MOTUL WSBK Imola – Εντυπωσιακό ατύχημα διακόπτει τον αγώνα

Σε άψογη κατάσταση ο Laverty
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/5/2017

Κόκκινη σημαία για τον πρώτο αγώνα στην Imola για το MOTUL SBK, όταν η Aprilia RSV4 RF του Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) κατέληξε στον τοίχο ανάμεσα στις στροφές 17 και 18, έπειτα από επαφή με την Yamaha YZF-R1 του Sam Lowes.

Ο Laverty και ο Lowes προσπεράστηκαν από την MV Agusta που φαίνεται στην αρχή του video, με τον Lowes να προσπαθεί να ακολουθήσει στην κατηφορική προσπερνώντας με την σειρά του στα φρένα τον Laverty. Είναι ιδιαίτερη στροφή με χαμηλή πρόσφυση όμως και αναγκάστηκε να ανοίξει γραμμή ωθώντας έτσι και τον Laverty. Με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και το πόδι, ο Lowes ξήλωσε το εμπρός φτερό του Laverty και θα μπορούσε η φάση να είχε τελειώσει εκεί, με τον Laverty να μένει μπροστά. Όμως το φτερό σφήνωσε στο πιρούνι, και ο Laverty βρέθηκε να πηγαίνει ευθεία, κάνοντας την πολύ σοφή απόφαση να αφήσει την μοτοσυκλέτα που καρφώθηκε με δύναμη στον τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Η Imola είναι μία ιστορική πίστα, που η πόλη μεγάλωσε γύρω της με την πάροδο του χρόνο, κλείνοντάς την ασφυκτικά. Δέχεται επικρίσεις για την έλλειψη χώρου, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμα κι αν υπήρχε χώρος το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

 

Ο Laverty σηκώθηκε αμέσως, αλλά προληπτικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, εξαιτίας της ταχύτητας που είχε κατά την πτώση, παίρνοντας εξιτήριο έπειτα από λίγο χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό.Το ατύχημα έφερε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επίσης εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της Imola, αλλά με περισσότερα από τα δύο τρίτα συμπληρωμένα, μόλις έξι γύρους πριν το τέλος, οι τελικές θέσεις λήφθηκαν βάση της κατάταξης την στιγμή της σημαίας. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην κατάταξη. Ακόμα κι αν έτρεχαν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη και συνέχιζαν σπρώχνοντας για όσο κρατούν οι δυνάμεις τους, πάλι δεν θα έχανε την πρώτη θέση ο Chaz Davies, της Aruba.it Racing Ducati, που από την αρχή του αγώνα οδηγούσε αδιαφιλονίκητα πρώτος.

Ο κλασσικός «ύποπτος» των WSBK, ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team πήρε την δεύτερη θέση και τους πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα, με τον Marco Melandri, ομόσταυλο του Chaz Davies, να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν και η μόνη θέση που θα μπορούσε να αλλάξει αν συνέχιζε ο αγώνας, καθώς ο Tom Sykes της Kawasaki Racing Team ετοιμαζόταν να επιτεθεί από την τέταρτη θέση, με τον Xavi Fores της BARNI Racing Team να ακολουθεί στην πέμπτη. Ο Nicky Hayden εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και ο Jordi Torres από.. σωματική.

Ο επόμενος αγώνας, θα γίνει αύριο στις 14:00 δική μας ώρα.

 

Η αντίδραση στο box της Aprilia την στιγμή του ατυχήματος:

Ετικέτες

Motul WSBK 2019: Εκτός ο Reiterberger!

Λόγω γρίπης...
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Ένα βήμα πριν μπούμε σε ένα άκρως αγωνιστικό σαββατοκύριακο με τον ένατο γύρο των MotoGP να πραγματοποιείται στο Sachsenring της Γερμανίας και τον όγδοο των Motul WSBK στο Donington Park της Αγγλίας, ο Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) θα μείνει εκτός της αγωνιστικής δράσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Το βράδυ της Τετάρτης ο Reiterberger εισήχθη στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό. Οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από βαριάς μορφής γρίπη και κατά συνέπεια είναι αδύνατο να λάβει μέρος στον αγώνα. Ακόμη και με τη χρήση αντιπυρετικών που καλύπτουν βραχυπρόθεσμα τα συμπτώματα της γρίπης, το να συμμετάσχει στον όγδοο γύρο είναι αδύνατο διότι ο οργανισμός του θα καταπονηθεί ιδιαίτερα απ’ την εφίδρωση και την κούραση, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί και να μεγαλώσει το απαιτητό διάστημα της ανάρρωσής του.

O Reiterberger φέτος έχει βρεθεί αρκετές φορές μέσα στη δεκάδα και μάλιστα έχει τερματίσει δύο φορές έκτος, ενώ αυτή τη στιγμή είναι 13ος στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η BMW Motorrad WorldSBK Team, θέλοντας να έχει και τις δυο μοτοσυκλέτες στον αγώνα του Donington Park, μίλησε με τον Peter Hickman, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Reiterberger. “Αρχικά, αισθάνομαι άσχημα που ο Markus δεν θα μπορέσει να τρέξει στον αγώνα του σαββατοκύριακου και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση”, είπε. “Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που θα λάβω μέρος και θα υποστηρίξω τη BMW Motorrad WorldSBK Team στο Donington Park. Δεν το σκέφτηκα και πολύ (πριν πει το ναι) όταν μου τηλεφώνησαν απ’ την Shaun Mir!” Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ’ την τελευταία φορά που έτρεχα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση ξέρω τόσο την S1000RR όσο και την πίστα. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της BMW Motorrad WorldSBK Team.”

Ετικέτες