Motul WSBK: Η Motul στην κορυφή με τη Yamaha!

Μετρά ήδη μια νίκη!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/3/2020

Ο πρώτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος Motul WSBK ήταν από τους καλύτερους που έχουν γίνει τα τελετευταία χρόνια. Τα δύο σκέλη και ο Tissot Superpole Race ήταν γεμάτα από επικές μάχες, θέαμα, ένταση και αγωνία, ενώ η διαφορά του νικητή απ' τον δεύτερο ήταν οριακή και στους τρεις αγώνες. Στο δελτίο τύπου της Motul που ακολουθεί περιγράφονται οι λεπτομέρειες του θριάμβου σε συνεργασία με την Yamaha.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Phillip Island της Αυστραλίας, δόθηκε η εκκίνηση για τη σεζόν 2020 του Motul FIM Superbike World Championship (WorldSBK) και η επίσημη εργοστασιακή ομάδα της Yamaha – που συνεργάζεται με την Motul για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο… από την πρώτη γραμμή!

Σε έναν εναρκτήριο γύρο γεμάτο δράση, οι αναβάτες της ομάδας του 2020 παρουσίασαν ξεκάθαρα όχι μόνο τις δυνατότητές τους, αλλά και τη διάθεσή τους να ανεβάσουν ψηλά τα χρώματα της Motul ώστε να γίνουν ορατά από όλους. Ο καταπληκτικός νεαρός Τούρκος, Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team), κατάφερε να αποσπάσει τη νίκη με μία από τις μικρότερες διαφορές στην ιστορία του WorldSBK, καθώς οι τέσσερις πρώτοι αναβάτες τερμάτισαν σε ένα διάστημα μόλις 0,137s από την καρό σημαία. Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσδοκίες της Yamaha για τη συνέχεια, ο ομόσταυλός του Michael van der Mark, ήρθε τέταρτος, μια μόλις θέση μακριά στο βάθρο.

Στο δεύτερο σκέλος, ο Razgatlioglu βρισκόταν επίσης στη διεκδίκηση της νίκης μέχρις ότου ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να αποσυρθεί. Ο ολλανδός van der Mark, πάντα ανάμεσα στους διεκδικητές, πήρε άλλη μία τέταρτη θέση και εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην ομάδα της Yamaha στην κατάταξη των κατασκευαστών

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”