Motul-WSBK: Επιστροφή Bautista στην Ducati!

Δεύτερη ευκαιρία στη θυελλώδη σχέση
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/8/2021

Η επίσημη ανακοίνωση της Aruba-Ducati για την επιστροφή του Alvaro Bautista σίγουρα μας προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, διότι μετά την αποχώρησή του για την Honda, ο ίδιος ο Domenicali είχε κάνει δεικτικές δηλώσεις για τον Ισπανό αναβάτη, λέγοντας πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το χρήμα… Προφανώς από τότε άλλαξαν πολλά, που ανάγκασαν τις δύο πλευρές να βάλουν νερό στο κρασί τους και να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία στη σχέση τους. Για την ιστορία να θυμίσουμε πως ο Bautista είχε μετακομίσει από τα MotoGP στα Superbike μες τις ευλογίες του προέδρους της Dorna και ήταν ο πρώτος αναβάτης που καβάλησε την ολοκαίνουρια τότε Panigale V4R. Μάλιστα το ντεμπούτο του στους πρώτους αγώνες ήταν ονειρικό, κερδίζοντας με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο. Όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, όχι μόνο γιατί οι κανονισμοί του WSBK επέβαλαν στην Ducati να μειώσει τις στροφές του κινητήρα της, αλλά και γιατί η απόδοση του ίδιου του Bautista ήταν ασταθής και δεν κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα από τον Rea και την Kawasaki, παρά το εντυπωσιακό ξεκίνημα. Στα χρόνια που ακολούθησαν μετά τον χωρισμό, η κατάσταση δεν άλλαξε ούτε για τον Bautista που πήγε στην Honda, ούτε για την Ducati που στρατολόγησε τον Scott Redding.

MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”