Motul WSBK: Επιστροφή Lorenzo Savadori

Για δύο χρόνια με την Team Pedercini Racing by Global Solutions
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/9/2019

Με τη φετινή σεζόν να πλησιάζει στο τέλος της, οι ομάδες έχουν ξεκινήσει να ψάχνουν αναβάτες με τους οποίους θα συνεργαστούν του χρόνου στο Motul WSBK. O χορός των μεταγραφών ξεκίνησε με τη συνεργασία του Laverty και της BMW για το 2020, ενώ η βαυαρική ομάδα ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό της με τον Tom Sykes, που είναι αρκετά ανταγωνιστικός φέτος δεδομένου ότι χρησιμοποιεί την S1000RR για πρώτη φορά. Ωστόσο, η πιο ηχηρή μεταγραφή ήταν αυτή του Bautista που θα πάει στη Honda κ, σηματοδοτώντας παράλληλα τον ερχομό του Scott Redding στο Motul WSBK με τα χρώματα της Aruba.it.

Τώρα, ο Lorenzo Savadori επιστρέφει στοΠαγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και θα αγωνίζεται για δύο χρόνια με την ανεξάρτητη ομάδα της Pedercini Racing by Global Solutions. Συγκεκριμένα, η άφιξή του σηματοδοτεί παράλληλα και την επέκταση της ομάδας, αφού μέχρι τώρα είχε μόνο έναν αναβάτη. Έτσι, για πρώτη φορά στην ιστορία του Motul WSBK, η Pedercini θα έχει δύο μοτοσυκλέτες της στη σχάρα εκκίνησης, με τον Savadori να είναι teammate του Torres.

Ο Savadori παρότι είναι μόλις 26 ετών, διαθέτει πολύ πλούσιο βιογραφικό, καθώς ξεκίνησε την καριέρα του το 2007 όταν έκανε το ντεμπούτο του στο Red Bull Rookies Cup και πήρε μάλιστα την πρώτη του νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του κυπέλλου στη Jerez. Την επόμενη χρονιά μάλιστα, έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα των 125cc και κατέκτησε τον τίτλο, ενώ το 2011 έκανε το ντεμπούτο του στο FIM STK1000 CUP. Παρέμεινε σε αυτό μέχρι το 2015, όπου στέφθηκε πρωταθλητής, με τέσσερις νίκες και επτά τερματισμούς στο βάθρο. Το 2016, έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK, ενώ τώρα αγωνίζεται στην MotoE, έχοντας μαζέψει 15 βαθμούς. Αισθάνεται πολύ χαρούμενος που θα επιστρέψει του χρόνου στα Superbike και ιδίως από τη στιγμή που θα φοράει τα χρώματα της Team Pedercini Racing by Global Solutions και θα χρησιμοποιεί την ZX-10RR της Kawasaki. “Θα είναι σίγουρα μια φοβερή εμπειρία και είναι αυτονόητο πως θα δώσω το 100% του δυναμικού μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον Lucio, την ομάδα που μου χάρισε την ευκαιρία να είμαι μέλος της καθώς και γεγονός ότι με υποδέχτηκαν θερμά. Ανυπομονώ να μπω στην πίστα και να προσαρμόσω τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα μου, καθώς και το να βρω τις ρυθμίσεις της ώστε να είμαι έτοιμος για το 2020.” Είπε ο Savadori.

Η ανεξάρτητη ομάδα διοικείται τόσο από τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Lucio Pedercini όσο και την Global Service Solution και ο Pedercini δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την εταιρεία για την υποστήριξη που του παρείχε, ώστε να δει την ομάδα του να μεγαλώνει και να κάνει πιο αισθητή την παρουσία της στο grid. Όσο για τον Lorenzo, είπε: “Πάντοτε τον παρακολουθούσα, από την εποχή που είμασταν μαζί στα Superstock και ποτέ δεν αμφέβαλα για την αξία του. Την ώρα που κάναμε τον σχεδιασμό της Team Pedercini Racing by Global Service Solution, η απόφαση να επιλέξουμε τον Savadori για το Motul WSBK ήταν προφανής και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που τον καλωσορίζω σε μια απ’ τις πιο ιστορικές στιγμές της ομάδας μας.”

