγώνες, ο εθισμός του Anthony στα ναρκωτικά και το αλκοόλ χειροτέρεψε, ενώ το 2019 κατέληξε σε μονάδα εντατικής θεραπείας μετά από καυγά, όπου χτυπήθηκε με ρόπαλο του baseball με τέτοια μανία, που οι συγγενείς του δεν μπορούσαν να τον αναγνωρίσουν μετά. Μετά από έναν χρόνο που ο Anthony αγνοούνταν, οι αδελφοί του κατάφεραν να τον βρουν, όμως η κατάσταση του ήταν ιδιαίτερα άσχημη, με την οικογένεια να κάνει λόγο για μια αδιευκρίνιστη “σύντομη ασθένεια” που τελικά του στέρησε τη ζωή.

Λίγες ημέρες πριν τον θάνατο του Anthony Gobert, εμφανίστηκε στο facebook ένας λογαριασμός ο οποίος υποτίθεται πως θα εξιστορούσε την ιστορία του Αυστραλού. Όμως μετά το πρώτο βίντεο, που μπορείτε να δείτε παρακάτω, στο οποίο ο Gobert έδειχνε πρόωρα γερασμένος, κυριολεκτικά αγνώριστος από το παρελθόν, ο αδερφός του με ανακοίνωση στα social media κατηγόρησε κάποιους χωρίς να τους κατονομάζει, πως ήθελαν να εκμεταλλευτούν τη φήμη του Anthony.

Ετικέτες