MOTUL WSBK Catalunya: Ducati με βροχή και χωρίς βροχή!

Δύσκολοι αγώνες στα Superbike με πολλές πτώσεις
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/9/2021

Η βροχή του Σαββάτου έφερε τους αναβάτες αντιμέτωπους με αποφάσεις της τελευταίας στιγμής χωρίς να έχουν δοκιμάσει την πίστα στο βρεγμένο και με θερμοκρασίες που δεν είχαν καμία σχέση με τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής.

Από την αρχή φάνηκαν τα δύσκολα όταν ο Gerloff έπεσε καθώς πήγαινε να πάρει την θέση του στην εκκίνηση. Ο Razgatlioglu έφυγε γρήγορα εμπρός με τον Rea να κυνηγά τον Locatelli, τον Rinaldi και τον Sykes και πολύ γρήγορα να ξεμπερδεύει και να μπαίνει δεύτερος. Πριν τελειώσει ο πρώτος γύρος θα είχαν ήδη παλέψει με τον Razgatlioglu περνώντας μπροστά, χάνοντας την θέση και ξανά κερδίζοντάς την.

Με ένα όμορφο σερί προσπεράσεων ο Bassani κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση με τον van der Mark πίσω του. Ο Bassani έφτασε να παλεύει με τον Razgatlioglu για την δεύτερη θέση πράγμα που ωφέλησε τον Rea για λίγο.

Στην μέση του αγώνα ο Razgatlioglu καταφέρνει να περάσει τον Rea μετά από μεγάλη μάχη με τον Bassani και λίγο αργότερα ο Bassani τον ακολουθεί μπαίνοντας δεύτερος, την ώρα που οι Ducati ανέβαζαν ρυθμό.

Τότε ήταν που ένα πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του Razgatlioglu τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη με τον Bassani εμπρός αλλά τον Redding σε πολύ καλύτερο ρυθμό στο βρεγμένο. Όχι μόνο πέρασε τον Bassani αλλά έκανε και διαφορά με το βάθρο του πρώτου αγώνα στο τέλος να έχει μόνο Ducati και τον Rea να μένει τέταρτο με μεγάλο απών τον Razgatlioglu!

Μετά από μία πτώση του Davies στον superpole και με τον καιρό να είναι ιδιαίτερα καλός, ο σημερινός, δεύτερος αγώνας των MOTUL WSBK, έδειχνε πως θα έχει τελείως διαφορετική εξέλιξη, όμως και πάλι έφερε Ducati στην κορυφή.

Μπροστά στην αρχή και πάλι ο Razgatlioglu με Rinaldi και Bautista πίσω του και τον Rea να ετοιμάζεται για αντεπίθεση. Δύο πτώσεις όμως διακόπτουν τον αγώνα με την δεύτερη ανάμεσα σε Mahias και Sykes να φέρνει την κόκκινη σημαία και ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι με 19 όμως γύρους. Ο Razgatlioglu φεύγει μπροστά και έχει πίσω του τον Rea και να τον Rinaldi να παλεύουν για την δεύτερη θέση με τον Rea να κερδίζει γρήγορα την Ducati και να κυνηγά την Yamaha.

Στην ευθεία όμως ο Rinaldi περνά και τους δύο με την Ducati να δείχνει την υπεροχή της και τον Razgatlioglu να ξανά παίρνει την θέση του, που άλλου, στα φρένα. Τελείως διαφορετική η γραμμή του Rea από των δύο μπροστά στις επόμενες στροφές με τους τρεις πρώτους να αρχίζουν να ξεφεύγουν μπροστά.

Στον τέταρτο γύρο ο Rinaldi καταφέρνει τελικά να περάσει μπροστά με τον Redding να ανεβαίνει αλλά για λίγο καθώς έχασε την γραμμή του και λίγο αργότερα ο Locatelli κατάφερε να πιάσει τους πρώτους έχοντας πίσω του τους Bautista, Redding και Gerloff.