Ετικέτες

WSSP – Βροντερό παρόν ΖΧΜΟΤΟ με διπλή νίκη στο Portimao

Ο Valentin Debise έβαλε για τα καλά στον χάρτη του παγκοσμίου Supersport την 820RR
zxmoto debise
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

30/3/2026

Το φετινό ντεμπούτο της κινέζικης εταιρείας ΖΧΜΟΤΟ – του Zhang Xue, πρώην ηγέτη της Kove – στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport έγινε αρκετά αθόρυβα στην Αυστραλία στα τέλη του Φλεβάρη, καθώς από τους δύο αναβάτες της ομάδας μόνο ο Federico Caricasulo βαθμολογήθηκε, κατακτώντας τη 14η θέση στο πρώτο σκέλος του Phillip Island (19ος το δεύτερο σκέλος).

Με αυτούς τους δύο βαθμούς του Ιταλού αναβάτη και ένα στρογγυλό μηδενικό από τον Γάλλο Valentin Debise με τη δεύτερη 820RR, έχοντας τερματίσει στις θέσεις 24 και 25 στα δύο σκέλη της Αυστραλίας, η ΖΧΜΟΤΟ ήρθε στην Πορτογαλία για να συνεχίσει την εκμάθηση και την προσαρμογή της στο WSSP.

zxmoto

Και οι εκπλήξεις άρχισαν από νωρίς. Στις κατακτήριες δοκιμές ο Debise πήρε τη δεύτερη θέση στη σχάρα εκκίνησης, την ώρα που και ο Caricasulo βρέθηκε ψηλά με την 9η θέση που πήρε.

Εκεί ωστόσο που έγινε η μεγάλη ανατροπή ήταν στα δύο αγωνιστικά σκέλη της κατηγορίας, όπου ο Debise έλαμψε με δύο καθαρές νίκες επί του πρωτοπόρου της κατάταξης, του Jaume Masia με Ducati Panigale V2.

zxmoto debise

Στο πρώτο σκέλος ο Γάλλος άφησε σχεδόν 3,7 δευτερόλεπτα πίσω του τον Masia, ενώ στο δεύτερο η μάχη ήταν πιο σφικτή μεν, αλλά επέτρεψε στον Debise να κερδίσει με 7 δέκατα από τον Ισπανό αντίπαλό του.

Το αποτέλεσμα αυτό δεν άλλαξε κάτι δραματικά στην κεφαλή της βαθμολογίας, όπου διατηρείται ο Masia με 71 βαθμούς και ο Albert Arenas με Yamaha R9 τον καταδιώκει με 65, ωστόσο έφερε αίφνης τον Debise τρίτο στο πρωτάθλημα με 50 βαθμούς.

zxmoto debise

Ακόμη περισσότερο όμως, ανέβασε τη ΖΧΜΟΤΟ στην τρίτη θέση της κατάταξης Κατασκευαστών, όπου με 50 βαθμούς είναι πίσω από Ducati και Yamaha, αλλά και μπροστά από Triumph, Kawasaki, Honda και MV Agusta!

Η δυνατή παρουσία της ΖΧΜΟΤΟ εμπλουτίζει το ενδιαφέρον σε ένα πρωτάθλημα που προαλειφόταν ως μονομαχία Ducati Panigale V2 εναντίον Yamaha R9, καθώς η κινέζικη ομάδα έχει δύο έμπειρους αναβάτες στο ρόστερ της που μπορούν να γίνουν παράγοντές του με μια ικανή μοτοσυκλέτα από κάτω τους, κάτι που αρχίζει να φαίνεται πως διαθέτουν στη μορφή της τρικύλινδρης 820RR των 150 ίππων.

Ετικέτες