MOTUL WSBK Imola – Εντυπωσιακό ατύχημα διακόπτει τον αγώνα

Σε άψογη κατάσταση ο Laverty
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/5/2017

Κόκκινη σημαία για τον πρώτο αγώνα στην Imola για το MOTUL SBK, όταν η Aprilia RSV4 RF του Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) κατέληξε στον τοίχο ανάμεσα στις στροφές 17 και 18, έπειτα από επαφή με την Yamaha YZF-R1 του Sam Lowes.

Ο Laverty και ο Lowes προσπεράστηκαν από την MV Agusta που φαίνεται στην αρχή του video, με τον Lowes να προσπαθεί να ακολουθήσει στην κατηφορική προσπερνώντας με την σειρά του στα φρένα τον Laverty. Είναι ιδιαίτερη στροφή με χαμηλή πρόσφυση όμως και αναγκάστηκε να ανοίξει γραμμή ωθώντας έτσι και τον Laverty. Με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και το πόδι, ο Lowes ξήλωσε το εμπρός φτερό του Laverty και θα μπορούσε η φάση να είχε τελειώσει εκεί, με τον Laverty να μένει μπροστά. Όμως το φτερό σφήνωσε στο πιρούνι, και ο Laverty βρέθηκε να πηγαίνει ευθεία, κάνοντας την πολύ σοφή απόφαση να αφήσει την μοτοσυκλέτα που καρφώθηκε με δύναμη στον τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Η Imola είναι μία ιστορική πίστα, που η πόλη μεγάλωσε γύρω της με την πάροδο του χρόνο, κλείνοντάς την ασφυκτικά. Δέχεται επικρίσεις για την έλλειψη χώρου, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμα κι αν υπήρχε χώρος το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

 

Ο Laverty σηκώθηκε αμέσως, αλλά προληπτικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, εξαιτίας της ταχύτητας που είχε κατά την πτώση, παίρνοντας εξιτήριο έπειτα από λίγο χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό.Το ατύχημα έφερε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επίσης εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της Imola, αλλά με περισσότερα από τα δύο τρίτα συμπληρωμένα, μόλις έξι γύρους πριν το τέλος, οι τελικές θέσεις λήφθηκαν βάση της κατάταξης την στιγμή της σημαίας. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην κατάταξη. Ακόμα κι αν έτρεχαν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη και συνέχιζαν σπρώχνοντας για όσο κρατούν οι δυνάμεις τους, πάλι δεν θα έχανε την πρώτη θέση ο Chaz Davies, της Aruba.it Racing Ducati, που από την αρχή του αγώνα οδηγούσε αδιαφιλονίκητα πρώτος.

Ο κλασσικός «ύποπτος» των WSBK, ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team πήρε την δεύτερη θέση και τους πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα, με τον Marco Melandri, ομόσταυλο του Chaz Davies, να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν και η μόνη θέση που θα μπορούσε να αλλάξει αν συνέχιζε ο αγώνας, καθώς ο Tom Sykes της Kawasaki Racing Team ετοιμαζόταν να επιτεθεί από την τέταρτη θέση, με τον Xavi Fores της BARNI Racing Team να ακολουθεί στην πέμπτη. Ο Nicky Hayden εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και ο Jordi Torres από.. σωματική.

Ο επόμενος αγώνας, θα γίνει αύριο στις 14:00 δική μας ώρα.

 

Η αντίδραση στο box της Aprilia την στιγμή του ατυχήματος:

Ετικέτες

Motul WSBK: Ο Bautista φεύγει απ’ τη Ducati!

