MOTUL WSBK Imola – Εντυπωσιακό ατύχημα διακόπτει τον αγώνα

Σε άψογη κατάσταση ο Laverty
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/5/2017

Κόκκινη σημαία για τον πρώτο αγώνα στην Imola για το MOTUL SBK, όταν η Aprilia RSV4 RF του Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) κατέληξε στον τοίχο ανάμεσα στις στροφές 17 και 18, έπειτα από επαφή με την Yamaha YZF-R1 του Sam Lowes.

Ο Laverty και ο Lowes προσπεράστηκαν από την MV Agusta που φαίνεται στην αρχή του video, με τον Lowes να προσπαθεί να ακολουθήσει στην κατηφορική προσπερνώντας με την σειρά του στα φρένα τον Laverty. Είναι ιδιαίτερη στροφή με χαμηλή πρόσφυση όμως και αναγκάστηκε να ανοίξει γραμμή ωθώντας έτσι και τον Laverty. Με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και το πόδι, ο Lowes ξήλωσε το εμπρός φτερό του Laverty και θα μπορούσε η φάση να είχε τελειώσει εκεί, με τον Laverty να μένει μπροστά. Όμως το φτερό σφήνωσε στο πιρούνι, και ο Laverty βρέθηκε να πηγαίνει ευθεία, κάνοντας την πολύ σοφή απόφαση να αφήσει την μοτοσυκλέτα που καρφώθηκε με δύναμη στον τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Η Imola είναι μία ιστορική πίστα, που η πόλη μεγάλωσε γύρω της με την πάροδο του χρόνο, κλείνοντάς την ασφυκτικά. Δέχεται επικρίσεις για την έλλειψη χώρου, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμα κι αν υπήρχε χώρος το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

 

Ο Laverty σηκώθηκε αμέσως, αλλά προληπτικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, εξαιτίας της ταχύτητας που είχε κατά την πτώση, παίρνοντας εξιτήριο έπειτα από λίγο χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό.Το ατύχημα έφερε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επίσης εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της Imola, αλλά με περισσότερα από τα δύο τρίτα συμπληρωμένα, μόλις έξι γύρους πριν το τέλος, οι τελικές θέσεις λήφθηκαν βάση της κατάταξης την στιγμή της σημαίας. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην κατάταξη. Ακόμα κι αν έτρεχαν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη και συνέχιζαν σπρώχνοντας για όσο κρατούν οι δυνάμεις τους, πάλι δεν θα έχανε την πρώτη θέση ο Chaz Davies, της Aruba.it Racing Ducati, που από την αρχή του αγώνα οδηγούσε αδιαφιλονίκητα πρώτος.

Ο κλασσικός «ύποπτος» των WSBK, ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team πήρε την δεύτερη θέση και τους πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα, με τον Marco Melandri, ομόσταυλο του Chaz Davies, να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν και η μόνη θέση που θα μπορούσε να αλλάξει αν συνέχιζε ο αγώνας, καθώς ο Tom Sykes της Kawasaki Racing Team ετοιμαζόταν να επιτεθεί από την τέταρτη θέση, με τον Xavi Fores της BARNI Racing Team να ακολουθεί στην πέμπτη. Ο Nicky Hayden εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και ο Jordi Torres από.. σωματική.

Ο επόμενος αγώνας, θα γίνει αύριο στις 14:00 δική μας ώρα.

 

Η αντίδραση στο box της Aprilia την στιγμή του ατυχήματος:

Ετικέτες

Σε αναμμένα κάρβουνα ο Laverty!

Πιθανή επιστροφή μετά από δύο μήνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Μετά την ανακοίνωση για τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) ότι θα χάσει τους δύο επόμενους γύρους του πρωταθλήματος, στο Donington Park και τη Laguna Seca, ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να επιστρέψει δριμύτερος στο πρωτάθλημα. Πριν από σχεδόν δυο μήνες, στα δοκιμαστικά της Imola, ο Laverty είχε ένα τρομακτικό highside και απ’ την πτώση του έσπασε και τους δύο του καρπούς. Παρά το γεγονός ότι ο κορυφαίος γιατρός του είδους τον ανέλαβε ως περιστατικό και δέχτηκε την πρόκληση να αποκαταστήσει τους θρυμματισμένους του καρπούς, δεν κατάφερε να κάνει άλλη μια φορά το θαύμα του, με αποτέλεσμα ο Laverty να χάσει ήδη τρείς γύρους απ’ το πρωτάθλημα.
Όπως σε κάθε αγωνιζόμενο έτσι και στον Laverty η δίψα του για να ξαναμπεί στην πίστα και να αγωνιστεί δεν έχει κορεσμό. Για αυτό το λόγο ο Laverty, ενώ γνωρίζει πως οι καρποί του δεν έχουν θεραπευτεί πλήρως, θα επιχειρήσει να περάσει τις εξετάσεις της αγωνιστικής επιτροπής την Παρασκευή πριν την έναρξη των δοκιμών ώστε να ξανακαβαλήσει τη V4 R του. “Πριν από δέκα μέρες είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι θα χάσω τόσο τον αγώνα στο Donington Park όσο και στη Laguna Seca.” Παραδέχτηκε. “Είχα αποθαρρυνθεί τελείως επειδή δεν είχα κάποιο στόχο κι έτσι ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ότι ίσως καταφέρω να λάβω μέρος στη Laguna Seca, αν συνέχιζα να δουλεύω σκληρά με την αποκατάστασή μου. Είναι μια πίστα που γυρνάμε αντίθετα απ’ τη φορά του ρολογιού και έτσι δεν καταπονείται τόσο ο δεξιός μου καρπός.”

Με αυτές τις σκέψεις ο Laverty πήρε δύναμη και συνέχισε να προπονείται και μετά από έξι εβδομάδες και με σχετικά αργή πρόοδο κατάφερε να ξεφύγει απ’ την οξεία φάση της κατάστασής του και του δημιουργήθηκαν ελπίδες μήπως λάβει μέρος Donington Park. Οδήγησε μάλιστα και μια μοτοσυκλέτα 300cc με στόχο να αναπροσαρμόσει τη θέση οδήγησης ώστε να μην καταπονούνται τόσο τα χέρια του. “Το Donington αποτελεί μια μεγάλη δοκιμασία για το σώμα μου αλλά έχω κουραστεί πνευματικά πλέον να μένω στο περιθώριο (λόγω του τραυματισμού του) και αν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μπορέσω να αγωνιστώ θα το κάνω! Δεν μπορώ να περιορίσω άλλον τον αναβάτη μέσα μου που θέλει να αγωνιστεί!”

Ετικέτες