Ο Redding επανέλαβε την προσπάθειά του απέναντι στον Bautista με το ίδιο αποτέλεσμα, ενώ ο Rinaldi δεν κατάφερνε τελικά να διατηρήσει τόσο στενή επαφή με τους πρώτους όσο θα ήθελε.

Στην μέση του αγώνα ο Rinaldi καταφέρνει ακόμη να είναι μπροστά, με Razgatlioglu και Rea να ακολουθούν. Όμως ο Locatelli κατάφερε και πάλι να πιάσει τον τελευταίο των πρώτων, τον Rea φέρνοντας μαζί του τον Bautista και τον Redding. Ο Rea ήταν ήδη λίγο πιο αργός από τους πρώτους και τώρα έπρεπε να παλέψει και για την θέση του πράγμα που αφαιρούσε ακόμη περισσότερο χρόνο γύρο με τον γύρο. Στον 11 γύρο ο Locatelli τα καταφέρνει, αμέσως μετά ο Rea περνά ξανά εμπρός και πάλι όμως ο Locatelli εκμεταλλεύεται την καλύτερη τοποθέτησή του και ξανά περνά εμπρός σε μία διαδικασία που χάριζε θέαμα, καθώς ο Bautista έχανε την δικιά του γραμμή και καθάριζε τον δρόμο για τον Redding.

Ο Rea δέχτηκε την επίθεση του Redding και έχασε με τον Bautista να ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο στην ευθεία, όπου ο Rea χάνει τα φρένα και φεύγει εκτός στην πρώτη στροφή χάνοντας πλέον και την μάχη. Ο Razgatlioglu εκείνη την στιγμή περνούσε πρώτος με τον Rinaldi να μην τον αφήνει όμως να φύγει.

Ο Rinaldi ήταν τόσο έτοιμος να φέρει την Ducati στην κορυφή και στο στεγνό που πέρασε στον 15ο γύρο τον Razgatlioglu στην ευθεία μαζεύοντας θραύσματα από την πίστα και φρενάροντας εξαιρετικά, μπροστά στον μάστορα του φρεναρίσματος. Ο Redding προσπάθησε και εκείνος στο τέλος του αγώνα να εκμεταλλευτεί την καλύτερη πρόσφυση από την σκληρότερη γόμα του ελαστικού που φορούσε αλλά δεν τα κατάφερε και ο Razgatlioglu έκανε την διαφορά για την βαθμολογία του πρωταθλήματος ακόμη και για ένα πόντο, κρατώντας τελικά την δεύτερη θέση και με τον Rinaldi να παίρνει μία μεγάλη νίκη!

 

 

MOTUL WSBK: Αγόρασαν μέχρι και το 2030! Μακροπρόθεσμη ανανέωση της συνεργασίας για το όνομα!

Ανανέωση της στρατηγικής συνεργασίας WorldSBK – MOTUL, που επεκτείνει μία από τις πιο επιτυχημένες σχέσεις στην ιστορία του πρωταθλήματος
WSBK MOTUL Partnership till 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/12/2025

Η MOTUL και το WorldSBK ανανεώνουν τη μακρόχρονη συνεργασία τους έως το 2030, επιβεβαιώνοντας τη βαθιά σύνδεση της εταιρείας με την κορυφαία διοργάνωση αγώνων μοτοσυκλετών παραγωγής.

Η MOTUL μετά από την εξασφάλιση της συνεργασίας της με τα MotoGP προχωρά και στην ανανέωση της συνεργασίας της με το WSBK, επίσης έως το 2030, παρατείνοντας μία από τις πιο επιτυχημένες και αναγνωρίσιμες συνεργασίες στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Η MOTUL θα παραμείνει χορηγός τίτλου και το 2026, χρονιά που σηματοδοτεί τη δέκατη επέτειο της συνεργασίας της με το WorldSBK, διατηρώντας την έντονη παρουσία της σε ολόκληρη τη διοργάνωση. Για την περίοδο 2027–2030, η γαλλική εταιρεία λιπαντικών θα συνεχίσει ως κορυφαίος χορηγός της διοργάνωσης, ενώ θα είναι και κύριο χορηγός σε έναν αγώνα WorldSBK ανά σεζόν, εξασφαλίζοντας τη σταθερή και ισχυρή παρουσία της στο paddock.