Στο στόχαστρο ο Scott Redding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

12/8/2019

Από τη στιγμή που ο Bautista πάτησε το πόδι του στο Motul WSBK, η πορεία του άρχισε να θυμίζει διάττοντα αστέρα. Λαμπρή στην αρχή και στο τέλος εντυπωσιακή, όπως οι κομήτες που εξαϋλώνονται μόλις μπουν στην ατμόσφαιρα του πλανήτη μας. Μαζί με την Aruba.it και την πανίσχυρη Ducati V4 R, κατάφερε να σπάσει αρκετά ρεκόρ και να σημειώσει ένα σερί από 11 νίκες με το ‘καλημέρα’ απ’ τον πρώτο κιόλας γύρο του πρωταθλήματος. Σε αυτό το σημείο να κάνουμε μια μικρή παρένθεση και να θυμίσουμε πως η Dorna στο βωμό του θεάματος πάντα, φρόντισε να κόψει του λίγο τη φόρα του Bautista, μειώνοντας το όριο περιστροφής των στροφών της V4 R του. Ωστόσο όπως αποδείχτηκε, αυτό δεν ήταν απαραίτητο διότι η πορεία του ξεκίνησε να χάνει τη λάμψη της όσο περνούσε ο καιρός. Οι πτώσεις του Bautista ξεκίνησαν να διαδέχονται η μια την άλλη με αποκορύφωμα στον αγώνα στη Laguna Seca που είχε δύο –μία στο πρώτο σκέλος και μία στο Tissot Superpole Race- αλλά και μια απόσυρση στο δεύτερο σκέλος λόγω έντονου άλγους στον αριστερό του ώμο. Ως εκ τούτου, ο Rea πέρασε μπροστά στη βαθμολογία και πλέον ηγείται του πρωταθλήματος κατά 81 βαθμούς!

Το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι αυτό, καθώς έχουμε τέσσερις γύρους μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος και πολλά μπορούν να συμβούν μέχρι το τέλος του. Το κερασάκι στη τούρτα είναι πως ο Bautista αρνήθηκε να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Aruba.it Racing – Ducati. Ο λόγος είναι πως η Honda πλησίασε τον Ισπανό αναβάτη και του έκανε πρόταση να γίνει ο αναβάτης της στην εργοστασιακή της ομάδα στο Motul WSBK από του χρόνου. Φαίνεται πως η Honda μετά την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike -σε συνεργασία με τη Moriwaki- και μετά από μια πολύ κακή πορεία σε αυτό αποφάσισε να σοβαρευτεί. Του χρόνου τα πράγματα θα έχουν περισσότερο ενδιαφέρον καθώς δεν αποκλείεται η Honda να παρουσιάσει μια νέα μοτοσυκλέτα τόσο τεχνολογικά προηγμένη όσο της Ducati, για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα και όχι κομπάρσου. “Η Honda έχει τον ίδιο στόχο με τη Ducati στο Motul WSBK: να παρουσιάσει μια πανίσχυρη μοτοσυκλέτα με την οποία θα προσπαθήσει να πάρει τον τίτλο των κατασκευαστών. Με προσέγγισαν και μου εξήγησαν τα σχέδιά τους. Δεν περίμενα πως η Honda είχε τόσο σοβαρές βλέψεις για το Motul WSBK. Θα επιστρέψει δριμύτερη μετά από πολλά χρόνια.” Είπε ο Bautista, του οποίου μέρος των δηλώσεών του επιβεβαίωσε ο Paolo Ciabatti Sporting Director της Ducati. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η Ducati έκανε την προσφορά της στον Bautista για να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για το 2020 και 2021, όμως ο Ισπανός αναβάτης αρνήθηκε. Έτσι, μαζί με τη λήξη του πρωταθλήματος θα έρθει και η λύση της συνεργασίας του Bautista με την Ducati. Βέβαια, θα προσπαθήσουν και οι δύο πλευρές για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Σχετικά με το ποιος θα πάρει τη θέση του Bautista, o Ciabatti ανέφερε πως υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι, όμως ο Scott Redding είναι το νούμερο ένα στη λίστα για δύο λόγους: Πρώτον, αυτή τη στιγμή είναι στη κορυφή της βαθμολογίας του BSB πρωταθλήματος. Δεύτερον, χρησιμοποιεί την V4 R και δεν θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής πάνω στη σέλα της σε αντίθεση με άλλους αναβάτες. Προς το παρόν, ο ερχομός του Scott Redding στην ομάδα της Ducati στο Motul WSBK δεν έχει σκαλιστεί πάνω σε πέτρα, το μόνο σίγουρο είναι πως η Ducati έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της.

Ετικέτες