Η ανανέωση της συμφωνίας σηματοδοτεί και την επιστροφή εκτεταμένων επιτόπιων καμπανιών από το 2026 και μετά, ενισχύοντας τη άμεση επαφή της MOTUL με τους φιλάθλους και την αγωνιστική κοινότητα.

WSBK Motul 2030

Η ενισχυμένη προβολή της εταιρείας θα συνεχιστεί μέσω διαφημίσεων περιμετρικά της πίστας, στα βάθρα απονομών και σε όλο το επίσημο υλικό του πρωταθλήματος. Παράλληλα, τα MOTUL Hospitality και Fan Zone booths θα δίνουν το “παρών” σε πέντε ευρωπαϊκούς γύρους ανά σεζόν, προσφέροντας premium εμπειρίες, ενώ η συνεργασία θα φιλοξενεί περισσότερους από 1.000 προσκεκλημένους κάθε χρόνο.

Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης παρουσία στο επίσημο πρόγραμμα του πρωταθλήματος, δράσεις στα social media και αποκλειστικό περιεχόμενο video που θα αναπτύσσεται καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Η ανανέωση αυτή βασίζεται σε σχεδόν μία δεκαετία κοινών επιτυχιών και επιβεβαιώνει τη θέση της MOTUL ως έναν από τους πιο αφοσιωμένους και αναγνωρίσιμους συνεργάτες του WorldSBK. Και οι δύο πλευρές μοιράζονται ένα κοινό όραμα που εστιάζει στην καινοτομία, την αυθεντικότητα και την εμπειρία των φιλάθλων, διασφαλίζοντας ότι η MOTUL παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με το DNA του WorldSBK.

WSBK Motul 2030

Η Andreea Culcea, υπεύθυνη επικοινωνίας της Motul, δήλωσε,
"Η ανανέωση της συνεργασίας μας με τη Dorna για τα MotoGP και το WorldSBK αποδεικνύει τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας στον ανταγωνισμό και την καινοτομία. Η παρουσία μας στα κορυφαία πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας παγκοσμίως μάς επιτρέπει να εκφράζουμε στην πράξη τι σημαίνει να είσαι συνδημιουργός της απόδοσης, δουλεύοντας δίπλα στους καλύτερους για να ξεπερνάμε διαρκώς τα όρια της τεχνολογίας και του πάθους."

Από την πλευρά του, ο Francesco Valentino, επικεφαλής του διαφημιστικού και εμπορικού τμήματος, ανέφερε:
"Κανένα άλλο Πρωτάθλημα δεν φέρνει τους φιλάθλους και τους προσκεκλημένους τόσο κοντά στην πραγματική ουσία των αγώνων, όσο το WorldSBK. Η MOTUL αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας του WorldSBK εδώ και πολλά χρόνια και αυτή η ανανεωμένη συμφωνία περνά τη συνεργασία μας σε μία νέα φάση, βασισμένη σε κοινές αξίες. Πέρα από τον ρόλο του χορηγού τίτλου της διοργάνωσης, αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι η δέσμευση της MOTUL να βρίσκεται εκεί όπου ζει το πάθος, στο paddock, στο Fan Zone και δίπλα στις ομάδες και τους αναβάτες. Αυτή η μακροπρόθεσμη ανανέωση υπογραμμίζει την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τη φιλοδοξία μας να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε την εμπειρία του WorldSBK, πιο κοντά από ποτέ στους φιλάθλους."

 

Ετικέτες